Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-08-2005, 20:22
Trinity
Trinity is offline
Wat voor ondeugende spelletjes heb jij weleens met een vriend/minnaar/sexpartner etc gespeeld? ik wil even ideen opdoen, maar ze ook wel delen

- ik heb een keer met een dikke zwarte stift op zijn lichaam geschreven en getekend, het kwam er niet in een keer af, dus moest hij de volgende dag de deur uit, terwijl onder zijn kleren nog...eeh....wat seksuele verhaaltjes stonden

- hem de hele week gek maken, en op het moment supreme zeggen " tis wel zonde he, als we nu seks hebben, we hebben het al zo lang uitgesteld, zullen we nog even wachten en kijken hoe lang we het nog volhouden?" terwijl hij zijn broek al op zijn knieen heeft ( een goede reactie is dan dat hij kranzinnig van geilheid wordt)

- geile woordjes in zijn oor fluisteren terwijl al zijn vrienden erbij zijn.
Oud 17-08-2005, 20:41
Verwijderd
Hm, zulke spelletjes? Eh, wees creatief *grinnik* Blikken alleen zijn vaak al goed. Als niemand kijkt heel langzaam met je hand langs zijn been omhoog wrijven/aaien werkt ook goed. Suggestieve opmerkingen en gebaren, mits smaakvol en niet en plein public, werken eigenlijk meestal wel.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2005, 20:45
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Trinity schreef op 17-08-2005 @ 21:22 :

- hem de hele week gek maken, en op het moment supreme zeggen " tis wel zonde he, als we nu seks hebben, we hebben het al zo lang uitgesteld, zullen we nog even wachten en kijken hoe lang we het nog volhouden?" terwijl hij zijn broek al op zijn knieen heeft ( een goede reactie is dan dat hij kranzinnig van geilheid wordt)

Ik doe iets soortgelijks wel eens tijdens pijpen. Als-ie dan geil genoeg is om niets anders meer te willen zeggen: zo, wat zullen we eens gaan doen vandaag?

Maar ik ben nog nooit zo gemeen geweest om echt op te staan en zo
Oud 17-08-2005, 20:55
Al Murphy
Al Murphy is offline
Ik hou niet zo van ondeugende spelletjes, omdat ik de lol ervan vaak niet inzie. En daarnaast ben ik van het principe, dat je het gewoon doet als je zin hebt, en dat je dan niet in de plaats monopoly gaat spelen.

Maar kom, ik wil nog wel een paar clichés op tafel smijten.

-> beide zonder ondergoed op straat gaan. Of in een inspiratielozebui en plein publiek je ondergoed wisselen.
-> koken met alleen maar een schort om. Je kan daar eventueel een rollenspel van maken.
-> een week lang is om de twee uur een ander de baas. Hij of zij legt gedurende twee uur de regels op, de ander moet volgen. Niks te nemen of laten.
-> Vraag van je partner, zonder dat hij weet wat de bedoeling ervan is, om zijn vijf grootste fantasieën zijn, en om die - zo gedetailleerd mogelijk - op te schrijven. Desnoods is dit gewoon een onderdeel van het vorige punt. Vier van die fantasieën mag je, zonder ze te lezen, verbranden of versnipperen, maar die ene die overblijft (willekeurig, dus) die zal je echt mogen gaan uitvoeren. Spanning verzekerd! En ondeugend zal het ook wel zijn.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2005, 20:56
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
grl schreef op 17-08-2005 @ 21:45 :
Ik doe iets soortgelijks wel eens tijdens pijpen. Als-ie dan geil genoeg is om niets anders meer te willen zeggen: zo, wat zullen we eens gaan doen vandaag?
Aj, oei, wat een afknapper :-)
Met citaat reageren
Oud 17-08-2005, 20:59
Verwijderd
Jaa beetje plagen natuurlijk;

Als er véél mensen zijn fluisteren dat je zin hebt om hem te pijpen en even onopvallend maar duidelijk met je hand over zijn gulp glijden enzo
Met citaat reageren
Oud 17-08-2005, 21:46
Nona
Nona is offline
Het "we moeten zo weg" spelletje van elkaar toch even gek maken terwijl je beiden weet dat het er niet meer van gaat komen? Succes wel verzekerd op het moment dat je dan ook daadwerkelijk tijd en gelegenheid hebt.
Oud 17-08-2005, 22:15
AngelLena
AngelLena is offline
Hem constant gek maken en dan afwijzen, blijft een groot succes
Of met je tong steeds suggereren dat je em gaat pijpen maar het dan niet doen
En het beroemde spelletje, alles mag maar geen gefriemel onder de kleren en elkaar op die manier opgeilen en dus toch van elkaar af moeten blijven, kijken wie het het langste volhoudt
Altijd pas toegeven als ze echt gaan smeken en op het punt staan om te ontploffen, het is een flinke marteling, maar wat krijg je daar altijd leuke nachten van
Oud 18-08-2005, 21:10
mcflem
mcflem is offline
Citaat:
Trinity schreef op 17-08-2005 @ 21:22 :

- ik heb een keer met een dikke zwarte stift op zijn lichaam geschreven en getekend, het kwam er niet in een keer af, dus moest hij de volgende dag de deur uit, terwijl onder zijn kleren nog...eeh....wat seksuele verhaaltjes stonden

Die,

en verder.. We hebben weleens iets met handboeien gedaan en we hebben een paar dagen geleden strippoker gespeeld. (Ik heb gewonnen, hij was helemaal naakt en ik had alleen mijn sokken uit. )
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 12:25
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Al Murphy schreef op 17-08-2005 @ 21:56 :
Aj, oei, wat een afknapper :-)
Het is af en toe te verleidelijk
Oud 19-08-2005, 17:13
Big Brother
Big Brother is offline
wat zijn vrouwen toch gemeen

ik hou het altijd bij pim-pam-pet
Oud 19-08-2005, 18:25
juno
juno is offline
Citaat:
Big Brother schreef op 19-08-2005 @ 18:13 :
wat zijn vrouwen toch gemeen

ik hou het altijd bij pim-pam-pet
Jaaa! Sex pimpampet! Wees eens creatief!

a=anale sex
b=beffen
c=clitje sabbelen
d=
e=eikeltje met tongpuntje kringetjes om draaien
f= fucking!
g=G spot....
h=
i=

enzovoort
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 18:41
Big Brother
Big Brother is offline
Citaat:
juno schreef op 19-08-2005 @ 19:25 :

a=anale sex
b=beffen
c=clitje sabbelen
d=
f= fucking!
g=G spot....
h=
i=

enzovoort
Oud 20-08-2005, 06:30
VanDalen
Op 'n feestje of tijdens het uitgaan je string uitdoen
in het toilet en die in zijn broekzakstoppen..
(nog los van het zonder string topic)

Hem smsjes sturen dat je met jezelf aan het spelen bent,
als je weet dat hij niks kan doen, behalve heel geil van je worden.

Allerei spelletjes met bodychocolate (Hè Grl ) of slagroom
die je leuk van allerlei plekjes kan aflikken of laten afliken..
maar dan wel ophouden om 'echt te gaan koken'..
Dan naakt naar de keuken wandelen en wachten tot hij je op het
aanrecht neemt...

Elkaar naakt tekenen of fotograferen... Dat vertel je hem als 'serieus' plan natuurlijk, maar ondertussen verleid je hem in
al je poses.. of als je hem tekent vraag je of hij even voor een flinke erectie wil zorgen, want die wil je graag tekenen..

..en denk wel aan de grenzen van je vriendje op kunnen hitsen,
want voor je het weet zit hij met een blauweballensyndroom
Met citaat reageren
Oud 20-08-2005, 11:44
Verwijderd
Dus ondeugende spelletjes = de man de illusie van seks geven, maar de daad hem (tijdelijk) onthouden?
Met citaat reageren
Oud 20-08-2005, 12:42
Big Brother
Big Brother is offline
Citaat:
juno schreef op 19-08-2005 @ 19:25 :

a=anale sex
b=beffen
c=clitje sabbelen
d=
f= fucking!
g=G spot....
h=
i=

enzovoort
moet nog even toevoegen dat jij wel de vrouwvriendelijke versie hebt, ook leuk:

a=anaal
b=bier halen
c=condoom af
d=deepthroaten
e=even uitrusten
f=fucking!
g=gaan slapen

en dan liefst in die volgorde
Oud 20-08-2005, 21:23
Optima
Optima is offline
Citaat:
Big Brother schreef op 20-08-2005 @ 13:42 :
moet nog even toevoegen dat jij wel de vrouwvriendelijke versie hebt, ook leuk:

a=anaal
b=bier halen
c=condoom af
d=deepthroaten
e=even uitrusten
f=fucking!
g=gaan slapen

en dan liefst in die volgorde
nou, jij bent echt ieder vrouw droom

ik ben niet zo van de spelletjes. Hoogstens het verleiden op de dansvloer, maar daarna niet al teveel polonaise
Oud 20-08-2005, 21:51
Big Brother
Big Brother is offline
Citaat:
Optima schreef op 20-08-2005 @ 22:23 :
nou, jij bent echt ieder vrouw droom

ik ben niet zo van de spelletjes. Hoogstens het verleiden op de dansvloer, maar daarna niet al teveel polonaise
echte vrouwenmagneet, ik weet het
was meer als reactie op die vuile spelletjes van het andere geslacht, hem opgeilen en dan stoppen... grrrrr
Oud 21-08-2005, 01:46
MB
MB is offline
Citaat:
Al Murphy schreef op 17-08-2005 @ 21:55 :

-> Vraag van je partner, zonder dat hij weet wat de bedoeling ervan is, om zijn vijf grootste fantasieën zijn, en om die - zo gedetailleerd mogelijk - op te schrijven. Desnoods is dit gewoon een onderdeel van het vorige punt. Vier van die fantasieën mag je, zonder ze te lezen, verbranden of versnipperen, maar die ene die overblijft (willekeurig, dus) die zal je echt mogen gaan uitvoeren. Spanning verzekerd! En ondeugend zal het ook wel zijn.
Dat lijkt me dus niks, want straks schrijft ze op dat ze het eigenlijk wel geil vindt als ik een komkommer in mijn reet duw, en dan heb ik haar net toegezegd dat ik zou doen wat ze had opgeschreven. Dan ebn ik mooi fucked.

Maar ieder zijn eigen ding denk ik maar dan
Oud 21-08-2005, 10:41
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Citaat:
MB schreef op 21-08-2005 @ 02:46 :
Dat lijkt me dus niks, want straks schrijft ze op dat ze het eigenlijk wel geil vindt als ik een komkommer in mijn reet duw, en dan heb ik haar net toegezegd dat ik zou doen wat ze had opgeschreven. Dan ebn ik mooi fucked.

Maar ieder zijn eigen ding denk ik maar dan
Je hebt iets voor haar over of je hebt het niet.
Oud 21-08-2005, 12:21
Big Brother
Big Brother is offline
haha weet je ook eens hoe dat is
Oud 21-08-2005, 14:18
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
MB schreef op 21-08-2005 @ 02:46 :
Dat lijkt me dus niks, want straks schrijft ze op dat ze het eigenlijk wel geil vindt als ik een komkommer in mijn reet duw, en dan heb ik haar net toegezegd dat ik zou doen wat ze had opgeschreven. Dan ben ik mooi fucked.
In principe is dat het risico van het spel. Daarom is het trouwens net een spel: you win some, you lose some. Maar de kans dat je teerbeminde kickt op kerels met komkommers in hun hol, lijkt me redelijk klein. Als ze het toch zo geweldig vindt: heel veel glijmiddel smeren en je adem diep inhouden
Met citaat reageren
Oud 28-08-2005, 18:48
waves
waves is offline
slagroom, aarbeiensaus, chocoladesaus (jum ). En bovenop hem liggen en dan heel subtiel heen en weer bewegen zonder dat hij iets mag/kan doen. Spannende dingen in zijn oor fluisteren in het gezelschap van weet-ik-veel-wie of dan aan m frunniken .
Oud 28-08-2005, 19:02
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Al Murphy schreef op 21-08-2005 @ 15:18 :
In principe is dat het risico van het spel. Daarom is het trouwens net een spel: you win some, you lose some. Maar de kans dat je teerbeminde kickt op kerels met komkommers in hun hol, lijkt me redelijk klein. Als ze het toch zo geweldig vindt: heel veel glijmiddel smeren en je adem diep inhouden
Plus dat een spelletje maar een spelltje is en er dus geen dingen gebeuren waar de ander niet achterstaat. Dat zou bij mij toch wel regel nummer 1 zijn.
Oud 30-08-2005, 15:38
KiMZz
KiMZz is offline
Inderdaad, hem opgeilen vlak voor we uitgaan (worden af en toe opgehaald door een vriend die dan rijdt) en de rest van de avond geil zoenen en dansen tegen hem aan.

Hem aftrekken of pijpen en net als ie bijna klaar komt stoppen en ergens anders gaan strelen (ze worden er zo geil van, heerlijk om te zien hoe een jongen je smeekt of smekend kijkt naar je en zich afvraagt wanneer je doorgaat).

's Avonds in bed geile smsjes sturen zodat hij uiteindelijk terug stuurt dat ie zo'n zin heeft in me, waarna ik stuur dat hij zich moet aftrekken en dat moet bewijzen de dag erna (resultaat: een mmsje met een foto van 'het bewijs').
Oud 30-08-2005, 21:59
justhanna
justhanna is offline
Citaat:
Morgan schreef op 17-08-2005 @ 21:41 :
Hm, zulke spelletjes? Eh, wees creatief *grinnik* Blikken alleen zijn vaak al goed. Als niemand kijkt heel langzaam met je hand langs zijn been omhoog wrijven/aaien werkt ook goed. Suggestieve opmerkingen en gebaren, mits smaakvol en niet en plein public, werken eigenlijk meestal wel.
Daar houd ik dus ook van, maar m'n vriend (Mazemouse, naamzoeken ) zegt dan meteen hardop, zodat iedereen maar dan ook iedereen het hoort, dat ik uit z'n kruis moet blijven, dus dan kijkt iedereen mij altijd aan
Oud 30-08-2005, 22:23
Verwijderd
Citaat:
KiMZz schreef op 30-08-2005 @ 16:38 :

Hem aftrekken of pijpen en net als ie bijna klaar komt stoppen en ergens anders gaan strelen (ze worden er zo geil van, heerlijk om te zien hoe een jongen je smeekt of smekend kijkt naar je en zich afvraagt wanneer je doorgaat).
jah, dat is zeker leuk.. damn, dat doet mijn vriendin ook wel.. echt zooo irritant, en tegelijkertijd ook zooo geil..

en jullie kicken volgens mij ook wel op die macht die je dan hebt over een jongen.. hij doet toch wel alles voor je, zolang je maar doorgaat daarna

Met handboeien(en soms blinddoek) vind ik ook erg leuk. Dan kan je mekaar heerlijk gek maken. je weet niet wat de ander gaat doen, of waar ze(of hij) je straks een kusje, of een likje, of weetjijveelwat gaat geven. Dat geeft heel veel spanning, en dat kan superleuk zijn. Je moet mekaar alleen wel goed kunnen vertrouwen dan.

Laatst gewijzigd op 30-08-2005 om 23:24.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2005, 22:38
knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
waves schreef op 28-08-2005 @ 19:48 :
slagroom, aarbeiensaus, chocoladesaus (jum ). En bovenop hem liggen en dan heel subtiel heen en weer bewegen zonder dat hij iets mag/kan doen. Spannende dingen in zijn oor fluisteren in het gezelschap van weet-ik-veel-wie of dan aan m frunniken .
wel heel snel oplikken want als het zuur gaat ruiken
Oud 30-08-2005, 22:51
Bruut
Bruut is offline
tja veel verder dan blinddoek om en handboeien kom ik niet maar vind dat wel geil af en toe
Oud 03-09-2005, 12:04
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
justhanna schreef op 30-08-2005 @ 22:59 :
Daar houd ik dus ook van, maar m'n vriend (Mazemouse, naamzoeken ) zegt dan meteen hardop, zodat iedereen maar dan ook iedereen het hoort, dat ik uit z'n kruis moet blijven, dus dan kijkt iedereen mij altijd aan
Oud 03-09-2005, 14:04
Verwijderd
Citaat:
MazeMouse schreef op 03-09-2005 @ 13:04 :
Wat ben jij er nou voor eentje? Dan ga je toch zeker haar terugpesten of mee naar een donker hoekje slepen? Daar ben je jong voor!
Met citaat reageren
Oud 03-09-2005, 18:48
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Morgan schreef op 03-09-2005 @ 15:04 :
Wat ben jij er nou voor eentje? Dan ga je toch zeker haar terugpesten of mee naar een donker hoekje slepen? Daar ben je jong voor!
Nee, dat wil ze juist
Oud 04-09-2005, 01:07
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Morgan schreef op 03-09-2005 @ 15:04 :
Ben jij oud dan
Oud 04-09-2005, 04:49
Benteknol
Benteknol is offline
geile woordjes in zijn oor fluisteren terwijl al zijn vrienden erbij zijn. trinity=slet en heel erg gemeen bezig
Met citaat reageren
Oud 04-09-2005, 10:41
Verwijderd
Citaat:
Jolt schreef op 04-09-2005 @ 02:07 :
Ben jij oud dan
Nee, hoezo? Ik sleep mensen wel donkere hoekjes in
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 10:41
Musick
Musick is offline
Je handen vastgebonden + een blinddoek en afspreken dat je echt niks mag doen.
Je hebt echt geen idee wat de ander gaat doen, leukleuk.
Oud 16-09-2005, 00:43
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 17-08-2005 @ 22:46 :
Het "we moeten zo weg" spelletje van elkaar toch even gek maken terwijl je beiden weet dat het er niet meer van gaat komen? Succes wel verzekerd op het moment dat je dan ook daadwerkelijk tijd en gelegenheid hebt.
als die er ook onder valt doe ik ook aan ondeugende spelletjes
Oud 16-09-2005, 09:34
Verwijderd
Citaat:
Musick schreef op 08-09-2005 @ 11:41 :
Je handen vastgebonden + een blinddoek en afspreken dat je echt niks mag doen.
Je hebt echt geen idee wat de ander gaat doen, leukleuk.
zeker een van de leukste ja.
maar je moet mekaar wel kunnen vertrouwen, en echt afspreken wanneer te stoppen.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten