Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Niet het reizen om bij een universiteit te komen. Met daarna bedoel ik: reizen omdat dat moet voor je werk etc. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Opleiding International Business & languages: dan heb je zeker heel veel te maken met talen... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij veel opleidingen bestaat de mogelijkheid om stages in het buitenland te lopen, ook bij studies waar je weinig talen krijgt. Als je echt een studie wilt doen waarbij veel reizen hoort, dan zul je, denk ik, toch ook moeten rekenen op veel talen leren tijdens je opleiding. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder kun je je scriptie schrijven over "iets" in het buitenland en daarvoor veldwerk in het buitenland verrichten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Toerisme is where it's at... serieus, als je veel wilt reizen, wat kun je dan beter studeren als de reizen zelf? Duhh..
![]() ![]() www.nhtv.nl
||
![]() |
Citaat:
![]() Misschien kan ik wel ergens gaan werken in het buitenland ofzo, maar dan is het nog maar 1 gebied. Of ik moet steeds wisselen van werk maar... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vraag me af wat voor studie je kiest als je dat aan de hand van één criterium doet. Het lijkt jou niet veel te intresseren, zolang je maar kan reizen. Ik vraag me af hoe gemotiveerd je dan bent om met die willekeurige studie te beginnen. En aan dat ritme kan je wat doen, door bijv. LOI of weet ik veel wat er naast gaan doen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Toerisme lijkt me niks. Sociale geografie lijkt me wel wat, maar ik weet niet wat ik daar later aan heb. Iemand enig idee? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Bij Leisure Management (vrijetijdskunde) reis je wel redelijk veel, alleen niet erg ver. Ik doe deze studie nu 1 jaar en we hebben verschillende excursies en opdrachten gekregen die we uit moesten voeren in andere steden. o.a. Duitsland en Belgie (zoals ik al zei, niet verre reizen dus!) verder hebben we nog onderzoek gedaan in verschillende steden in Nederland (steden naar eigen keuze) Ik vind het zelf een erg leuke studie met een goede mix tussen theorie en praktijk. Veel mensen van mijn studie doen trouwens ook een stage in het buitenland o.a. in Suriname en Curacao, dus het is opzich wel een leuke studie waar je wel kan reizen ![]() We hebben overigens ook veel vrij inderdaad, wat ik persoonlijk niet zo heel erg vind! ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Hbo eerste jaar, tips? Sandraatjuuh | 9 | 28-07-2016 21:18 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Onderwijshervormingen arPos | 18 | 23-04-2013 22:24 | |