Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Actie: die van Trevor Sinclair gister, hij deed een schaar en daarna gelijk een schijnbeweging erachteraan, jammer genoeg kwam die voorzet niet (goed) aan, anders was het zeker een goal
Speler: Denilson, hoe hij zo makkelijk langs zijn tegenstander komt, dat is altijd mooi om te zien, zelf vergelijk ik mezelf wel een beetje met hem, ik kijk altijd naar zijn acties, zodat ik er wel iets van ken leren Schwalbe: Ja, natuurlijk die van Rivaldo, maar die van Tomasson tegen Senegal vond ik ook wel overtreden, iemand zet heel even zijn knie in tomasson' rug en hij ging gelijk liggen
|
Mooiste actie: van die Turk tegen Roberto Carlos
Mooiste goal: Rodriguez van Uruguay Mooiste schwalbe: Rivaldo idd, sukkels besluiten hem ook nog een boete te geven in plaats van hem een wedstrijd te schorsen, alsof die knaap die tonnen met geld verdient van 7000 Euro wakker ligt ![]() Beste speler: Ik zou die Zuid-Koreaan willen zeggen, maar die heeft aps een half uur dit WK gespeeld. Dan zeg ik maar Tomasson (om nog wat Nederlandse inbreng hierbij te zetten) ![]() Mooiste manier van juichen: Bij de 0-1 van Senegal, fantastisch gewoon, hoe die jongens dat verzinnen! ![]() ![]()
|
![]() |
Beste wedstrijd: Zweden-Nigeria
Beste actie (negatief): eigen doelpunt USA.... Beste actie (postief): Die turk met dat hakje over Roberto Carlos Beste actie (pijnlijk): Die bal recht in de kruis(ing) van de Zuid-Koreaanse speler... vooral de reactie van het publiek... Beste toeschouwer.. Fan van Nigeria met die roze BH aan... die zag er echt cool uit. Beste speler: Moeilijk, maar ik ga voor Klose... Topscorer en bovendien redelijk onbekend. En die salto's worden ook steeds beter.... Zou wel de laatste zijn dit WK want hij heeft last van z'n knie Schwalbe: Rivaldo natuurlijk Het leukst dat een team gewonnen heeft: Zuid-Korea |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Ik vind 1 van de uitblinkers dit wk de Saudische Sjeik Nawaf Al Temyat. Deze man heeft echt goud in zn schoenen, een verademing om hem bezig te zien. Hij heeft alleen de pech dat hij 10 klungels om hem heen heeft lopen.
Er zijn nog een aantal uitblinkers, zoals Recoba, Denilson, Okocha, Ballack, maar Al Temyat is voor mij de beste. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Transfers & Geruchten VIII Stom Konijn | 500 | 19-04-2006 14:22 | |
Vrije tijd |
de mooiste sportuitspraken tinus11 | 146 | 26-07-2005 15:47 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' T_ID | 500 | 02-06-2005 14:02 | |
Vrije tijd |
Slecht NL elftal! The Senna Fan | 32 | 27-08-2002 11:28 | |
Vrije tijd |
België en het WK - Praga Khan - | 238 | 29-06-2002 09:45 |