Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik zou het idd gewoon vertellen, en kijken of hij een oplossing heeft. Als nix helpt zou ik, eventueel met je vriend, naar een psychiater gaan. Die mensen hebben dr voor geleerd dus die weten precies wat je doormaakt en hebben waarschijnlijk de oplossing voor je.......
|
![]() |
he bedankt voor jullie reacties. Ik loop al bij een psych en die heeft echt niet zomaar ff de oplossing voor me. Ik wil het ook wel vertellen aan m'n vriend maar het lukt me gewoon niet.
Dat is het grootste probleem. hij zecht nu elkekeer van als je het niet naar je zin heb moet je het zeggen he want dan gaan we gewoon. en het is niet erg enz.. maar ik kan het hem gewoon niet vertellen wat er met me gebeurt op zo'n moment. heel m'n humeur slaat om en ik kan er zelf niets tegen inbrengen. Vind het heel moeilijk om uit te leggen. |
![]() |
|
![]() |
ja das een lang verhaal. Ik mocht juist wel uit!!
maar ik had altijd eenhekel aan feestjes (heb dit al heel lang) en als iemand me dan mee uitvroeg of ik had een feest of wat dan ook zei ik dat ik eerst mijn moeder moest beleen om te vragen of ik mocht. en die zei altijd dat ik moacht. maar als ik dan terug kwam zei ik tegen mijn vrienden dat ik niet mocht van mijn moeder. En thuis zei ik dat het niet meer doorging of wat dan ook. Dat ging heel lang goed tot ik vriendinnen had die het voor mij aan mijn moeder gingen vragen zonder dat ik het wist omdat ze dachten dat mijn moeder zo streng was en dat als hun het zouden vragen het mischien wel zou mogen. Ik heb het uitgaan dus zelf heel lang tegen gehouden. nou een tijdje geleden ging ik weer steeds vaker uit en ging het ook wel redelijk goed en kon ik me redelijk afsluiten. maar nu is het weer helmaal mis. Op verjaardagen als ik uit ben en eigenlijk overal waar een hoop mensen zijn. Ik dacht dat ik het eindelijk redelijk had overwonnen maar had het helemaal mis!! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Zijn er dan geen meisjes die ook zonder uitgaan kunnen? Jason2 | 71 | 04-06-2017 16:08 | |
Lifestyle |
Uitgaan: Tipps en dergelijke Traumtaenzer | 65 | 27-09-2006 16:45 | |
Lifestyle |
Ben ik de enige die niet van uitgaan houd? Phylestra | 158 | 06-07-2005 01:10 | |
De Kantine |
Waar ben jij heen geweest met uitgaan? Mr.Oizo | 97 | 05-10-2004 19:29 | |
Liefde & Relatie |
Uitdagend tijdens uitgaan...(man maakt vrouw gek) jungle_m | 38 | 21-02-2004 18:26 | |
Liefde & Relatie |
[Advies!] Zal ik met haar uitgaan of niet? kainie | 24 | 25-07-2003 18:28 |