![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vraag me af of die dingen wel echt zijn die mensen vertellen. Mensen kunnen alles wel verzinnen...
Maar goed mocht het waar zijn wat ze doen, bah!! Ik zou er niet aan moeten denken dat mijn hond mij beft ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
De rest is erg, maar minder afstotelijk toch dan deze categorie 1 braakopwekkingsex.
||
Citaat:
Trouwens, in navolging op de vis op de lul, ik heb ook wel es ergens een foto gezien van een man met een kip op z'n lul ![]() En tja, ik ken ook verhalen van een vrouw en een paard ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Nou, ikzelf vind het gewoon ziek, maar een kennis van een vriend van mij was een jaar of 2 geleden jarig en daar zouden we ff heen met een groepje, maar het was een verrassing. We wisten dat ze altijd stipt om 11 uur boodschappen ging doen. Dus wij om 11 uur bij de deur, hadden sleutel gekregen van de huisbaas, die wist dat we zouden komen en wij naar binnen en verstoppen achter de bank en onder de tafel etc etc... Nou heeft die meid een hond. Lief beest echt waar, toen ze binnenkwam liet dat beest niets merken dat wij er ook waren. Ja, wij hadden ons verstopt dus ze zag ons ook niet. Dus die meid komt binnen, begroet die hond, zet die tas in de keuken neer, haalt er een pot pindakaas of chocopasta (weet ik niet eens meer) uit. Dan denk je nog niets raars opzich.
Maar spontaan begint die meid d'r broek uit te doen, slipje uit, smeert d'r boeltje in met die troep en gaat met benen wijd liggen en laat die hond die troep van d'r aflikken. Nou, ik ging bijna over m'n nek en de rest ook, dus hebben er ff goed tekijk gezet, zijn opgesprongen: surprise!!!!! Ik kan me niet eens voorstellen hoe erg die zich schaamde. Dus het schijnt niet bij iedereen zo wereldvreemd te zijn, maar persoonlijk vind ik het echt ziek.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
verver vind ik het vies en heb er een gek idee bij. je doet het toch meestal met je eigen soort en omdan het met een huisdies te gaan doen. lijkt mij niets zo lijkt\ xm |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Een pot pindakaas €2 Een lieve hond €50 Een groep vrienden die je willen verassen en toekijken hoe je gelikt word door je hond PRICELESS |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dus: heb je betrouwbare getuigen? Een aanvaardbaar verhaal dat met alle overige feiten klopt? Foto's?
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaidriaan van Dis #1797 Verwijderd | 500 | 19-03-2013 22:12 | |
Lichaam & Gezondheid |
Adem Essential | 10 | 19-01-2009 16:05 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |