Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-07-2009, 19:52
Love_Him_x
Love_Him_x is offline
Hoi,

Ik heb een vraagje...

Ik ben verliefd op een jongen. We hebben al vele toffe momenten gehad samen. Ik zou het hem graag volgende week melden ( deze vrijdag ben ik 3weken op hem), maar ik weet niet of hij wel hetzelfde voelt voor mij. Daarom zou ik graag willen vragen aan jullie: Is hij verliefd op mij ?

Hier een paar dingen die je kunnen helpen :

- Hij raakt me altijd aan.
- Hij plaagt me
- Hij gooit allerlei dingen naar me, zelfs in mijn .... , je weet wel wat
- Hij blijft veel in mijn buurt rondhangen ...
...

WE gingen ook eens samen met een hele hoop vrienden naar een pretpark. En daar hebben we ons samen écht geamuseert . We waren constant aan het "stoeien" . Maar het probleem is, hij is wel een redelijk sociaal iemand. Daarom dat ik twijfel aan de dingen die kunnen bewijzen dat hij ook op mij is.

Kan iemand mij aub helpen ? Ik wil niet voor schut staan als ik het hem zeg, en hij niet hetzelfde voor mij voelt, snap je ?

Alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-07-2009, 20:26
Verwijderd
hoe moeten wij met die dingen die jij noemt, kunnen bepalen of hij verliefd is?
Met citaat reageren
Oud 02-07-2009, 20:30
anoniem96
anoniem96 is offline
Hij vind je zeker wel leuk, Ik herken namelijk dingen van mezelf.
Vraag het hem gewoon. Je zult zeker niet voorschut staan, maar vraag het alleen als zijn vrienden er NIET bij zijn. Voorderest maakt niet zo veel uit.
Succes ermee!
Met citaat reageren
Oud 02-07-2009, 20:47
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Ik heb geen glazen bol, en als ik hem had..
Dan zag ik er niets in.

Helaas.

Maar je kunt het allicht proberen, hij vindt je iig leuk in de omgang, dat is al heel wat.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2009, 21:14
Verwijderd
Citaat:
- Hij gooit allerlei dingen naar me, zelfs in mijn .... , je weet wel wat
Dit vind ik nou weer niet zo charmant, ik zou daar waarschijnlijk zelfs boos om worden. Het is maar wat je fijn en respectvol vindt.

Maar ontopic: Probeer het, zou ik zeggen. Zoals de dame hierboven al zei: Hij vindt het duidelijk wel gezellig met je en dat is al één stap in de goede richting.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2009, 21:56
Verwijderd
Wat heb je er aan om te melden dat je verliefd bent? Vraag of hij wat wil drinken/bioscoop wil pakken o.i.d. en dan weet je genoeg.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2009, 21:58
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Dit vind ik nou weer niet zo charmant, ik zou daar waarschijnlijk zelfs boos om worden. Het is maar wat je fijn en respectvol vindt.
Ach, 't is maar een beetje stoeien
Oud 03-07-2009, 06:45
anoniem96
anoniem96 is offline
Dit soort dingen doen jongens gewoon uit zichzelf hoor! Het heeft niks te maken met respectvol ofzo. Probeer het gewoon
Met citaat reageren
Oud 03-07-2009, 08:35
Verwijderd
Als je het niet overdrijft vanuit je verliefdheid (wat best kan, want als je verliefd bent zie je overal graag meer in), klinkt het alsof hij je iig leuk vindt. Maar goed, wij kunnen dat natuurlijk niet bepalen, voor hetzelfde geld doet hij zo bij iedereen.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2009, 15:11
Sjembekshine
Sjembekshine is offline
Vraag het aan hem! Als het een nee is voel je je ff kut maar dat gaat over, als je het niet vraagt zul je voor altijd af blijven vragen: "Wat als.." en dat is kut voor altijd succes
Met citaat reageren
Oud 03-07-2009, 15:53
Verwijderd
Waarom denken zoveel mensen dat je letterlijk aan iemand moet vragen of hij/zij verliefd is? Of dat je het altijd maar zou moeten vertellen?

Op een gegeven moment wordt het gewoon duidelijk of iemand je wel of niet leuk vindt, als je gewoon eens samen iets gaat doen en tijd met elkaar doorbrengt.

Ik heb het nog nooit zomaar aan iemand verteld of gevraagd; het gebeurt uiteindelijk gewoon (of niet).
Met citaat reageren
Oud 03-07-2009, 19:20
Lorelei
Lorelei is offline
Als je 12 bent, moet het wel nog gevraagd worden. Met name omdat het verschil anders bijna niet zichtbaar is
Oud 03-07-2009, 22:55
Love_Him_x
Love_Him_x is offline
Citaat:
Als je 12 bent, moet het wel nog gevraagd worden. Met name omdat het verschil anders bijna niet zichtbaar is
ben ni 12 ben 14
Met citaat reageren
Oud 03-07-2009, 23:57
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
ben ni 12 ben 14
Je bent schattig Maar ik doelde niet per se op jou. En mijn zin geldt nog steeds als je 12 vervangt met 14.
Oud 05-07-2009, 20:28
Mark
Mark is offline
Hij is verliefd op je.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2009, 13:56
borstenvooruit
borstenvooruit is offline
het zou kunnen dat hij je leuk vindt, en als je denkt of ziet dat dat niet zo is kan je hem gewoon mee uit vragen ofzo, dan gaat hij je juist leuk vinden als jullie veel dingen doen met zn 2'en. En je merkt vanzelf of hij je dan leuk vindt, echt waar!
Met citaat reageren
Oud 28-07-2009, 15:35
Verwijderd
Citaat:
het zou kunnen dat hij je leuk vindt, en als je denkt of ziet dat dat niet zo is kan je hem gewoon mee uit vragen ofzo, dan gaat hij je juist leuk vinden als jullie veel dingen doen met zn 2'en. En je merkt vanzelf of hij je dan leuk vindt, echt waar!
Niet iedereen gaat elkaar leuk vinden hoor. Ik doe ook heel veel dingen met mijn vrienden maar daardoor krijg ik echt geen gevoelens voor ze.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten