Icare zuigt, ik had me ook al opgegeven in februari en kreeg toen een brief dat ik begin mei naar Assen toe moest komen voor een informatiebijeenkomst. Daar ben ik heengegaan en heb meteen alle relevante gegevens daar ingeleverd.
De roosters zouden eind mei bekend zijn, dat was ook wel nodig omdat ik ook nog iets moest regelen met mijn normale bijbaantje.
Natuurlijk kreeg ik begin juni toen die brief dat ik thuiszorgperfect moest bellen en daar moest ik nog een keer dezelfde gegevens doorgeven die ze al hadden! De prutsers.
Dus heb ik aangegeven dat ik vanaf vorige week kon werken. De roosters zouden toen zo spoedig mogelijk klaar zijn.
Niet dus.... Ik had vorige week maandag nog steeds geen bericht en toen had ik dus maar geregeld dat ik de hele vakantie bij mijn normale bijbaantje zou werken, helaas wel voor bijna de helft van het loon dat ik bij Icare zou verdienen.
Durven die mensen mij vrijdag nog eens op te bellen dat ze bezig zijn met het rooster en dat ik het nogal druk zou gaan krijgen en of ik het erg vond dat ik maar 2 middagen vrij zou krijgen!
Aaargh, als ze nu wat eerder zouden zijn geweest, dan kon ik vet veel werken, maar nu moest ik het afzeggen.

Stomme Icare.