Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-08-2005, 22:21
Risce
Risce is offline
Wat kunnen redenen zijn dat XTC niet werkt?

Eten?
Slaap?
Andere drugs?
Oud 23-08-2005, 22:23
nps
nps is offline
slechte xtc?
Oud 23-08-2005, 22:35
zeehond23
zeehond23 is offline
coke ervoor
Oud 23-08-2005, 22:42
Verwijderd
slechte pillen

grote gewenning

er zijn veel factoren, maar ik heb er niet veel ervaring mee verder.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2005, 09:53
Verwijderd
vanwaar de vraag?

Laatst gewijzigd op 24-08-2005 om 10:19.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2005, 10:18
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
nps schreef op 23-08-2005 @ 23:23 :
slechte xtc?
Oud 24-08-2005, 11:30
Risce
Risce is offline
Slechte xtc... Ik geloof het niet, ze waren ook gebruikt door andere mensen op een ander feest (zelfde voorraad) en die schijnen er wel hard op zijn gegaan.

En vanwaar de vraag? Ik wil dat het de volgende keer wel goed komt
Oud 24-08-2005, 17:51
nps
nps is offline
dan hou je over gewenning, combinatie met andere shit of noem maar een factor'tje of 30
Oud 24-08-2005, 18:20
Risce
Risce is offline
gewenning lijkt me niet
combinatie ook niet denk ik, omdat ik alleen 1 biertje had gehad die dag (die dagen ervoor wel flink naar de kanker, maar dat was dus 24 uur geleden).
Ik weet het gewoon niet, maar ik ga denk ik toch maar voor te weinig werkzame stof, als het bij 4 man niet werkt.
Oud 24-08-2005, 20:16
little nemo
little nemo is offline
xtc
waarom werkt het nie

ik heb ineens inspiratie voor een mooi gedicht
maar verder kan ik je niet helpen
Oud 24-08-2005, 20:26
Mafheid
Mafheid is offline
Citaat:
Risce schreef op 24-08-2005 @ 19:20 :
(die dagen ervoor wel flink naar de kanker, maar dat was dus 24 uur geleden).
Van wat?
Oud 24-08-2005, 21:14
Risce
Risce is offline
Citaat:
Mafheid schreef op 24-08-2005 @ 21:26 :
Van wat?
weed en alcohol en veel energie gebruikt.
Oud 24-08-2005, 21:14
Risce
Risce is offline
Citaat:
little nemo schreef op 24-08-2005 @ 21:16 :
xtc
waarom werkt het nie

ik heb ineens inspiratie voor een mooi gedicht
maar verder kan ik je niet helpen
keep us posted
Oud 25-08-2005, 11:33
ShadowX
ShadowX is offline
Simpelweg omdat het de eerste keer was? Kan dat ook een reden zijn?

Of misschien was je aan de dunne? Dat je 'm meteen weer hebt uitgepoept?
Oud 25-08-2005, 12:46
qghp
qghp is offline
De eerste keer is voor bijna iedereen juist de meest intense trip van hun leven
Met citaat reageren
Oud 25-08-2005, 13:03
Verwijderd
juh gewoon te weinig mdma....toooo bad!
Met citaat reageren
Oud 25-08-2005, 13:15
Verwijderd
Citaat:
Oma schreef op 25-08-2005 @ 14:03 :
juh gewoon te weinig mdma....toooo bad!
beetje raar als mensen van dezelfde pillen wel hard gaan
Met citaat reageren
Oud 25-08-2005, 13:17
Risce
Risce is offline
Citaat:
mat-ice schreef op 25-08-2005 @ 13:46 :
maar telt deze nu wel en betekent dat dat ik 'de meest heftige' nooit zal meemaken??
Oud 25-08-2005, 13:19
Verwijderd
Citaat:
Risce schreef op 25-08-2005 @ 14:17 :
maar telt deze nu wel en betekent dat dat ik 'de meest heftige' nooit zal meemaken??
tuurlijk wel, pas als je iets voelt geldt ie pas

dit riekt wel naar een hoax imho
Met citaat reageren
Oud 25-08-2005, 13:26
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Risce schreef op 24-08-2005 @ 22:14 :
keep us posted
sorry, t lukte nie
Oud 25-08-2005, 13:35
Verwijderd
Citaat:
EZBlade schreef op 25-08-2005 @ 14:15 :
beetje raar als mensen van dezelfde pillen wel hard gaan
uh ja hij spreekt zichzelf een beetje tegen, eerst zegt ie dat anderen op een ander feest er wel hard op gingen op en later zegt ie dat het wel zal komen door te weinig werkzame stof omdat 4 man er niks van gemerkt hadden.

of bedoel je gewoon dat sommige wel wat voelde en andere weer niet?

misschien zaten er in 1 batch verschillende pillen.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2005, 15:22
Risce
Risce is offline
Citaat:
Oma schreef op 25-08-2005 @ 14:35 :
uh ja hij spreekt zichzelf een beetje tegen, eerst zegt ie dat anderen op een ander feest er wel hard op gingen op en later zegt ie dat het wel zal komen door te weinig werkzame stof omdat 4 man er niks van gemerkt hadden.

of bedoel je gewoon dat sommige wel wat voelde en andere weer niet?

misschien zaten er in 1 batch verschillende pillen.
ik weet niet of er verschillende pillen in zaten en ongeacht of het tegenstrijdig is, zijn dit de feiten: een groep mensen op een ander feest ging hard op pillen uit dezelfde zak, een andere groep heeft er 0,0 van gevoeld, die niet allemaal hetzelfde gegeten of geleefd hebben op die dagen.
Ik ga er vanuit dat er toch gewoon te weinig mdma in zat en dat die andere groep misschien daarnaast nog ander spul had, want daar was ik niet bij.
Oud 25-08-2005, 15:22
Risce
Risce is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 25-08-2005 @ 14:19 :

dit riekt wel naar een hoax imho
je bedoelt?
Oud 25-08-2005, 16:57
Verwijderd
ja pillen testen is sowieso een goed iets
Met citaat reageren
Oud 25-08-2005, 18:09
Mafheid
Mafheid is offline
Citaat:
Chandis schreef op 25-08-2005 @ 17:49 :

edit: heb je nog pillen over van die voorraad, want dan kan je een stukje ervan laten testen. Weet je meteen wat er aan de hand is.
Uitgebreide test kost wel een hele pil.
Oud 25-08-2005, 18:11
Mafheid
Mafheid is offline
Citaat:
mat-ice schreef op 25-08-2005 @ 13:46 :
Als ie werkt ja..

Verder als je een paar jaartjes wacht ofzo kom je volgens mij wel weer op t zelfde niveau als je eerste keer.

Mijn tweede (paar weken na mn eerste, die ook intens was) was trouwens t meest intens, voor zover me bijstaat.
Oud 25-08-2005, 20:44
Verwijderd
Citaat:
Chandis schreef op 25-08-2005 @ 21:43 :
Mijn tweede pil was ook beter dan de eerste. Omdat ik de eerste keer 30 mg had. (achteraf getest) en de tweede keer was het 90 mg. Was echt de beste ervaring tot nu toe. Vind dat het al gauw minder speciaal word.
ben ik het volledig mee eens
Met citaat reageren
Oud 25-08-2005, 20:50
Risce
Risce is offline
Ik heb nog een half over, waar kan ik dat laten testen dan in Amsterdam?
Oud 25-08-2005, 23:47
Risce
Risce is offline
Oud 26-08-2005, 13:32
Boris_Beer
Boris_Beer is offline
Meestal als de één het goed voelt dan de ander ook, maar pillen worden niet gemaakt met garantie jammer genoeg

We hadden het afgelopen weekend nog, Lowlands: allemaal (stuk of 10 man) dezelfde pillen en allemaal verschillende uitwerkingen, dan wel geen werking.

maat A en vriendin klaagde over het feit dat ze helemaal niets voelde de, tweede dag niet helemaal 100%... 3e dag maar niets genomen

maat B ging gigantisch aan de race, moest om het uur (niet overdreven) naar de WC rennen (alleen 's avonds gedurende gebruik dan). Was ontzettend vaag vooral (??), geen energie, stond alleen wazig te kijken en heeft weinig genoten omdat ie meer van de wc heeft gezien dan welke andere lowlander dan ook.

Ik ben 2 avonden gewoon goed gegaan (niet te vaag en niet te hard), maar derde avond voelde ik in eerste instantie niets en daarna een uurtje heel licht en toen viel ik als een blok ik slaap (om 01.00u !!!!!)

Maten C, D en E gingen gewoon lekker 3 avonden achter elkaar, beetje vaag en energie, veel gevoel.. geen probleem.

Rest heeft niet gebruikt.

Go figure, we hebben allemaal ongeveer zelfde gebruik (eens in de 6 a 8 weken, nu met de zomer iets meer), ongeveer zelfde leeftijd, geen afwijkende dingen gegeten, enz.

Dat is drugs voor je ...???...
Boris_Beer
Boris_Beer is offline
Meestal als de één het goed voelt dan de ander ook, maar pillen worden niet gemaakt met garantie jammer genoeg

We hadden het afgelopen weekend nog, Lowlands: allemaal (stuk of 10 man) dezelfde pillen en allemaal verschillende uitwerkingen, dan wel geen werking.

maat A en vriendin klaagde over het feit dat ze helemaal niets voelde de, tweede dag niet helemaal 100%... 3e dag maar niets genomen

maat B ging gigantisch aan de race, moest om het uur (niet overdreven) naar de WC rennen (alleen 's avonds gedurende gebruik dan). Was ontzettend vaag vooral (??), geen energie, stond alleen wazig te kijken en heeft weinig genoten omdat ie meer van de wc heeft gezien dan welke andere lowlander dan ook.

Ik ben 2 avonden gewoon goed gegaan (niet te vaag en niet te hard), maar derde avond voelde ik in eerste instantie niets en daarna een uurtje heel licht en toen viel ik als een blok ik slaap (om 01.00u !!!!!)

Maten C, D en E gingen gewoon lekker 3 avonden achter elkaar, beetje vaag en energie, veel gevoel.. geen probleem.

Go figure, we hebben allemaal ongeveer zelfde gebruik (eens in de 6 a 8 weken, nu met de zomer iets meer), ongeveer zelfde leeftijd, geen afwijkende dingen gegeten, enz.

Boris_Beer
Boris_Beer is offline

Oud 26-08-2005, 14:05
De Dood
De Dood is offline
Moet je dr gewoon nog 6 nemen!
Met citaat reageren
Oud 26-08-2005, 17:35
Verwijderd
Citaat:
Chandis schreef op 26-08-2005 @ 16:40 :
wtf, neem jij drie dagen achter elkaar pillen? Snap niet hoe het de volgende dag nog uitwerking heeft...
als je erna gewoon gaat slapen, werkt dat wel. En als je niet gaat slapen dan wordt je heel erg wazig
Met citaat reageren
Oud 26-08-2005, 23:11
Risce
Risce is offline
ok, testresultaat:
25 mg mdma. (ik had 1,5 op in 1,5 uur)

oftewel: je moet er 3-4 nemen om flink te gaan, 60 mg is ongeveer gemiddeld om lekker te gaan, maar 'helaas' vertelde de man 'ligt de markt momenteel op zijn gat', oftewel: even testen en dan ben je erachter of je genoeg neemt (en niet teveel).
Oud 27-08-2005, 11:01
Verwijderd
haha sick weinig ja..60 mg is ook nog wel btje aan de lage kant..
maarja toch relaxt dat je nu de oorzaak weet.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2005, 11:24
Verwijderd
Citaat:
Risce schreef op 27-08-2005 @ 00:11 :
ok, testresultaat:
25 mg mdma. (ik had 1,5 op in 1,5 uur)

oftewel: je moet er 3-4 nemen om flink te gaan, 60 mg is ongeveer gemiddeld om lekker te gaan, maar 'helaas' vertelde de man 'ligt de markt momenteel op zijn gat', oftewel: even testen en dan ben je erachter of je genoeg neemt (en niet teveel).
nou op zijn gat lijkt me overdreven met die blauw mitsubishi's die nu in de omloop zijn. Als je daar een hele van neemt ben je goed waus
Met citaat reageren
Oud 27-08-2005, 13:47
Verwijderd
Citaat:
Chandis schreef op 27-08-2005 @ 14:32 :
De naam van een pil zegt echt helemaal niks. Kan net zo goed ergens anders gemaakt zijn. Verder heb ik geen idee van een gat op de markt. Anders gaan we wel weer pillen uit duitsland halen ofzo... komt wel goed denk ik.
dat snap ik ook wel. Maar ik kom op best veel plaatsen in Nederland en overal hoor en merk ik dat ze echt sterk zijn
Met citaat reageren
Oud 27-08-2005, 15:08
Verwijderd
juh soms is er gewoon een grote batch goede pillen die de ronde gaan. die blauwe mitsu's waren daar een voorbeeld van
Met citaat reageren
Oud 27-08-2005, 15:16
Verwijderd
volgens mij zijn ze nog steeds wel in de omloop, langer als normaal in ieder geval
Met citaat reageren
Oud 27-08-2005, 15:44
Verwijderd
ja idd..echt lang
Met citaat reageren
Oud 28-08-2005, 11:03
Boris_Beer
Boris_Beer is offline
Citaat:
Moet je dr gewoon nog 6 nemen!
Wat weet jij daar nou van, als pillen slecht of niet werken heeft het helemaal geen zin om er meer te slikken....

Citaat:
wtf, neem jij drie dagen achter elkaar pillen? Snap niet hoe het de volgende dag nog uitwerking heeft...
Nou idd wat EZ blade zei: gewoon gaan slapen. En drie dagen achter elkaar is voor mij ook teveel, 2 is de max (donderdag en zondag was alcohol only!)

Citaat:
juh soms is er gewoon een grote batch goede pillen die de ronde gaan. die blauwe mitsu's waren daar een voorbeeld van
die heb ik dus ook en JEZUS wat zijn die dingen (te) sterk!

Citaat:
maar 't klopt niet. Je serotonine is gewoon op en dat kan je niet zo snel weer aanmaken. Maar misschien dat je voor een paar dagen nog genoeg over hebt om beetje te spacen. Maar moet wel steeds minder worden denk ik... Ik zou echt te gaar zijn als ik dat zou doen.

Maar goed, 3 dagen leip, wie wil dat nou ni he. haha. Wel stoer. xtc op lowlands.
Vandaar ook dat ik maximaal 2 dagen achter elkaar kan en dan ben ik gewoon leeg en heb ik minstens een week rust nodig. Dat is het mooie aan deze drugs: opgegeven moment ben je het gewoon zat...

hahahaha... ik was niet drie dagen constant leip, dat lijkt mij niets... Ik heb alleen die twee dagen gebruikt en dan alleen 's nachts... Meer moet je niet doen, want dan wordt het te wazig (althans bij mij).
Oud 28-08-2005, 16:36
Risce
Risce is offline
Citaat:
Boris_Beer schreef op 28-08-2005 @ 12:03 :
Wat weet jij daar nou van, als pillen slecht of niet werken heeft het helemaal geen zin om er meer te slikken....

Dat is dus niet waar. Je moet een bepaald mdma gehalte bereiken (een aantal milligram naar binnen werken) om een effect te krijgen. Dat is geen absoluut getal, voor iedereen en elk moment anders, maar je kunt dus wel degelijk als je er niks van voelt gewoon meer slikken, want op een gegeven moment is er wel genoeg binnen. Of dit in de praktijk een goed idee is... als er bv. wel heel veel speed in zit, dan sta je ook helemaal strak, zonder een xtc gevoel, of als er nog ergere rotzooi in zit wordt je goed ziek.
Oud 28-08-2005, 17:00
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Risce schreef op 28-08-2005 @ 17:36 :
Dat is dus niet waar. Je moet een bepaald mdma gehalte bereiken (een aantal milligram naar binnen werken) om een effect te krijgen. Dat is geen absoluut getal, voor iedereen en elk moment anders, maar je kunt dus wel degelijk als je er niks van voelt gewoon meer slikken, want op een gegeven moment is er wel genoeg binnen. Of dit in de praktijk een goed idee is... als er bv. wel heel veel speed in zit, dan sta je ook helemaal strak, zonder een xtc gevoel, of als er nog ergere rotzooi in zit wordt je goed ziek.
het kan ook zijn dat je lichaam geen serotoninevoorraad meer heeft, dan heeft het echt geen zin om meer mdma binnen te krijgen want dan werkt het toch niet
Oud 28-08-2005, 17:32
655321
655321 is offline
ja.. maar dat is dan wel in een heeeeel weirdass situatie dus laten we daar maar niet vanuitgaan hmmkeej?
Oud 28-08-2005, 21:12
little nemo
little nemo is offline
nouja, als je de dag ervoor ook mdma gebruikt hebt kan het goed zo zijn anders
Oud 29-08-2005, 15:34
Boris_Beer
Boris_Beer is offline
Citaat:
Of dit in de praktijk een goed idee is...
Zo bedoel ik dat eigenlijk ook. Als er na twee pillen niets aan het werken is stop ik er gewoon mee, dan is er iets (slechte pillen, lichamelijke toestand, enz.).

Het zal misschien best dat als je er nog 6 slikt je vanzelf wel iets gaat voelen, maar of dat dan het gewenste gevoel is en of je daar goed aan doet?
Oud 31-08-2005, 22:50
bdx
bdx is offline
Ik ben niet eens aan de drugs en ben zomaar buitenwesten en hersens kapot.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten