Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Vraag Ik heb Hi PrePay. Hoelang is mijn PrePay-tegoed geldig? Antwoord Het PrePay-tegoed is twaalf maanden geldig. De termijn van twaalf maanden begint te lopen op het moment dat je hebt opgewaardeerd of de aansluiting voor de eerste keer hebt geactiveerd. Als je binnen twaalf maanden niet opwaardeert, wordt het PrePay-tegoed 'bevroren'. Je kunt nog wel 90 dagen lang gebeld worden en naar gratis telefoonnummers bellen (dus ook opwaarderen via 321, de opwaardeerlijn). Waardeer je in deze 90 dagen op, dan komt het bevroren tegoed weer vrij. Waardeer je in deze 90 dagen je PrePay-tegoed niet op, dan kun je na deze periode niet meer bellen en gebeld worden. Je hoort: 'je mobiele telefoonaansluiting is niet meer geldig'. Dat is duidelijk. Maar: Als ik nu bel naar mijn mobiel bijvoorbeeld, dan krijg ik een stem die zegt dat het beltegoed nog € 7.38 bedraagt. Vervolgens wordt er gezegd dat het beltegoed geblokkeerd is omdat er gedurende een half jaar niet mee gebeld is. Dat is volgens mij niet waar, want er staat in de oproepinfo dat er recent nog mee gebeld is. Ze hebben het ook over die 90 dagen zoals dat ook hierboven staat. Heel vreemd allemaal.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|