Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en van de site van asrock zelf word je ook niet echt wijzer Laatst gewijzigd op 11-09-2005 om 19:24. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Er zijn in het verleden ooit wel moederborden geweest met zowel een Slot 1 als een Socket370 aansluiting maar die waren zeldzaam, dat waren echte upgradebordjes. Dit zijn voor zover ik kan zien, ook wat betreft de AMD S754-borden, gewoon enkelvoudige socketborden. Dus die uitspraak 'later upgraden naar een S939 en bijbehorende processor' betekent hier niets meer dan 'dit is een goedkoop bordje, dus u houdt geld over en u hoeft zich niet schuldig te voelen als u na een paar maanden het alweer weggooit omdat u een S939 wilt'.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
links is nu aangepast. weet iemand waar je deze kaartjes kan krijgen want ik zie ze op t net nergenst staan. |
![]() |
||
Citaat:
Wat heb je eraan, niks, alleen goedkope zooi, spaar dan door en koop een degelijk moederbord, heb je meer aan. Trust me.
||
![]() |
Citaat:
komt bij dat het niet eens voor mij is maar voor een maat die max 200. wilt besteden aan pc ( excl geheugen en kast, dat hebt ie al ) |
![]() |
|
ASRock is goeie shit hoor
![]() ![]()
|
|