Advertentie | |
|
![]() |
|
De spyware kun je verwijderen uit Kazaa! Dit ging bij mij in een keer (Na de eerste stap al) Lukt dit niet werk dan de volgorde af.
Hoe komt de Spyware op je PC: Wanneer je de nieuwste versie van Kazaa installeerd of update zet je de spyware ongemert op je PC. Het progrje heet "b3d projector " Dit is van het bedrijf Briliant Digital. Hoe krijg je het weg: Stap 1: Ga naar configuratiescherm, klik op software en zoek in de lijst naar b3d-projector. Selecteer en druk op de knop Toevoegen/Verwijderen. Als het goed is (Was bij mij zo) Waren alle bestanden uit de volgende stappen al weggehaald en ik hoefde dus niet verder te gaan(controleer het nog wel ff!) Stap 2: Zoek naar het mapje BDE (waarschijnlijk in de map Windows). Daarin zit een bestand met de naam bdecleaner.exe Dubbelklik hierop als dit zijn werk heeft gedaan kan het mapje BDE worden verwijderd. -> -> LET OP!!!! OOK HET PROGRAMMA BORLAND DATABASE ENGINE KAN EEN MAPJE BDE HEBBEN AANGEMAAKT!! VERWIJDER HET MAPJE BDE NIET ALS JE HET NIET ZEKER WEET!!!!! Stap 3: In de TEMP-map (meestal in de map Windows) staat een mapje met de naam Briliant, vol met bestandjes. Verwijder die hele map. (overigens kun je de map Temp vrijwel altijd legen!) Stap 4: De laatste stap, let hier goed op. Na deze handelingen dient nog een aantal kleinere bestanden te worden opgeruimd, die waarschijnlijk staan in de map Windows Systeemmap (voor NT WinNTSystem32-map). Gebruik de zoekfunctie van Windows (Tip: Tik in bde!) Om ze op te sporen. (Wanneer ze er niet staan heeft de bdecleaner ze zelf al verwijdert) Zoek naar de volgende bestanden maar KIJK GOED UIT!!! bij het weggooien want wie weet gooi je een verkeerd bestand weg en kun je het functioneren van je PC drastisch verneuken. Dit zijn de bestandjes - bdedownloader.dll - bdedata2.dll - bdefdi.dll - bdeinstall.exe - bdesecureinstall.cab - bdesecureinstall.exe - bdeverify.exe - bdeverift.dll Wanneer de 1e of alle stappen zijn doorlopen heb je de spion uit Kazaa verwijdert. LET OP!! Ik ben niet aansprakelijk voor enige schade aan je PC op wat voor manier dan ook! Bij mij werkte het, en dit is dus geen Bullshit. Deze informatie heb ik uit het katern AD|punt.nl uit het Algemeen Dagblad van Woensdag 17 april 2002 Algemeen Dagblad
Laatst gewijzigd op 11-06-2002 om 19:37. |
![]() |
||
Citaat:
![]() -de postbode-
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
HEt nummer 'Loving You' ..... Van wie is dat?......HELP ME OUT ! Dr_Love | 7 | 02-08-2005 23:08 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Brein vs Kazaa Ranmaru | 61 | 25-08-2003 15:45 | |
Software & Hardware |
Can't find kazaa lite registy keys Yab-Yum | 1 | 20-07-2003 15:00 | |
De Kantine |
Kazaa, stelling... heuhj | 24 | 18-02-2003 11:15 | |
Software & Hardware |
vervanger voor Kazaa miss_sunshinegirl | 42 | 24-01-2003 08:02 | |
Software & Hardware |
Kazaa foutmelding M@@rten | 2 | 30-11-2001 07:55 |