hee
ik zat vorige jaar bij meisje in de klas ze was heel aardig en we gingen vaak met elkaar om, maar zij ging ook vaak om met een jongen ze kenden elkaar al paar jaar en waren gewoon vrienden jongen zat bij veel vakken 4 vakken bij mij in de klas dus beetje bij beetje raakten wij ook bevriend maar nooit zoveel.
helaas bleef dat meisje zitten en die jongen en ik gingen over nu hebben wij precies het zelfde rooster in het begin zaten we altijd naast elkaar maar nu niet meer niet dat ik dat erg vind ofzo wat maakt nieuwe contacten enzo.
hij vertelt ook heel veel dingen aan m ij wat eigenlijk niemand weet dus hij vertrouwd mij echt heel erg en ik heb hem ook geholpen om te stoppen met roken

daar ben ik wel echt trots op. we hebben ook veel lol samen enzo
maar hij heeft het heel vaak over later enzo we willen namelijk precies dezelfde studie volgen.
en nu komt het
mensen denken vaak dat wij een stel zijn naar dat is absoluut niet zooo maar het gekke is als steeds mensen zeggen dat wij en stel zijn word hij helemaal rood en zegt niks enzo terwijll ik hele tijd zeg nee is niet zo
ik heb ook een keer gezegd waar hij bij was tegen een paar klas genoten ik val op MOOIE gespierde jongen niet op HEM ja ergt heel stom van mij had later welll heel er spijt

nou is hij niet bepaald lelijk maar zeker niet gespierd ( ik help hem ook met trainen

) is er is al beetje spier te zien maar telkens als we samen zijn zie ik gewoon aan zijn ogen dat hij mij iets wilt vragen en wilt zeggen dat hij van mij houd maar ik dus niet ik zie heb gewoon als mijn grote broer
dus wat moet ik nou doen als hij al zijn moed bij elkaar haalt om zijn liefde te verklaren hoe kan ik het beste uitleggen dat ik hem zie als mij grote broer
help please ik wil hem egt niet kwetsen wat hij is zo'n lieve jongen en heeft me veel geholpen