he ik heb een probleem
ik praat er wel veel over met vrienden maar echt veel schiet ik er niet mee op, dus ik probeer het hier even
ik vind al geruime tijd een meisje heel erg leuk
toen dat begon had ze een vriend
ze vond mij ook leuk (weet ik om paar redenen)
dat is sinds een tijdje uit(met haar vriend)
maar ik vind haar dus nog steeds erg leuk
en ik weet niet meer of zij me nog leuk vindt
een maand geleden ofzo, kwam ze namelijk heel anders over..
toen vroeg ze de hele tijd van 'wanneer gaan we weer wat doen', en ze was aanhankelijk enzo, met me praten op msn enzo
vorige week had ze me nog een keertje gebeld nadat ik r een week niet had gesproken, savonds om 1 uur, ik was blij verrast
we smsten wel eens om 2 uur snachts naar elkaar dat we niet konden slapen enzo
naja in ieder geval we hadden echt een goede band
maar nu sinds een week ofzo is het allemaal zo anders
ze gaat echt met me om als 'kennis' zegmaar, dus als iemand die je wel kent maar verder niet
ik heb haar een email gestuurd waarin ik vroeg of er iets was, maar nee zei ze, en ook 'maar misschien is het dat je meer van me verwacht dan je moet doen'
toen heb ik weer een email terug gestuurd maar voordat ze terug kon sturen sprak ik r nog op msn, en dat was weer een leuk gesprek zoals het eigenlijk altijd wel was
en nu heeft ze niks meer terug gestuurd
kij kverder we passen echt goed bij elkaar (zeggen veel mensen), we zijn alllebei niet onaantrekkelijk, hebben veel vrienden enzo, en we kunnen/konden dus altijd echt goed met elkaar opschieten
maar op het moment spreek ik r dus echt niet meer, geen sms, geen email, geen msn, en in het echt zie ik haar ook heel weinig
naja dit wordt wel erg lang zo, maar vinden jullie dat ik nog moet blijven hopen..ik heb al vaak de hoop opgegeven maar dan deed ze weer iets waardoor die hoop weer 3x zo hard terugkwam en ik ben wel eens verliefd geweest, maar dit gevoel van 100% voor elkaar gemaakt zijnkende ik nog niet
|