![]() |
|
http://www.packardbell.nl/products/node1712.asp
Ik zat eraan te denken om die mp3 speler te kopen, ik vind hem mooi. Ik las dat iAudio, iRiver en iPod wel beter zijn enzo, maar ik hoef niet zo veel liedjes dus die hoef ik opzich niet. Ik wilde alleen weten of deze mp3speler wel goed is? Goed geluid, niet snel kapot dat soort dingen. Heeft iemand deze mp3 speler misschien (gehad) en wat vind je ervan? Ik wilde trouwens die van 512 mb, hoeveel liedjes krijg je daarop ongeveer? |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De geluidskwaliteit wordt door meerdere dingen bepaald: de geluidskwaliteit van het MP3'tje, het apparaat waar je ze op afspeelt en de oordopjes die je gebruikt. Als je bij de Audiokey een set goede oordopjes koopt zul jij waarschijnlijk weinig verschil horen met als je de MP3'tjes op je computer zou afspelen, althans, niet genoeg om daar een (duurdere) iRiver of iAudio voor te kopen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Tis een leuk ding voor een redelijke prijs lijkt me zo, maar als je wat meer eisen hebt, en wat meer kwaliteit wilt kun je beter een andere zoeken. Over die oordopjes: Die had ik ook ( meegeleverd bij mijn vorige mp3 speler) Ik vond ze erg fijn, ze paste bij mij goed. (dus niet te groot, ze vielen niet uit, en knelde ook niet) Geluid was verder wel goed, maar niet als je wat meer eisen stelt. Ik heb nu Sony oordopjes ( welk type precies weet ik niet meer , die dingen zijn helemaal afgesleten bij mij ![]() En deze zitten ook prima ![]()
Laatst gewijzigd op 17-07-2005 om 21:54. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Als je plug bedoeld: hij heeft een 3,5mm plug, wat standaard is voor MP3 spelers.
||
Citaat:
![]() Ik zou dit ook maar doen, want het lijkt me niet echt veilig om het alleen via het plugje van je oordopjes vast te maken. Dit is denk ik ook niet goed voor dat plugje.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|