Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-08-2005, 11:29
mcflem
mcflem is offline
Ik heb nu al een hele tijd dat als ik opsta en dan nog een paar uur misselijk ben. Het verschilt per dag of het heel erg is of maar een beetje. Soms moet ik ook overgeven maar dat is nog maar een paar keer gebeurd en meestal ben ik alleen misselijk.

Ik ben dit niet altijd geweest en volgens mij is het nog maar een paar maanden! Sinds dat ik aan de pil ben gegaan(omdat ik als ik ongesteld ben vroeger altijd erge buikpijn had), kan het daar aan liggen?

Ik ben ook niet zwanger.

Waar kan het aan liggen als het niet aan de pil ligt?
Met citaat reageren
Oud 08-08-2005, 11:42
Verwijderd
Ik denk dat het wel aan de pil kan liggen, zeker wanneer het begonnen is op het moment dat je met de pil begon.

Waar het anders aan kan liggen zou ik niet weten...

Ik zou even met je huisarts overleggen, hij/zij kan je zo nodig ook een andere pil voorschrijven.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2005, 11:42
Verwijderd
Het kan heel goed aan de pil liggen. Misschien is hij te zwaar voor je. Als je de pil nog geen drie maanden slikt, zou ik die drie maanden af maken; soms gaat het weg. Wanneer het na die drie maanden blijft, zou ik een andere pil proberen (een lichtere of een ander merk bv, overleg dat met je huisarts) en dan kijken of het weggaat.

Daarnaast is het belangrijk 's ochtends iets te eten en drinken, ik ben 's ochtends ook vaak misselijk, wanneer ik dan rustig wat fruit eet (iets lichts, geen appel of banaan, dat is voor mij te zwaar... maar besjes of een zoete sinaasappel kunnen wel) dan gaat het weg. Daarna wat brood eten, rustig, en 't is helemaal weg.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2005, 13:30
Yaris
Yaris is offline
Citaat:
mcflem schreef op 08-08-2005 @ 12:29 :

Ik Jij bent ook niet zwanger.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2005, 13:47
Verwijderd
Citaat:
Yaris schreef op 08-08-2005 @ 14:30 :
Wijsneus.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2005, 16:31
dark*dizzie*
dark*dizzie* is offline
Zou best wel eens aan de pil kunnen liggen. Breng eens een bezoekje aan de dokter.

Een vriendin had dit ook telkens een tijdje geleden. Maar dat is vanzelf over gegaan.
Oud 08-08-2005, 18:28
Stepsje
Stepsje is offline
Ik heb dat zelf ook een tijdje gehad.
Ik had het idee dat het vaak kwam omdat ik niet genoeg geslapen had. Na een paar uur ging het bij mij vanzelf wel over.
Oud 08-08-2005, 19:30
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb dat zelf ook heel vaak gehad toen ik de pil pas slikte. Bij mij was het altijd alleen de eerste vier dagen van een strip, daarna was het over. Ik denk dat mijn lichaam er gewoon moeite mee had om dan weer ineens zoveel hormonen binnen te krijgen. Ik slik nu een lichtere pil en heb nergens last meer van.
Oud 08-08-2005, 20:18
Konijn
Konijn is offline
Ik had hier ook erg last van en heb een maagonderzoek gehad.
Hier kwam uit dat mn maag te weinig beweegt, en dat mn maag 's nachts te veel maagzuur aanmaakt. Voor dat laatste heb ik een tijdje capsules gekregen en nu is t vrijwel over. Af en toe nog eens een ochtendje, maar niet meer te vergelijken.
Oud 09-08-2005, 10:58
mcflem
mcflem is offline
Citaat:
Stepsje schreef op 08-08-2005 @ 19:28 :
Ik heb dat zelf ook een tijdje gehad.
Ik had het idee dat het vaak kwam omdat ik niet genoeg geslapen had. Na een paar uur ging het bij mij vanzelf wel over.
Daar kan het wel aan liggen, ik slaap al een tijdje slecht.

Ik zal ook eens met de dokter gaan praten over de pil dan, ik slik hem wel al langer dan 3 maanden.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten