Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-08-2005, 16:59
Verwijderd
Maakt Lowlands deel uit van je lifestyle? Ga je ieder jaar? Wat wil je zien? Haat je juist festivals en ben je dus een wuft? Ga je voor de bands, het theater of de sfeer? Wat is je favorite podium? En ben jij ook al hardcore op donderdag aanwezig?

Jaha, voor het eerst in eeuwen open ik maar eens een topic omdat ik weer uitkijk naar lowlands.

Ik ga zelf al vanaf 2000 dus dit wordt mijn 6e keer. Ik ging vroeger voor de bands nu gewoon voor de sfeer en er zijn een paar bandjes die ik wil zien. o.a. Bad Religion, Social Distortion, Mr T Bone Allstar Band en Mala Vita. Ik zelf hang het liefst rond in de tent die dit jaar de Lima heet denk ik, ze blijven die kuttent maar nieuwe namen geven Daar is altijd veel ska namelijk En zoals altijd ben ik donderdag gewoon des middags al voor de poort te vinden.

Toch ben ik wel bang dat ik op Wasted zo verwend ben kwa line up en sfeer dat ik het dit jaar wat minder ga vinden.
Advertentie
Oud 04-08-2005, 17:13
Haligh
Haligh is offline
dit ben ik er ook al vroeg te vinden.
ik heb geen zin in gehaast.
Oud 04-08-2005, 17:14
ssjpan
ssjpan is offline
Ik ga oook, voor de 2de keer. Vorig jaar zag ik jou. En ik ga ook vooral voor sfeer. Ik ga donderdag en ik blijf tot zondag.
Oud 04-08-2005, 17:16
Augustus
Augustus is offline
Lowlands<3!

Ik lig de 18e net als Lepra al voor de poort.

edit:

Maar wel verder vooraan
Oud 04-08-2005, 17:34
Luna
Luna is offline
Ik ben 2 keer geweest n paar jaar terug. ik vond het leuk maar het is geen deel van mn lifestyle en ik ben dit jaar naar Dour geweest en dat vond ik veel leuker dan lowlands!
Ik vond t op lowlands veel opgefokter allemaal, vooral tijdens de concerten. Bij dour kun je vaak bij de concerten gewoon naar voren lopen, en dan sta je niet tegen elkaar aan gepropt.
Oud 04-08-2005, 17:35
Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 04-08-2005 @ 17:59 :
Maakt Lowlands deel uit van je lifestyle?
Nee, gelukkig niet.
Oud 04-08-2005, 17:38
Verwijderd
Citaat:
Tom Violence schreef op 04-08-2005 @ 18:35 :
Nee, gelukkig niet.
Oud 04-08-2005, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Nee, gelukkig niet.
Oud 04-08-2005, 17:48
655321
655321 is offline
Lowlands maakt nu voor de 4e keer deel uit van mn lifestyle.. of 3e.. dat weet ik niet meer zo goed want lowlands is altijd een beetje blurry als ik eraan terug denk. Een van de mooiste dagen van mn jaar.. hoe corny. Leuke mensen, leuke sfeer, "leuk" camperen en leuke muziek.
Elk jaar zeer hardcore op donderdag aanwezig. uhhuh.
Dit jaar wil ik zeker Social Distortion zien, helden, daarnaast Bad Religion nog maar een keer. Ik let eigenlijk niet zo op het programma. Loopt allemaal wel los, er is altijd wel iets leuks te doen en als niet, dan zet ik het zeer sXe verantwoord op een zuipen.

en mala vita is kut mr. lepra.
Oud 04-08-2005, 18:02
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Nee, gelukkig niet.
Oud 04-08-2005, 18:26
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Net als voor Lepra word dit mijn 6e keer. Lowlands is echt iets geworden waar ik elk jaar naar uitkijk en er is voor mij ook nooit een twijfel of ik wel of niet ga. Het is altijd leuk, de sfeer is goed, er zijn altijd wel leuke bandjes te ontdekken en ze hebben lekker eten (en voor mij is er altijd de standaard zondagavond loempia. Met saus )
En natuurlijk ga ik donderdag al, vrijdag gaan is voor watjes.
En dan lekker uren in de rij staan en dom lullen en chips eten met homies, en om een uur of 7/8 binnen zijn en dan dom lullen en chips eten bij je tent.
Favoriete LoLa tent is btw de Charlie. Jammer dat 'ie vorig jaar weg was, want het is een klein en gezellig tentje met leuke nieuwe bandjes. Maar goed, hij is dus terug. Yippieee.
De alpha is kut, dus die mijd ik liever. Daar kom ik eigenlijk alleen 's nachts om met jaren '90 platen mee te bleren.
Oud 04-08-2005, 18:29
Maharani
Maharani is offline
Citaat:
Nee, gelukkig niet.
Oud 04-08-2005, 18:36
Vice
Vice is offline
Citaat:
Nee, gelukkig niet.
Oud 04-08-2005, 18:37
Jolt
Jolt is offline
Nee, ga dit jaar voor de 1e keer, dus ik ben benieuwd.
Oud 04-08-2005, 18:51
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Jezus, wat een stelletje fantasieloze mensen in dit topic.
Of proberen jullie allemaal goed over te komen bij Tom?

Als jullie zo blij zijn dat jullie niet gaan, leg dan es uit waarom.
Oud 04-08-2005, 18:52
Maharani
Maharani is offline
Het is niet mijn muziek en ik doe niet aan kamperen.
Oud 04-08-2005, 18:53
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
ik ga nu voor de 4e keer, en voor het eerst met alleen maar vriendinnen, lijkt me echt leuk. eerst alleen maar met jongens gatver wat is dat saai zeg af en toe.
het maakt geen deel uit van mn lifestyle gelukkig maar ik heb er wel heel veel zin in en ik ga ook echt voor de sfeer want de line-up vind ik geen reet aan eigenlijk.
dus lekker lol hebben op camping 3 en forummers spotten HAHA met Otis
Oud 04-08-2005, 18:55
Verwijderd
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 04-08-2005 @ 19:51 :

Ik ben geen kuddeschaap dat al die domme festivals gaat zitten aflopen om erbij te horen.
Oud 04-08-2005, 19:00
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 04-08-2005 @ 19:55 :
Ik ben geen kuddeschaap dat al die domme festivals gaat zitten aflopen om erbij te horen.
haha je bent echt een mongool.
Oud 04-08-2005, 19:02
Lady Jane
Lady Jane is offline
Het maakt geen deel uit van mijn lifestyle. Ik ga nu voor de tweede keer, dit jaar ga ik samen met Scarlett en ik heb er zoveel zin in.
Oud 04-08-2005, 19:10
tuttebel
tuttebel is offline
ik denk niet dat lowlands echt deel uitmaakt van mn lifestyle omdat dit jaar pas t 2e jaar is dat ik ga.
maar ik weet zeker dat er nog vele vervolgen zullen komen jaaja..
ik ga vooral voor de sfeer, het festivalgevoel wat moeilijk uit te leggen is. samen schreeuwen om niets ofzo.
lowlands zou een stuk minder leuk zijn zonder het culturele gedeelte en het hoe heet dat gedeelte met al die mindfuckers en de silent disco enzo.
met een enorme groep bij de buitenbioscoop zitten heeft ook wel wat.
ik heb geen favoriete podium, ik vind ze bijna allemaal wel leuk. dit jaar weer op donderdag aanwezig uiteraard, de vorige keer was het plan om smiddags aan te komen, maar door vertraging en geen geluk werd het half9 savonds.

ik heb ook echt izn in lowlands alleen nog een kaartje kopen (eerst proberen te winnen) en een tentplaatsje bemachtigen want ik wil niet alleen in een tentje das saai.
Oud 04-08-2005, 19:21
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik ben nu 2 keer geweest.

de eerste keer was in 2003, dat waren volgens mij echt een paar
van de beste dagen van mn leven. dat kwam ook vooral omdat ik met geweldige mensen was dat jaar.

vorig jaar ging ik met mn (toen) vriend +vrienden en dat jaar was veel minder. vooral omdat mn vriend een saaie vervelende party-pooper was. dat was errug jammer.

ik vind dat lowlands best een deel uitmaakt van mn lifestyle omdat ik elke zomer weer in dubio zit of ik ga of niet. dit jaar is het wat moeilijker omdat er weinig mensen zijn die mij alleen hebben meegevraagd, en veel stelletjes enzo die zeiden 'je mag wel mee met ons" maar ik heb geen zin om zo'n wiel aan de wagen te zijn.
Oud 04-08-2005, 19:41
Miles
Miles is offline
Citaat:
Jolt schreef op 04-08-2005 @ 19:37 :
Nee, ga dit jaar voor de 1e keer, dus ik ben benieuwd.
Oud 04-08-2005, 19:42
Verwijderd
Citaat:
muziekvlinder schreef op 04-08-2005 @ 20:21 :

vooral omdat mn vriend een saaie vervelende party-pooper was.
Haha.

Vierde keer dit jaar & ik vind het gewoon leuk. Eerste keer was het leukst, hoewel ik toen met mensen ging die ik amper kende. Twee jaar daarna met vriendjes gegaan, ging altijd mis of was gewoon niet zo gezellig. Nu ga ik met Lady Jane en dat wordt geweldig omdat we van dezelfde dingen houden en allebei veel drinken. <3 Ik heb er verdomde veel zin in en kijk er altijd wel naar uit. We gaan natuurlijk al op donderdag en ik heb altijd veel bands die ik wil zien, maar er komt niets van terecht.
Oud 04-08-2005, 19:53
Sleeping Liar
Sleeping Liar is offline
2de keer

Door veel gezeur en geschuif kan ik dit jaar naar lowlands. Want eigelijk zou ik dat weekend moeten werken.

Ik ben er alleen pas vrijdag want ik moet eerst die ochtend werken. Maakt niet uit, veel boeiends speelt er niet vrijdag. Als ik maar op tijd ben voor Social Distortion.

Moet zondagavond weer weg, want ik moet maandag om 7:00 uur op mijn werk zijn. Dat wordt dus een hoop koffie die ochtend.
Oud 04-08-2005, 20:33
Mandarijntje
Mandarijntje is offline
1e keer

Heb er wel heel veel zin in en ga met een die-hard 'lowrider' erheen, die gaat dus donderdagochtend om half zes hier weg ofzo. En waarschijnlijk gaan we maandag pas weer terug.
Ik wil graag de Kaiser Chiefs weer zien, Foo Fighters graag, en Incubus ultiem graag.

Ik heb er in ieder gevaal heel veel zin in, en alles wat ik nu doe, is ter financiering van dat weekend. Oude discmans verkopen, proberen roze strippenkaarten aan mijn broer voor €3,- p.s. te verkopen enzo.

Ja, ik kijk er naar uit.
Oud 04-08-2005, 20:45
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
Scarlett schreef op 04-08-2005 @ 20:42 :
Haha.

de jouwe ook wel een beetje toch
Oud 04-08-2005, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Haligh schreef op 04-08-2005 @ 20:00 :
haha je bent echt een mongool.
Kon je niets beters bedenken, open deuren genoeg hoor
Oud 04-08-2005, 21:00
Mindfields
Mindfields is offline
Ik ga dit jaar voor het eerst en ik heb er super veel zin in. Toen ik hoorde dat Bad Religion en Beatsteaks kwamen heb ik gelijk een kaartje gekocht, gelukkig viel de rest van de line-up ook niet tegen. Ik ga denk ik bijna alleen maar in de Alpha zijn, aangezien ik eigenlijk alleen maar bands wil zien die daar komen, op MXPX na. Ik ga eigenlijk het meest voor de bands, ik ga dus ook alleen samen met mijn vriend (en Miles reist mee ), maar we gaan wel bij mensen staan die we kennen.
Ga vrijdagochtend pas, donderdagavond speelt Bad Religion namelijk in Keulen.
Oud 04-08-2005, 21:21
*oma*
*oma* is offline
Dit jaar mijn vierde jaar. Vorig jaar vond ik het een beetje saai, de mensen met wie je gaat zijn toch wel belangrijk voor de beleving (voor mij dan). Ik ga zeker naar Bad Religion en ik wil ook graag naar enge buren, seeed en gentleman. Jammer dat Vive la Fete tegelijk met bad religion is Lowlands past wel een beetje bij mijn lifestyle, want ik kijk er altijd wel naar uit en het hoort bij augustus. Ehm... we gaan erheen met een asotent en ik ga 'em niet tillen. Oja, ik ben er natuurlijk donderdag al vroeg (hoop dat ze hetzelfde systeem hanteren als vorig jaar) en ik ga maandag weer weg.

Zie jullie daar! (of niet )
Oud 04-08-2005, 21:22
Mindfields
Mindfields is offline
Als je BR mist, kan je ze altijd nog de 22e in Amsterdam zien.
Oud 04-08-2005, 21:26
*oma*
*oma* is offline
Tja Vive la Fete was hier laatst ook in Groningen. Toen had ik er gewoon heen gemoeten
Oud 04-08-2005, 21:26
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Maakt Lowlands deel uit van je lifestyle? .
Fuck no.
Oud 04-08-2005, 21:38
justakid
justakid is offline
eerste ging ik naar pinkpop 1 jaar, t jaar erop naar werchter, ownee andersom, en de 3 jaar erop naar lowlands geweest.
vorig jaar zou ik eiglijk niet meer gaan, maar 3 dagen voor t festival begon lag er opeens een kaartje van een aanbidder op de deurmat... dus vorig jaar gratis lowlands.
dit jaar heb ik eigelijk geen ged en heb ik andere dingen die ik ecth moet doen rond die tijd. wel jammer had wel een paar bands willen zien. vind t erg jammer dat ik fall oout boy moet missen..
Oud 04-08-2005, 21:43
sorry
sorry is offline
ik ben vorig jaar voor het eerst gegaan en dat was me wel goed bevallen. audio bullys en royksopp wil ik niet missen en verder kijk ik wel wat ik ga zien. het is alleen wel jammer dat ik niet met echt goede vrienden ga. maar dan heb ik wel meer vrijheid om te zien wat ik wil. ik moet trouwens nog een kaartje kopen maar dat gaat allemaal wel lukken.
Oud 04-08-2005, 22:30
Snuitermans
Snuitermans is offline
Ik ga.
Oud 04-08-2005, 23:50
Verwijderd
Twee jaar geleden stond ik 8 uur in de rij.
Vorig jaar stond ik 15 minuten in de rij.

Leuk he.
Oud 05-08-2005, 00:51
Verwijderd
ja is wel chill
Oud 05-08-2005, 09:41
Verwijderd
ik ga voor de 4de keer,
2 jaar geleden moest ik 6 uur in de rij staan en afgelopen jaar stond ik bij de deur wat ik dit jaar weer wil.
ik wil incubus, misschien korn, marilyn manson, nightwish, the prodigy, queens of the stone age en viva la fete in ieder geval zien, maar er zullen nog wel meer bijkomen aangezien ik met meer mensen ga.

ik neem weer me grote tent mee, tenzij het gaat plenzen weet niet zeker of hij waterdicht is, want ik wil kunnen staan, haat zittend me kleren aandoen.
Oud 05-08-2005, 09:45
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Toch ben ik wel bang dat ik op Wasted zo verwend ben kwa line up en sfeer dat ik het dit jaar wat minder ga vinden.
Kèk! Dan ga je slapen en gaat er iemand een filmpje van je maken
Oud 05-08-2005, 10:35
ZerO
ZerO is offline
Ik ga nu voor de 4de keer en ik heb zin Diehard op donderdag natuurlijk en dan richting camping 3 ik doe niet aan andere campings.
Ik wil Prodigy, Incubus, Social Distortion, Vive le Fete, Gabriel Rios, Ellen Allien, Heather Nova en nog wel meer zien.
Ik hou van lowlands, de sfeer, het eten, de feesten 's nachts
Oh en ik HAAT de alpha tent, veel te groot
Oud 05-08-2005, 10:37
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
cut_off schreef op 05-08-2005 @ 00:50 :
Twee jaar geleden stond ik 8 uur in de rij.
Vorig jaar stond ik 15 minuten in de rij.

Leuk he.
ohja dat was ik bijna vergeten :/
ik hoop dit jaar weer 15 min
Oud 05-08-2005, 10:50
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
nog nooit geweest, want ik krijg nooit vrij van dat klote werk
voor de rest zit ik altijd met een geld probleem
Oud 05-08-2005, 11:10
Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 04-08-2005 @ 19:51 :

ik ben niet geschikt voor festivals, want ik word er misantropisch van. en de lowlands line up vind ik niet interessant genoeg. daarnaast is het behoorlijk achterlijk als een festival, dat slechts 1 keer per jaar plaats vindt, onderdeel uitmaakt van je lifestyle.

BOVENDIEN
lopen er kkveel forummers rond
Oud 05-08-2005, 11:11
Jolene
Jolene is offline
Als ik volgdend jaar geld heb ga ik zeker
Oud 05-08-2005, 11:46
Verwijderd
Ik ga dit jaar voor de 5e keer. Het zal wel even raar zijn, zo zonder Higher Ground. Maar ik verheug me er wel op.

Maar ik moet wel nog even geld zoeken.
Oud 05-08-2005, 11:58
Verwijderd
Ik ga niet, dat vind ik wel jammer, maar ach een volgende keer beter
Oud 05-08-2005, 12:33
Verwijderd
Citaat:
Eresh'kigål schreef op 05-08-2005 @ 10:45 :
Kèk! Dan ga je slapen en gaat er iemand een filmpje van je maken
de gene die dat waagt ditt jaar wordt serieus gespietst met een tentstok
Oud 05-08-2005, 12:51
655321
655321 is offline
Oud 05-08-2005, 12:57
Verwijderd
Citaat:
655321 schreef op 04-08-2005 @ 18:48 :
en mala vita is kut mr. lepra.
vorig jaar heb ik anders aardig staan skanken toen ze in de higher ground speelden hoor, was prima te doen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten