Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Krummeltje - weet ook niet waar Deventer ligt. |
![]() |
|
![]() |
Ik weet waar Deventer ligt omdat mijn oma er woont, anders had ik het ook niet geweten.. En tegenwoordig hoef je niets meer uit je hoofd te leren, daar heb je een atlas voor, aldus een aardrijkskunde leraar bij mij op school.
Hij neemt tenminste de moeite om het op te zoeken. Deventer ligt trouwens in Overijsel.
|
![]() |
Ik ben met mijn vriendin naar de hogeschool in Deventer geweest en ik vond het niks. Ze vertelden notabene dat ze te weinig lesruimte hebben. Ook ben ik met haar naar de hogeschool in Enschede geweest, die echt stukken beter is. Verder is Deventer zelf niet saai, volgens mij. Maar heel bijzonder is het ook niet.
En als mensen niet eens weten waar Deventer ongeveer ligt, vind ik dat toch wel een beetje dom.
Laatst gewijzigd op 30-04-2003 om 18:08. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Raar toch als je er niet zo ver vanaf woont dat je dan wél weet waar Deventer ligt. Het is dat ik het net heb opgezocht maar anders zou ik geen flauw idee hebben waar Deventer ergens in Overijssel zou liggen. Ik denk dat het idd vrij normaal is om dit niet te weten aangezien het nou niet echt een byzondere stad is ofzo, net zoiets als Gouda ofzo. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Kom op mensen. Ik weet zelfs waar Sneek, Roodeschool, Urk, Lemmer, Borne, Groenlo, Cuijk, Monster, Brunssum, Oss, Leerdam, Kruiningen, Wieringerwerf, Almere-Buiten, Rozendaal, Doorn, Aalsmeer en Heibloem liggen. Noem eens een plaats met meer dan 15.000 inwoners, en ik garandeer je dat ik die ken. Je moet wel heel erg slecht zijn geweest, wil je zulke plaatsen niet kennen. Of ben ik een wonderpersoon? ![]() Kom op, ik ken zeer zeker iedere plaats met meer dan 15.000 inwoners in Nederland. En iedere plaats met meer dan 100.000 inwoners in Duitsland. En iedere miljoenenstad van Europa. En zo'n beetje alle belangrijke steden op de wereld. Waar de ne*k heb jij op school gezeten als je niet weet waar Deventer ligt, een stad met 65.000 inwoners ofzo? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() geef er zelf verder ook weinig om waar zo'n knakenstad ligt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En niet snel in de atlas kijken. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
hehe, ik heb vroeger op de basischool nog ouderwets topografie gehad dwz gewoon domweg plaatsnamen en hun locaties erin stampen, maar ik weet ook niet meer elke plaats boven de 15000 precies te situeren.
Maar het lijkt me wel dat je moet weten dat Deventer in Overijssel ligt. |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Man, zet je d'r overheen dat niet iedereen een geheugen heeft dat 7 of 8 jaar teruggaat (de periode waarin je leert waar Deventer ligt). Ontopic: Leeuwarden lijkt mij leuker dan Deventer. 't Lijkt me gewoon meer een studentenstad, al ben ik in beide plaatsen nog nooit geweest. Bedenk je anders eerst of je nou eigenlijk thuis wil blijven wonen of niet. Volgens mij is dat namelijk een beetje waar je tussen twijfelt en niet tussen de steden. Of heb ik het mis?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Vraagje over Deventer... artnael | 28 | 05-07-2004 10:16 | |
Algemene schoolzaken |
Deventer studentenstad? Bernie | 45 | 16-09-2003 18:29 | |
Algemene schoolzaken |
Iemand hier volgend jaar ook naar IJselland (Deventer)? flowerpower | 0 | 23-01-2002 18:03 | |
Algemene schoolzaken |
biomedisch lab. onderzoek in Deventer???? flowerpower | 0 | 20-12-2001 15:34 |