Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-09-2005, 17:59
Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
wat vind jij van je nieuwe klasgenoten? vind je ze leuk, dom etc.
Meestal begint de TS nou ik vind mn klas een beetje dom. Ken er niemand, maar zijn geloof ik wel aardige mensen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-09-2005, 18:00
Verwijderd
Citaat:
Ici-Paris_# schreef op 07-09-2005 @ 18:59 :
Meestal begint de TS nou ik vind mn klas een beetje dom. Ken er niemand, maar zijn geloof ik wel aardige mensen.
Hetzelfde verhaal bij mij....
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 18:03
Verwijderd
Mijn klas is leuk We zijn met 17 mensen waarvan een groot deel vorig jaar ookal bij mij in de klas zat. Er is maar één meisje wat helemaal nieuw is maar die komt uit Amerika dus dat is helemaal apart/leuk. Ik ben blij dat ik juist op dit moment in 5V zit en ik hoop ook zeker niet dat ik blijf zitten. 4V NT/NG telt nu 35 mensen, 5V NT = 16 5V NG = 22, 6V NG/NT = 32 mensen.

Ik heb er zin in
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 18:24
wizkid
wizkid is offline
Ik vind de klas wel leuk en er zijn geen nieuwe mensen (heel 5 havo kent elkaar) maar ze hebben nu van 4 klassen 3 klassen gemaakt en daardoor zitten nu in iedere klas 32 mensen, wat soms wel een beetje te vol is
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 18:30
kweety
kweety is offline
klas is ongeveer het hetzelfde als vorig jaar, alleen hebben ze nu ng en nt appart. Dit heeft tot gevolg dat ik het enigste meisje ben tussen 13 jongens
Oud 07-09-2005, 18:34
Verwijderd
Voor 90% echt van die 'meisjes-meisjes', maar goed, wat wil je, het is ook een echte 'meidenopleiding'. Er zit één jongen in mijn groep en twee meisjes waar ik vorig jaar ook bij in de klas zat. Het zijn allemaal niet echt mensen waar ik vriend(inn)en mee zou kunnen worden, maar ik houd het er vast wel een jaar mee uit (heb toch maar één dag per week les ).
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 18:36
Verwijderd
Ik vind ze irritant.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 18:38
naatje287
naatje287 is offline
Zoals hierboven precies vermeld staat, wat een k*tklas.
Ik heb nog nooit, maar dan ook nooit in zo'n erge klas gezeten.
27 meisjes en 1 jongen (althans iets wat er op lijkt)

Ik baal enorm!!!!
Oud 07-09-2005, 18:53
Balance
Balance is offline
Citaat:
Ici-Paris_# schreef op 07-09-2005 @ 18:59 :
je kent niemand uit je klas, je vindt ze dom en je vindt ze aardig?
Oud 07-09-2005, 18:59
Verwijderd
Leuk

Mja, k heb dan ook 4 jaar in een kutklas gezeten, en als k dan in een keer in n klas kom waar niemand me nog kent, en iedereen nog niet weet wie k ben, en me niet uitscheld, is elke klas leuk
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 19:01
Verwijderd
Kleine groep (11 meisjes en 1 jongen, geloof ik, maar tot nu toe is de groep bij elk college een beetje veranderd.. vier mensen zijn verdwenen - ik kan ze me ook helemaal niet herinneren - en vandaag was er ineens een extra jongen en twee meisjes... duss misschien 10 meisjes en 2 jongens?) , sommige mensen vind ik een beetje raar. (Die bijvoorbeeld nu al telkens roepen dat ze willen stoppen of mensen die na elk college (en tíjdens elk college) zitten te zuchten omdat ze het zo vreselijk saai vind. Ga dan niet studeren En ik hou niet van meisjes die shag roken ) Maar iedereen doet aardig en ik vermaak me best, ik kan lekker studeren

Laatst gewijzigd op 07-09-2005 om 19:05.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 19:02
Verwijderd
ik zit met 18 meiden in de klas

1ntje kende ik al ( vorig jaar bij in de klas gezeten)
de rest nog niet...

maar tot nu toe gaat het wel gezellig met elkaar om enzo

dus wel leuke meiden ( sommige wel wat kinderachtig/blij)
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 19:13
Verwijderd
Er zit een stel mensen die oké zijn, maar ook een paar boeren. Maarja, dat krijg je als je op postcode de klassen indeelt
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 19:17
Verwijderd
Heel mijn 'klas' is hoogbegaafd (lijkt mij) dus dom zijn ze in ieder geval niet. De meesten zijn wel sympathiek alhoewel ik niet veel met ze omga.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 19:17
Sasbeest
Sasbeest is offline
Ik zit nu in VWO 6, en dus voornamelijk in clusters, en daarvan zijn de meeste mensen wel aardig. Heb bij de meesten ook al een paar jaar in de klas gezeten, en dat was altijd leuk. Dus komt wel goed dit jaar.
Oud 07-09-2005, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 07-09-2005 @ 19:34 :
Voor 90% echt van die 'meisjes-meisjes', maar goed, wat wil je, het is ook een echte 'meidenopleiding'. Er zit één jongen in mijn groep. Het zijn allemaal niet echt mensen waar ik vriend(inn)en mee zou kunnen worden, maar ik houd het er vast wel een tijdje mee uit.
Ik zie het niet echt zitten maarja ik zie wel...
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 20:54
Baka-san
Baka-san is offline
ik heb geen overzicht meer van mijn klas, bij colleges komen steeds andere mensen bij en anderen zijn dan weer weg. Ik ken alleen mijn mentorgroep wel uit me hoofd, zover is iedereen aardig geweest.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 22:38
Verwijderd
Heb maar 4 uur les met mijn klas eigenlijk. De grootste kern is hetzelfde gebleven zoals de afgelopen 3 jaren. De mensen met wiskunde b2 zijn er alleen uit. Verder nog 1 meisje erbij gekomen, heb echt een hekel aan haar. 2 andere meisjes zijn wel aardig. En 1 jongen erbij die ik al kende van de basisschool, niet erg boeiend ofzo.
Heb het meeste les met mijn economie2/wiskundea12 klas. Die mensen hebben toch ongeveer allemaal EM. Die klas is hetzelfde gebleven, met paar vrienden en paar stomme mensen.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 06:59
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Allemaal wel aardig.
Maar uiteraard met niemand een klik, want ze klikken liever met anderen.
Oud 08-09-2005, 07:32
Miracle
Miracle is offline
Ik heb niet echt een klas...
Oud 08-09-2005, 18:18
Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Citaat:
Balance schreef op 07-09-2005 @ 19:53 :
je kent niemand uit je klas, je vindt ze dom en je vindt ze aardig?
Ik denk dat ik ze wel aardig vind. Noujah ze zien er aardig uit.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 18:22
Crystall Girl
Crystall Girl is offline
Ik heb een klas waar ik bijna nooit bij zit (ik doe N&T, veel C&M mensen), maar hij is opzich wel gezellig.
Ik zit nu in 6Vwo dus ik ken iedereen onderhand wel .
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 18:37
Balance
Balance is offline
Citaat:
Ici-Paris_# schreef op 08-09-2005 @ 19:18 :
Ik denk dat ik ze wel aardig vind. Noujah ze zien er aardig uit.
maar waarom vind je ze dan ook dom?
Oud 08-09-2005, 19:06
Verwijderd
Zelfde klas als vorig jaar, met nog steeds dezelfde irritante, maar vooral domme huppelkutjes (uitzonderingen daargelaten) Anyway, ik moet even flink doorbijten, en me vooral niet teveel ergeren, want dan maak ik het nog minder leuk voor mezelf.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 20:36
zeep007
zeep007 is offline
zitten wel aardige mensen tussen, maar het klikt met niemand echt. Dat is wel irritant op zich, ik heb oook het idee dat ze mij vreemd vinden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-09-2005, 20:44
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Ik heb dezelfde klas als vorig jaar, alleen zijn er 2 mensen weggegaan, en elf (!) mensen bijgekomen. Dit komt omdat er een andere klas is opgesplitst, en aangezien wij de kleinste klas waren (16 ll), kregen wij de meeste nieuwe leerlingen. Het is nu echt niet meer leuk, we zijn een veel te grote klas. De leerlingen die erbij zijn gekomen zijn nou niet bepaald de gezelligste dus ja.
Maar ik heb alleen op maandag & dinsdag les met mijn klas dus dat valt dan wel weer mee.
Oud 08-09-2005, 21:28
rubenrtv
rubenrtv is offline
Citaat:
chocomelsletje schreef op 08-09-2005 @ 21:44 :
Ik heb dezelfde klas als vorig jaar, alleen zijn er 2 mensen weggegaan, en elf (!) mensen bijgekomen. Dit komt omdat er een andere klas is opgesplitst, en aangezien wij de kleinste klas waren (16 ll), kregen wij de meeste nieuwe leerlingen. Het is nu echt niet meer leuk, we zijn een veel te grote klas. De leerlingen die erbij zijn gekomen zijn nou niet bepaald de gezelligste dus ja.
Maar ik heb alleen op maandag & dinsdag les met mijn klas dus dat valt dan wel weer mee.
Je vindt 25 een grote klas??
Oud 09-09-2005, 06:55
Verwijderd
Citaat:
rubenrtv schreef op 08-09-2005 @ 22:28 :
Je vindt 25 een grote klas??
Ik zit in een basisklas met 16 leerlingen, clustergroep met 27 óf 4 mensen. En ik merk wel dat ik 27 leerlingen een grote groep vind, vooral omdat er veel afleiding is doordat iedereen aan het praten is. Geef mij maar een kleine klas, dat werkt veel effectiever en je leert er veel meer .
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 11:08
Verwijderd
De meisjes zijn wel aardig, te verdelen tussen normale meisjes, lief tuttige meisjes en stom tuttige meisjes.

De jongens zijn nogal kinderachtig.

En dat is dan 6 vwo.
Gelukkig heb ik alleen Nederlands, Engels, Geschiedenis en gym met de hele klas, m'n profielvakken eigenlijk alleen met meisjes.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 13:40
rubenrtv
rubenrtv is offline
Citaat:
Evatjuhhhh schreef op 09-09-2005 @ 07:55 :
Ik zit in een basisklas met 16 leerlingen, clustergroep met 27 óf 4 mensen. En ik merk wel dat ik 27 leerlingen een grote groep vind, vooral omdat er veel afleiding is doordat iedereen aan het praten is. Geef mij maar een kleine klas, dat werkt veel effectiever en je leert er veel meer .
Wij hebben altijd 25-30 mensen in een klas, alleen bij Filosofie zijn we nog maar met z'n 13-en,
Ik vind het lekkerder om een wat grotere klas te hebben; kun je opletten als je dat wil maar ook gewoon lekker muziek luisteren
Oud 09-09-2005, 13:40
Verwijderd
Mijn school begint maandag pas. En los van dat, ik zit in 2 klassen omdat mijn profiel een beetje afwijkend is.
Maar 1 van de 2 klassen is mijn klas van vorig jaar gewoon. Die was ehm... vernieuwend, uniek en verassend.
(nee even serieus, ik had echt een kutklas, ik heb zo hard gewerkt op school omdat dat de enige manier was om niet zwaar gefrustreerd te raken)
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 14:21
Nyawa
Ik heb niet echt een klas (6VWO) maar de klas waar ik de meeste lessen mee heb (Nederlands, Engels, Frans en Duits) valt een beetje tegen. Het had wel slechter gekund, er zitten wel wat gezellige mensen in, maar niet zoveel als vorig jaar.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 14:49
Mara
Mara is offline
Ietwat kinderlijk. Enorm streberig, meisjes zijn stil en tuttig en de jongens hebben een grote bek.

Ik mis m'n oude klas
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 15:53
Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Citaat:
Balance schreef op 08-09-2005 @ 19:37 :
maar waarom vind je ze dan ook dom?
dat is de andere helft van de klas
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 18:48
Verwijderd
Mijn werkgroep is leuk
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 19:12
Femic
Femic is offline
Ja, sommige meisjes zijn gezellig, niet met iedereen heb ik iets natuurlijk, maar dat hoeft ook niet Iig veel meer meiden dan jongens.
Oud 09-09-2005, 19:35
Verwijderd
Het zijn allemaal meisjes en veel 'meisjes-meisjes', maar ook ik doe dan dus ook een 'meisjesopleiding' (SPH). Ach m'n klas is wel oke, ik hou het er wel mee uit maar veel vrienden zal ik er niet maken. Die zitten in de andere klassen. Beetje jammer.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 19:41
Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Ik wou dat ik meer jongens in de klas had. Heb er nu maar 3 Maar CM he
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 20:29
Crystall Girl
Crystall Girl is offline
Ik zit juist vaak bij bijna alleen maar jongens (doe N&T). Dat vind ik wel fijn, dan heb je in ieder geval niet van die hele erge tutjes .
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 12:25
Verwijderd
Ik zit bij iedereen uit mijn jaar (5atheneum) wel een keer, heel veel clusters dus. Zo zit ik bij ontzettend ergelijke domme mensen, maar ook wel veel mensen die tof zijn : )
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 12:28
Verwijderd
ik heb 4 -6 meiden van vorig jaar in de klas, dus dat is gezellig. verder veel MBO-instromers en dit jaar 3 (!!!!) jongens. en ik vind het tot nu toe erg leuk allemaal. gewoon lekker gezellige down-to-earth mensen. en daar kan ik me wel in vinden.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 16:22
I C U
I C U is offline
Ik heb dezelfde klas als vorig jaar, en ik zit bij de meeste al vanaf de eerste in de klas. Dus ik ken ze, en zij kennen mij, de sfeer is goed, geen gezeik verder. Bevalt prima! Wel meer meiden dan jongens (in een verhouding van 18 - 3) en dat is jammer, maar ach. Ze hebben ermee leren leven
Oud 10-09-2005, 16:27
Replicator
Replicator is offline
Dom
Irritant
Schreeuwerig (ééntje dan)
Lelijk, vaak ook dik. In ieder geval 4 van die dikke troela's, trutten in mijn klas
jong, 16, 17 jaar
Saai, zaaddodend, gekke, praatgrage (onder het mom ik heb niks te vertellen, dus ik zeik graag door over allemaal saaie dingen)nerds
weinig lol aan ze te beleven
Kinderlijk. O.a. Laten we wiskunde maken bij jou thuis.
Flikkker toch, zitten jullie nog steeds in de pre-puberale fase
Giechelen, en vaak niet serieus.

P.S.: ik ben een eerstejaars.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 16:38
Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Citaat:
Replicator schreef op 10-09-2005 @ 17:27 :
Dom
Irritant
Schreeuwerig (ééntje dan)
Lelijk, vaak ook dik. In ieder geval 4 van die dikke troela's, trutten in mijn klas
jong, 16, 17 jaar
Saai, zaaddodend, gekke, praatgrage (onder het mom ik heb niks te vertellen, dus ik zeik graag door over allemaal saaie dingen)nerds
weinig lol aan ze te beleven
Kinderlijk. O.a. Laten we wiskunde maken bij jou thuis.
Flikkker toch, zitten jullie nog steeds in de pre-puberale fase
Giechelen, en vaak niet serieus.

P.S.: ik ben een eerstejaars.
Wat zielig zon klas.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 17:10
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Jaa, gaat wel opzich. Er zitten veel aardige bij, maar er zijn ook heel veel van die duffe deuzen die gek zijn van pucca!
Oud 10-09-2005, 19:00
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik heb gewoon dezelfde studiegenoten als vorig jaar. Allemaal aardige, gezellige mensjes.
Oud 10-09-2005, 20:29
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Miracle schreef op 08-09-2005 @ 08:32 :
Ik heb niet echt een klas...
Yeah, ik heb toch een klas. Bestaande uit 60, 30, 15 of 7 leerlingen. Ik ken ze nog niet echt goed.
Oud 10-09-2005, 20:49
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn echte klas bestaat uit 12 mensen en is wel leuk. Het is heel gemengd, ook mensen met hoofddoekjes enzo en antilianen. Wel leuk om eens tussen wat andere mensen te zitten, zo leer je die groepen ook eens wat beter kennen Ik kan het eigenlijk met iedereen tot nu toe wel goed vinden, behalve met een meisje, die weigert gewoon om iets terug te zeggen. Naja goed, ze kan het bekijken. Ik zit er niet mee hoor, nog genoeg andere gezellige mensen.

Omdat mijn klas zo klein is zitten we eigenlijk altijd bij een andere klas, vaak de MBO-klas of een tweedejaars klas. Die mensen ken ik niet goed genoeg om iets over te zeggen. Al is mijn mening over MBO-ers wel bijgesteld inmiddels
Oud 10-09-2005, 21:32
XsharonX
XsharonX is offline
Mijn klas is oke. Het is de helft van de klas van volgend jaar. Ik vind jammer dat de klas niet gebleven. Maar het is volgens mij meer een kwestie van wennen.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 12:09
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Ik kende maar één persoon ik mijn nieuwe klas, maar de anderen blijken allemaal toffe mensen te zijn
Reageren

Regels voor berichten