Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
schrijftaal is nodig om te communiceren: niet als prestigewerk ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Niemand zal hier ingewikkelde zinsconstructies en perfecte spelling eisen (nou dat laatste op sommige subfora ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @ ts: je moet wel je waffel opentrekken, en als dat bij je ouders niet kan, doe het dan bij vrienden of de vertrouwenspersoon op school. Als je je stil houdt, kan ook niemand je helpen |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
mede dankzij je schrijfstijl en het is Mark niet te doen om spelfouten, maar om leesbaarheid
||
Doe dan even je best om die meid te begrijpen. Zo ingewikkeld was het niet hoor. Maar hier haar verhaal iets duidelijker:
Citaat:
||
Citaat:
ik denk namelijk dat Louis Armstrong daarin gelijk heeft: je moet wel je mond openen. Bij wie maakt niet uit; iemand van wie je denkt dat diegene te vertrouwen is en naar je wil luisteren. Maar laat mensen in ieder geval weten hoe je je voelt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Succes. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zo voel ik me dus ook, telkens als ik mezelf dan wil troosten voor iets rots, dan zegt een stemmetje weer in me hoofd van : " weet je dat die en die is overleden?" en dan denk ik terwijl ik een traantje voormezelf wegpink....."ohh...jahh....hmm das wel erger.." en dan ben ik helemaal van mijn stuk doordat ik dat dus gehoord heb en kan ik me helemaal niet meer concentreren op mezelf. Please denk nou niet dat ik een ego ben, want ik ben er ook voor mensen die het moeilijk hebben , |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
mensen die dat zeggen, hebben echt geen flauw benul van wat ze nou eigelijk uitkramen ![]() je gaat toch ook niet je hele leven je zorgen zitten maken om wat anderen allemaal hebben in hun leven, je hebt al meer dan genoeg aan je hoofd wat betreft je eigen zorgen en zooi! je leeft JOUW leven, niet die van hun. jouw leven is belangrijk, het feit dat je bestaat maakt het al belangrijk. daardoor zijn alle dingen die zich voordoen in jouw leven ook belangrijk, en al helemáál voor jou! dus als er ooit iets is in jouw leven wat jij als negatief beschouwt, dan is het belangrijk daar gehoor aan te geven want het is belangrijk voor jou & dus ook belangrijk voor jou om het te verwerken, om er mee om te gaan. echt onzinnig om te zeggen dat je problemen er niet toe doen omdat iemand anders het zogenaamd slechter heeft of whatever. daarmee wordt je indd het gevoel gegeven alsof jouw problemen er niet toe doen, alsof JIJ er niet toe doet ![]() hallo, waarom leef je dan??! zeg dát maar ns tegen je moeder, of wie dan ook...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Inspecteur de Saai, met S-A-A-I #1577 Martiño | 500 | 17-12-2011 16:33 | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Studeren |
Uitgeloot voor geneeskunde. Wat nu? danny23 | 65 | 21-08-2006 21:58 | |
Seksualiteit |
Seks met huisdieren. Zwavelstokje | 148 | 22-07-2003 01:01 | |
Psychologie |
Angst zo erg dat je alles gaat vermijden? aboe | 28 | 21-02-2003 19:57 | |
Liefde & Relatie |
blijven slapen Verwijderd | 25 | 11-11-2002 07:13 |