Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb mn havo op een normale school gedaan en daar zou ik ook naar het vwo gaan (de 5e en 6e) dus zat ik met duits in de klas bij 4 vwo. Frans hele taal had ik ook niet, had alleen Frans1. Wiskunde a1,2 had ik overigens wel. Als ik op die school wilde blijven had ik een goed cijfer voor mn wiskunde nodig en eigenlijk mn beide talen helemaal. Je hebt ze helemaal nodig omdat wat op de havo 1 is op het vwo 2 is. 1 op de havo is spreken/schrijven enz en op het vwo is 1 alleen maar lezen wat op de havo dus 2 is, vandaar dat ze liever hebben dat je het hele vak op de havo volgt of zoals in mijn geval dan met 4 vwo mee volgt. Ik heb 5 en 6 vwo uiteindelijk in een jaar op een andere school gedaan en die had weinig toelatingseisen op dan het havodiploma na maar welke vakken dat boeide niet. Ben overigens ook de enige die daar geslaagd is in 1 keer en nog een meisje dat na een her dr diploma haalde ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Bij ons kan je geloof ik doorstromen als je voor alles een 7 staat. Doorstromen naar CM op het vwo kan alleen als je frans12 en duits12 hebt gedaan.. Je zou best aan het begin van het schooljaar kunnen vragen of het mogelijk is en als je dan bijvoorbeeld nog frans12 moet inhalen kan je misschien wel gewoon frans van 4 en 5 havo in 1 jaar doen.. (in verband met schoolexamens..) |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
[edit] je hebt spaans dus dan zit je niet op het HP.. ik heb wel gehoord van iemand die op het OVC zit dat het allemaal heel stroef en moeilijk ging in verband met de periodisering die ze daar hebben.. (vakken wel en niet krijgen enzo).. Over het Baken weet ik niets, sorry ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Je bent dus ook niet verplicht al iets op havo niveau te hebben wat betreft Frans of Duits maar dat wil niet zeggen dat het geen verplichte vakken zijn als je een vwo diploma wilt hebben. Je mag op de vavo ook gewoon natuurkunde oid in je pakket nemen terwijl je dat mayb alleen in de 2e hebt gehad ofzo. Frans1 en Duits1 zitten dus gewoon in het gemeenschappelijk deel of je ze nu hebt gehad op de havo of niet ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |