Advertentie | |
|
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Als NetBSD de hardware ondersteunt (check HCL), lijkt het me de beste keus. |
![]() |
|
![]() |
http://www.netbsd.org/Ports/mac68k/
Goede kans dat het gewoon werkt ![]() [edit] Wel leuk jobje om het aan de praat krijgen zie ik net ![]() Have fun! [Dit bericht is aangepast door Marc S (20-12-2001).] |
![]() |
||
Citaat:
Moeilijk vinden ? Via Deja koste het me toch al gauw 30 seconden. Alleen kan ik die link hier nu droppen, want hoe zit het momenteel met de status, is het al abandonware of niet ? -Desecrator ------------------ You can tune a filesystem, but you can't tune a fish [Dit bericht is aangepast door Desecrator (20-12-2001).]
||
Citaat:
![]() -Desecrator
|
Hartelijk bedankt he Desecrator.
Ja marc ik heb em idd Zwart gespoten ![]() ![]() ![]() Maar ik zal die apple eens op gaan graven ![]() Zodra ik het werkend heb mogen jullie een shelltje hebben ![]() ![]() ![]()
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Ik ben thuis nog aan het kijken of ik mijn 3e PC ook online zet, als testbox waarbij het niet uitmaakt als 'ie down gaat ![]() ![]() Dan mag je ook wel een account hebben ![]() |
![]() |
|
In die apple zit een 68030 cpu (25 volle vette Mhz.jes) met een 68861 FPU in
![]() ![]() ![]() Maar dat ding wordt toch ff oc'ed het ding is nu KOUD zonder heatsink etc. dus er is wel wat head room ![]() Zijn de zelfde CPU's als de Amiga bdw alleen in mijn Amiga zit wel een dikker CPU'tje ![]() (Motorola 68040/40 maar die draait op 60Mhz met heatsink + Fan en die is best bruikbaar dus die apple zal ook bruikbaar zijn ![]() Er zit een NiC in die apple maar das Thin Ethernet ![]()
||||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] x herleiden uit exponentiele functie. CyberRage | 2 | 09-12-2009 16:09 | |
[WI] Diverse vragen Roykee | 3 | 18-03-2008 18:19 | |
A,B,C uitdrukken in x,y,z.. liner | 9 | 02-01-2005 19:32 | |
Games |
Welke games heb je origineel? Verwijderd | 108 | 10-01-2004 12:11 | |
aantal vragen over logaritmen en exponenten Daantje_0705 | 18 | 18-11-2003 17:28 |