Ik hoor jullie denken,moet dat nou hier bij liefde en relatie telief ? nou ja eigelijk voor wel ..en bovendien heb ik een hekel om over sex te praten ( serieus ) dus vandaar onder liefde & relatie ,mogge de forumbazen hem behouden ( red )
het is toch een verhaal appart zo'n one night stand,laten we eerlijk wezen ,als je vantevoren maar goede afspraken maakt dat bespaart je naderhand drama's ( anders bel ze je vast s'ochtends wakker met de vraag waar dat ontbijt is ( ik ben werken,hoezo ? )
Maar nu even ter zake,ik heb het altijd al gehaed eigelijk,ik moest en zal gewoon kijken naar blonde vrouwen ,jarenlang ben ik ze tegengekomen,ze keken net iets langer in de bus ,ze gaf je gewoon domweg te veel signalen om op te noemen..En net oppeens terwijl ik vorige week al paniekerig met een huisgenooot de situatie besprak, ( zeg dan eens dat je me lekker vind in badjas

! ) gebeurde het oppeens gisteravond,ze loopt daar oppeens weer,gewoon ..even zie je de zon doorbreken om elf uur s'avonds..en het leuke is dat het altijd gebeurt als je het niet verwacht,als je net lekker gedoucht hebt,mooie kleren aan ,duur luchtje op ,en je gaat even een pak melk halen bij de supermarkt dan zal je haar niet tegenkomen..
Gisteravond ,23.00 dam square Adam city,ik ben net klaar met werken ,vanochtend om 10.00 begonnen,maar ja ,dat betekend ruim 13 uur in de horeca werken,lopen,etc.Aangezien er ook nog terras stond bij was het gewoon te druk..Ik slos de deur uit,nog even naar de coffeeshop en ik duik m'n nestje in denk ik inmezelf terwijl ik over de dam loop op weg naar de shop ( abraxas red )Al zo'n 6 uur niet gerookt denk ik terwijl ik m'n sigaret aansteek. Nog geen half sigaretje later loopt ze daar oppeens,tja en dan ? dat is precies zo'n blond meisje dat jij al jaren lang tegenkomt daan,mompel ik verbaasd in mezelf ,op de basischool,in de bus,op school,en net als je even in paniek begint te raken omdat je ze niet meer ziet ,flikken ze het gewoon ,
PATS
BOEM
EN DAAR STAAT ZE
het zal wel aan het lekkere weer liggen bedenk ik me nog,vrouwen zijn eigelijk net vlinders,in de zomer komen ze naar buiten,fladderen hier en daar wat ,en in de winter zijn ze oppeens weg..gone ..je ziet ze niet meer ,nergens...
Maar het is nog geen 1 goede dag in amsterdam en daar heb je het weer,het hele kat en muis spel kan weer beginnen ..
Ze spreekt me aan,vraagt om een sigaret,ik vertel haar dat het haar " lucy day " omdat het m'n laaste sigaret was,ze vraagt m'n naam,vraagt om vuur,en ik loop door..en oppeens besef je dan dat je nog 1 keer achterkom moet kijken omdat hij /zij gewoon te leuk was om maar 1 keer te zien in het leven ..Ligt paniekerig loop ik door,oppeens geef ik m'n lichaam een zwaai naar rechts en sta bijna op 30 meter oog in oog met d'r ..ze zwaait nog wat nervous richt mij..d'r liefdestraal zoog me gewoon op over de gehele dam,ik raak in paniek,ik begin te zweten,ik besluit het om het eens aan te kijken,ik sta zo'n 2 minuten midden in de regen midden op de dam m'n sigaretje te roken...omkijken mag niet meer had ik mezelf straffend toegesproken ( zo'n vlinder gaat er altijd maar van uit dat jij degene bent die op d'r af gaat ! ) Ik loop rustig richting de shop als ik nog geen 3 minuten later vrouwelijke hakjes meen te herkennen in de stromende regen..het zal toch niet..
Tik tik
Ik zet een veel te ondeugende glimlach op terwijl ik me omdraai,ik verwachte gewoon dat dit weer zo'n typisch geval was van mijn veel te grote fantasie,je kent het wel,soms heb je het gewoon,je ziet iemand en je denk pats boem yes,i am yours ! Toen ik nog bij m'n ouders woonde ging ik elke vrijdagavond naar een drogisterij waar een veel te lief meisje werkte,ik kende alleen haar naam,ilse,en dat was ze ook ,precies maar dan ook precies een ilse,heel stil en listig,maar als ze eenmaal allemaal weten ze wat er gaande is hoor !
Heb maandenlang bij haar boodschapjes gedaan,en stiekum zaten we heel de tijd naar elkaar te loeren.vraag me nu wel eens af of ze me mist...
Ik vertel haar dat ik op weg ben naar de coffeeshop en of ze zin heeft om mee te gaan ( terwijl ik dit typ besef ik dat ik helemaal niet romantisch ben

Nog geen stickie later lopen we riching dam of ze pakt m'n arm al ( axe effect ? )het zal toch niet denk ik bijmezelf...
Ze begint wat tegen me te praten ,mevrouw kwam uit brazilie,met d'r ouders op vakantie,etc ,terwijl we terug lopen over de dam moet ik even roken ,ze wil d'r ook 1 van het verse pakje..ze heeft alleen geen vuur,midden in de wind krijg je zo'n ding alleen aan in grote jas,dus ze wil m'n sigaret om hem aan te steken,zwijgend staat ze tegenover me en kijkt met met grote zwarte ogen onschuldig aan..haast TE onschuldig..
Nog geen 10 seconden later belanden haar lippen in m'n nek en begint ze al aan m'n spijkerbroek te fruniken..jemig wat snel bedenk ik me,het schrikt mischien zelf een beetje af,wie gaat er nou na pakweg een half uur gelijk al tot zulk grof geschut over.. ? maar ja ,snel trek ik d'r handen uit m'n broek omdat we bijna op de dam staan,tegenover me een hok van m'n werk ,hier en daar passeren fietsers en dronken engelsen ..dat hok staat nog open besef ik me oppeens,ik was degene die de kratten erin heeft gezet,en hem niet op slot had gedaan omdat dat niet lukte in de storm,en aangezien je na een uur of 12 werken niet meer zo kritsch bent heb je midden in de storm gaan zin om te gaan frunniken met je koude jatten aan dat slot . ,ik trek d'r mee naar die deur,ik kijk links ik kijk rechts,terwijl de regen hard tegen de deur aanslaat,Met een grote glimlach doe ik de schuifdeur weer dicht ,terwijl ze met behulp van een aansteker gaat zitten op een krat,voel ik zachtjes een tong op m'n lippen...Zij is de komende tijd nog niet van m'n af,toch zeker wel een kwartier of 3 ...
En toen ging ze weer
Ik heb haar nog een tijdje na staan kijken
en dacht oppeens het leven kan vaak zo eenvoudig blijken
en toen ging ze weer en was ik weer alleen
Het wachten kan weer gaan beginnen besef ik terwijl ik door de regendruppels naar huis zweef ...