Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-07-2003, 10:46
Zwavelstokje
Zwavelstokje is offline
Ik hoorde van 'n vriend dat hij z'n ballen laat likken door z'n hond.

Ik weet niet of ik 'm moet geloven hoor! Maar ik vraag me af of wel meer jongens of meisjes dat doen en dat ik misschien zo wereldvreemd ben??

Alvast thx voor jullie antwoorden.
Oud 20-07-2003, 10:55
Lady Penelope
Lady Penelope is offline

Bah. Ik heb het geloof ik wel eens gezien in een of andere film, maar het lijkt mij jakkie

Ik heb ook wel eens gehoord dat er mensen zijn die hun hond zoenen, maar dat lijkt mij ook

Ik doe het in ieder geval niet.
Oud 20-07-2003, 10:59
poesiefox
poesiefox is offline
We zagen een internetsite waar ze kunsthondenpenissen te koop aanboden. Kun je je vrouw f**n met een hondelul. Echt, dat was zooo ziek...

Wij zoenen wel de katten. Maar welke kattenbezitter geeft zo'n lief diertje nou geen kusjes?
Oud 20-07-2003, 11:01
Bloompje
Bloompje is offline
jak!
Oud 20-07-2003, 11:02
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Bloompje schreef op 20-07-2003 @ 12:01:
jak!
Die hi ha hondel*l of de kattenkusjes?
Oud 20-07-2003, 11:15
Some
Some is offline
bah!!!! heb gehoord dat ooit iemand en vis op zn lul heb gezet en iemand pindakaas op dr kut waarbij een hond het ging aflikken
Oud 20-07-2003, 11:17
poesiefox
poesiefox is offline
* schuift vol walging bammetje pindakaas weg*
Oud 20-07-2003, 11:19
Mark
Mark is offline
Je kat een kus geven vind ik niet raar, doen wij ook vaak zat bij de hond. Ten minste m'n ouders, ik speel gewoon meer met hem
Oud 20-07-2003, 11:23
Bloompje
Bloompje is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 20-07-2003 @ 11:02:
Die hi ha hondel*l of de kattenkusjes?
de hi ha hondel*l, ik heeft ook kat, geef ik ook wel eens een kUZZ.. (niet echt zoenen ofzo, maar gewoon een beschaafd kuzzie )
Oud 20-07-2003, 11:25
Bloompje
Bloompje is offline
Citaat:
Some schreef op 20-07-2003 @ 11:15:
bah!!!! heb gehoord dat ooit iemand en vis op zn lul heb gezet en iemand pindakaas op dr kut waarbij een hond het ging aflikken
*gaat over der nek*
Oud 20-07-2003, 11:27
poesiefox
poesiefox is offline
Op het neusje he. Of op de voetzooltjes, poezen hebben van die zachte roze binnenpootjes die ze zo schattig naar je neus uitstrekken of op je kin planten.

Ja, poezen zijn lief!
Oud 20-07-2003, 11:28
Bloompje
Bloompje is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 20-07-2003 @ 11:27:
Op het neusje he. Of op de voetzooltjes, poezen hebben van die zachte roze binnenpootjes die ze zo schattig naar je neus uitstrekken of op je kin planten.

Ja, poezen zijn lief!
jah, katten en poezen zijn stoer!!
Oud 20-07-2003, 11:29
poesiefox
poesiefox is offline
Zij lijden aan stoerpoezigheid.
Oud 20-07-2003, 11:50
Verwijderd
poesstoerigheid eerder....
Oud 20-07-2003, 12:05
Another Way
Another Way is offline
In de klas van een vriend zit een gozer die zn hond vingert

Oud 20-07-2003, 12:07
Verwijderd
Ik vraag me af of die dingen wel echt zijn die mensen vertellen. Mensen kunnen alles wel verzinnen...

Maar goed mocht het waar zijn wat ze doen, bah!! Ik zou er niet aan moeten denken dat mijn hond mij beft iehl. Weet je hoe ranzig idee dati s, als je alelen al bedenkt wat een hond allemaal met zijn tong doet, bah!
Oud 20-07-2003, 12:13
Mark
Mark is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 20-07-2003 @ 13:07:
Ik vraag me af of die dingen wel echt zijn die mensen vertellen. Mensen kunnen alles wel verzinnen...

Maar goed mocht het waar zijn wat ze doen, bah!! Ik zou er niet aan moeten denken dat mijn hond mij beft iehl. Weet je hoe ranzig idee dati s, als je alelen al bedenkt wat een hond allemaal met zijn tong doet, bah!
Het is gewoon een trend van deze tijd om te zoeken naar extremen, dus ook in de sex. Wel slecht dat het gebeurt.
Oud 20-07-2003, 12:15
poesiefox
poesiefox is offline
Tja, aan de andere kant: die beesten doen het vrijwillig.

Beter dat je je door de hond laat **** dan dat je je leuter in een kleuter steekt, nietwaar?
Oud 20-07-2003, 12:18
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Some schreef op 20-07-2003 @ 11:15:
*kuchbroodjeaapkuch*
Oud 20-07-2003, 12:19
Mark
Mark is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 20-07-2003 @ 13:15:
Tja, aan de andere kant: die beesten doen het vrijwillig.

Beter dat je je door de hond laat **** dan dat je je leuter in een kleuter steekt, nietwaar?
mja, maar er zijn altijd ergere dingen te bedenken. Het is gewoon niet normaal. Klaar.
Oud 20-07-2003, 12:22
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
snowboarder schreef op 20-07-2003 @ 13:19:
mja, maar er zijn altijd ergere dingen te bedenken. Het is gewoon niet normaal. Klaar.
Ik ben erg tolerant, maar bestialiteit stuit mij inderdaad erg tegen de borst. Het is goor, ja. Sex met een bejaarde of een zwakzinnige lijkt me ook erg goor. Of met een lijk.

De rest is erg, maar minder afstotelijk toch dan deze categorie 1 braakopwekkingsex.
Oud 20-07-2003, 12:40
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
Zwavelstokje schreef op 20-07-2003 @ 11:46:

Ik weet niet of ik 'm moet geloven hoor! Maar ik vraag me af of wel meer jongens of meisjes dat doen en dat ik misschien zo wereldvreemd ben??

En dan hopen dat t een blaffende hond is, want die bijten tenminste niet.

Trouwens, in navolging op de vis op de lul, ik heb ook wel es ergens een foto gezien van een man met een kip op z'n lul
En tja, ik ken ook verhalen van een vrouw en een paard . Hoezo opgerekt worden
Oud 20-07-2003, 12:56
Burter
Burter is offline
Citaat:
Zwavelstokje schreef op 20-07-2003 @ 11:46:

Jongens deze wannabe model griet lult van alles maar er is alleen niks van waar. Dit verhaal zal ze vast ook wel verzonnen hebben. Kijk maar naar andere topcis die ze heeft gemaakt
Oud 20-07-2003, 13:06
Verwijderd
Ik vind het al ranzig om met je mond aan dieren te zitten (oftewel gewoon die kusjes geven, gatver, je weet toch waar beesten met hun neus zitten?), laat staan dit...
Oud 20-07-2003, 13:10
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Morgan schreef op 20-07-2003 @ 14:06:
Ik vind het al ranzig om met je mond aan dieren te zitten (oftewel gewoon die kusjes geven, gatver, je weet toch waar beesten met hun neus zitten?), laat staan dit...
Ze krijgen een kusje op hun neusje of op hun koppie. Ik pak ze niet vol op de bek!
Oud 20-07-2003, 13:15
CodeName Egg
CodeName Egg is offline

tongen met je kat.. jek..
Oud 20-07-2003, 13:18
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
CodeName Egg schreef op 20-07-2003 @ 14:15:

tongen met je kat.. jek..
Vooral als ze net verse muis gegeten hebben...
Oud 20-07-2003, 13:20
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 20-07-2003 @ 14:10:
Ze krijgen een kusje op hun neusje of op hun koppie. Ik pak ze niet vol op de bek!
Dan nog Die beesten steken minstens 3 x per dag hun neus in hun eigen kruis, laat staan in dat van andere dieren. Honden snuffelen overal aan, katten doen er meestal niet voor onder. *rilt*
Oud 20-07-2003, 13:24
poesiefox
poesiefox is offline
Weet jij waar de man die je straks beleefd een handje geeft zojuist aan gezeten heeft? Je zal ze de kost geven die niet na het plassen hun handen wassen!
Oud 20-07-2003, 13:32
AngelLena
AngelLena is offline
Nou, ikzelf vind het gewoon ziek, maar een kennis van een vriend van mij was een jaar of 2 geleden jarig en daar zouden we ff heen met een groepje, maar het was een verrassing. We wisten dat ze altijd stipt om 11 uur boodschappen ging doen. Dus wij om 11 uur bij de deur, hadden sleutel gekregen van de huisbaas, die wist dat we zouden komen en wij naar binnen en verstoppen achter de bank en onder de tafel etc etc... Nou heeft die meid een hond. Lief beest echt waar, toen ze binnenkwam liet dat beest niets merken dat wij er ook waren. Ja, wij hadden ons verstopt dus ze zag ons ook niet. Dus die meid komt binnen, begroet die hond, zet die tas in de keuken neer, haalt er een pot pindakaas of chocopasta (weet ik niet eens meer) uit. Dan denk je nog niets raars opzich.
Maar spontaan begint die meid d'r broek uit te doen, slipje uit, smeert d'r boeltje in met die troep en gaat met benen wijd liggen en laat die hond die troep van d'r aflikken. Nou, ik ging bijna over m'n nek en de rest ook, dus hebben er ff goed tekijk gezet, zijn opgesprongen: surprise!!!!!

Ik kan me niet eens voorstellen hoe erg die zich schaamde. Dus het schijnt niet bij iedereen zo wereldvreemd te zijn, maar persoonlijk vind ik het echt ziek.
Oud 20-07-2003, 13:40
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 20-07-2003 @ 14:24:
Weet jij waar de man die je straks beleefd een handje geeft zojuist aan gezeten heeft? Je zal ze de kost geven die niet na het plassen hun handen wassen!
Dat leert ie dan maar aan. Gatver, je handen niet wassen na het plassen?
Oud 20-07-2003, 13:44
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Morgan schreef op 20-07-2003 @ 14:40:
Dat leert ie dan maar aan. Gatver, je handen niet wassen na het plassen?
Je hebt ze echt. Wij hebben in het toilet geen fonteintje, dus als er een vreemde bij ons heeft geplast, en hij wil weer terug de kamer in, dan zeg ik altijd heel sneaky dat wij altijd onze handen in de keuken wassen, sorry voor het ontbreken van het fonteintje. Dan gaan ze heel uitgebreid alsnog staan zepen en schuimen.
Oud 20-07-2003, 14:14
broodrooster
broodrooster is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 20-07-2003 @ 13:15:
[B]Tja, aan de andere kant: die beesten doen het vrijwillig.

/B]
naja vrijwillig, ze weten niet beter.
verver vind ik het vies en heb er een gek idee bij. je doet het toch meestal met je eigen soort en omdan het met een huisdies te gaan doen. lijkt mij niets zo lijkt\
xm
Oud 20-07-2003, 14:36
MissManson
MissManson is offline
gatverdamme nou nee bedankt kan die vriend geen meisje krijgen ofzo dat die zijn ballen laat likken door zijn hond bij die mensen zit een steekje los denk ik
Oud 20-07-2003, 15:15
Lady Penelope
Lady Penelope is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 20-07-2003 @ 14:10:
En dan nog. Wie weet waar ze met hun kop ingezeten hebben, kan je net zo goed direct de vloer gaan kussen oid
Oud 20-07-2003, 15:31
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
Nonaj schreef op 20-07-2003 @ 16:15:
En dan nog. Wie weet waar ze met hun kop ingezeten hebben, kan je net zo goed direct de vloer gaan kussen oid
of in een lekkere verse drol natuurlijk , want de vloer is meestal toch stukken frisser dan die neus van een hond.
Oud 20-07-2003, 16:36
MUTS123
MUTS123 is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 20-07-2003 @ 14:32:
Nou, ikzelf vind het gewoon ziek, maar een kennis van een vriend van mij was een jaar of 2 geleden jarig en daar zouden we ff heen met een groepje, maar het was een verrassing. We wisten dat ze altijd stipt om 11 uur boodschappen ging doen. Dus wij om 11 uur bij de deur, hadden sleutel gekregen van de huisbaas, die wist dat we zouden komen en wij naar binnen en verstoppen achter de bank en onder de tafel etc etc... Nou heeft die meid een hond. Lief beest echt waar, toen ze binnenkwam liet dat beest niets merken dat wij er ook waren. Ja, wij hadden ons verstopt dus ze zag ons ook niet. Dus die meid komt binnen, begroet die hond, zet die tas in de keuken neer, haalt er een pot pindakaas of chocopasta (weet ik niet eens meer) uit. Dan denk je nog niets raars opzich.
Maar spontaan begint die meid d'r broek uit te doen, slipje uit, smeert d'r boeltje in met die troep en gaat met benen wijd liggen en laat die hond die troep van d'r aflikken. Nou, ik ging bijna over m'n nek en de rest ook, dus hebben er ff goed tekijk gezet, zijn opgesprongen: surprise!!!!!

Ik kan me niet eens voorstellen hoe erg die zich schaamde. Dus het schijnt niet bij iedereen zo wereldvreemd te zijn, maar persoonlijk vind ik het echt ziek.
BROODJE AAP VERHAAL!!!!!!!!!
Oud 20-07-2003, 17:29
Demiurge
Demiurge is offline
Geen echte seks, ken wel een jongen en die zat een keer gewoon op de bank met zijn hond, beetje over buik krabben en aaien enzo, bleek die hond klaargekomen te zijn over hem heen, en dat vond hij niet leuk

En ik vind het ziekelijk.
Oud 20-07-2003, 17:36
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
MUTS123 schreef op 20-07-2003 @ 17:36:
BROODJE AAP VERHAAL!!!!!!!!!
Wat jij wil. Niet oordelen tot je bewijzen hebt dat ik sta te liegen. En die bewijzen ga je niet vinden, want ik lieg niet.
Oud 20-07-2003, 17:36
Kevin D.
Kevin D. is offline
Maja, vergeet niet, het is t innerlijk wat telt.
Je moet dus naar het innerlijk kijken en niet naar het uiterlijk, dus als je een lieve hond hebt, waarom niet?
Oud 20-07-2003, 17:42
Demiurge
Demiurge is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 20-07-2003 @ 14:32:

Doet me behoorlijk denken aan zo'n Priceless foto

Een pot pindakaas €2
Een lieve hond €50

Een groep vrienden die je willen verassen en toekijken hoe je gelikt word door je hond

PRICELESS
Oud 20-07-2003, 17:47
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 20-07-2003 @ 18:36:
Wat jij wil. Niet oordelen tot je bewijzen hebt dat ik sta te liegen. En die bewijzen ga je niet vinden, want ik lieg niet.
Het is de gewoonte dat degene die iets beweert, dat bewijst, en niet het omgekeerde.

Dus: heb je betrouwbare getuigen? Een aanvaardbaar verhaal dat met alle overige feiten klopt? Foto's?
Oud 20-07-2003, 17:51
Verwijderd
Citaat:
For what it's worth, ik geloof er ook geen zak van.

forumbaas
Oud 20-07-2003, 17:52
empyrian
empyrian is offline
mijn hond heeft anders best een fluweelzachte aars hoor.
Oud 20-07-2003, 17:56
Verwijderd
Citaat:
empyrian schreef op 20-07-2003 @ 18:52:
oew can i try
Oud 20-07-2003, 18:00
empyrian
empyrian is offline
Citaat:
ik geloof er anders ook geen zak van.
Oud 20-07-2003, 18:02
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 20-07-2003 @ 12:29:
Zij lijden aan stoerpoezigheid.
jap, zeker als ze je neusgaten masseren met hun klauwtjes
Oud 20-07-2003, 18:10
psilo
psilo is offline
Citaat:
empyrian schreef op 20-07-2003 @ 18:52:
die hond van je zit altijd aan m'n pik :X
Oud 20-07-2003, 18:21
sinsere
sinsere is offline
Eek, verschrikkelijk. Hoeveel ik ook leuk vind, voor mij geen seks met dieren.
Oud 20-07-2003, 18:23
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 20-07-2003 @ 18:47:
Het is de gewoonte dat degene die iets beweert, dat bewijst, en niet het omgekeerde.

Dus: heb je betrouwbare getuigen? Een aanvaardbaar verhaal dat met alle overige feiten klopt? Foto's?
Helaas geen foto's, minstens 8 getuigen waaronder ikzelf maar die vinden jullie ook niet betrouwbaar en het verhaal staat er al... Zou niet weten wat ik zou kunnen doen om jullie te overtuigen dus of jullie het geloven of niet laat ik aan jullie zelf over, ik weet wat ik aan heb moeten kijken met mijn vrienden en vrienden van haar en dat het geen prettig gezicht was. Meer bewijs kan ik niet geven, maar je kan ook niet bewijzen dat het bullshit is wat ik hier neerzet en tot die tijd kan je geloven wat je wil, maar niet snoeihard oordelen en mij een leugenaar noemen. Dan wil ik daar ook een goede en feitelijke onderbouwing voor.

Regels voor berichten