![]() |
|
![]() |
Sinds enkele weken maar ik gebruik van de wireless broadband router wl-025. de computers die ik rechtstreeks via een utpkabel aan deze router koppel kunnen het internet op en kunnen alle functionaliteiten uitvoeren.
het probleem zit hem in de draadloze verbinding. Als ik via mijn laptop de site www.hotmail.com of een dergelijke site wil openen waar ik inlog gegevens voor nodig heb (www.gmail.com) dan laad deze niet. Tevens kan ik via het draadloze signaal mijn post voor outlook ook niet binnenhalen en kan msn ook niet aanmelden. Het ligt niet aan het signaal want dat is uitstekend (vol bereik). Andere sites zoals www.google.com of www.startpagina.nl openen wel gewoon. Wanneer ik mijn laptop rechtstreeks via een kabel aan de router verbind werkt wel alles naar behoren. Ook werkt alles naar behoren als ik via draadloos op een ander netwerk verbinding maak (dus aan lokale instellingen kan het niet liggen volgens mij). Bij een college die dezelfde router als mij heeft is precies hetzelfde probleem geconstateerd. Wanneer hij met zijn laptop dit soort sites probeert te openen krijgt hij ook geen response terug. voor de mensen die het willen weten.. ik gebruik firmware versie 1.1 release 05 voor mijn router (nieuwste versie) en een "intel pro/wireless 2200bg network connection" kaart in mijn laptop. zijn er meerdere mensen met dit probleem en hoe hebben jullie dit opgelost of weet iemand uberhaupt wat het probleem is? Zelf zat ik in de richting van https problemen te denken maar als ik verbinding maak met een andere draadloze router zijn er geen problemen dus dan zou dat niet "het" probleem zijn... graag hoor ik reacties of suggesties.. Laatst gewijzigd op 20-08-2005 om 08:01. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Mysterieus internetprobleem Verwijderd | 3 | 29-08-2011 23:33 | |
Software & Hardware |
[Laptop] PCMCIA slots naar de maan? D@mien | 5 | 26-09-2003 16:07 |