![]() |
|
![]() |
Ik kreeg het idee voor deze topic toen ik dit topic las:
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1251398 Dus als het teveel op elkaar lijkt: slotje! Ik ken jongens, goede vrienden van elkaar, die als ze met elkaar uitgaan de afspraak hebben: over wat gebeurd wordt er niet met anderen gepraat. En ja, dan hebben we het over vreemdgaan enzo. Ik heb dat soort afspraken niet met mijn vrienden. Ik zou dat ook niet willen. Ik heb me immers maar gewoon te gedragen. Maar: wat vinden jullie? Ben benieuwd! |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als je je gewoon gedraagt, hoef je toch ook niks te verzwijgen. En kijk, ik heb ook wel eens dingen gedaan, dat ik dacht: beter niet kunnen doen. Maar om nou iets in te bouwen van 'ik kan doen wat ik wil, want niemand zegt toch iets'.... nee! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Je verraadt je vrienden niet. Dat gaat over altijd trouwens, niet alleen tijdens uitgaan. Nou kan ik me voorstellen dat er grenzen zijn, maar mijn vrienden gedragen zich gelukkig wel redelijk hoor.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maareh, waarom zou je dan liegen? Is jouw vriendschap met die jongen je meer waard dan de waarheid? In mijn optiek hoort bij vriendschap ook elkaar op dingen wijzen e.d.,... En als een van mijn vrienden vreemdgaat en zijn vriendin vraagt dingen daarover aan mij, dan hoop ik dat ik gewoon de waarheid zeg! |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ikzelf hecht nogal een grote waarde aan eerlijkheid en als de vriendin van m'n vriend erom vraagt, dan zal ik niet tegen 'r liegen.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Even persoonlijke noot: ja, ik ben een keer slachtoffer geweest van vreemdgaan, maar mijn toenmalige vriendin heeft het mij zelf verteld, direct toen ze me weer zag, en ze had er spijt van! |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Het werkt dus soort van dubbel, de 1 "naai" je, de ander bewijs je een grote dienst....
||
![]() |
Citaat:
Niet jouw zaak... Maar het idee van morele kwesties is toch dat ze iedereen aangaan, dat er een onafhankelijke 'beoordeling' is van hetgeen is voorgevallen. Vreemdgaan is moreel fout, dat onstijgt de betrokkenen. Maar ja, dat is mijn mening.... |
![]() |
|||
Citaat:
Ik zou niet liegen nee, maar ik zou niet de waarheid zeggen... Ik zou die vriend dan aanraden om eens deftig met zijn vriendin (mijn beste vriendin) te praten en mij erbuiten te laten want het zijn mijn zaken niet ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Beste vriend en 'derde persoon' hoe pak ik dit het beste aan? Somegras | 8 | 08-03-2015 20:26 | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Heeft god ons gemaakt of wij hem? Blues | 100 | 01-01-2005 04:49 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Andere kijk op het geloof Moonlight fairy | 5 | 26-12-2004 09:44 | |
Psychologie |
MIJN SPREEKBEURT WILLEN JULLIE PLEASE ChEcKEN kleinedraak | 13 | 25-08-2002 20:43 | |
Drugs & Alcohol |
Legalisering Drugs. Isa | 28 | 31-12-2001 11:13 |