Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
pardon, ik ben het... wardt
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Verder, ik hou het op gitaristen, omdat ik verder niet veel zinnigs te zeggen heb, en het is slechts mijn persoonlijke mening: 2: Matthew Bellamy van Muse. Omdat ie niet alleen goed is in gitaar spelen, maar ook op andere instrumenten zijn weg goed kan vinden. 3: Fletcher van Pennywise. Hij ragt godsklere hard en bewijst met bijvoorbeeld Punch Drunk dat ie ook nog eens andere dingen kan dan powerchords raggen. 4: Eric Friedman van Submersed. Ik heb hem helaas nog nooit live kunnen aanschouwen maar als ie live ook maar n beetje in de buurt komt van zijn opgenomen shit dan issie wat mij betreft heilig. 5: omdat er maar 5 opkunnen in een top 5: Stevie Ray Vaughn. Omdat ie met zo gigantisch veel gevoel kan spelen. Moet je gewoon n keer gehoord hebben.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Mijn lijst van de muziek van nu: Evanescence - Heerlijke sfeer, prachtige stem, vol emotie Queen - Geen uitleg nodig Marco Borsato - Muziek in mijn smaak ![]() En verder zijn het vooral heel veel die allemaal niet voor elkaar onder doen. En ook veel losse nummers zijn top, die kan je niet allmaal noemen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Hij kan goede shows geven, zingt goed, maar in mijn ogen ontbreekt het gevoel van originaliteit bij de goede man. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder jouw lijstje: Queen is geen artiest, en ook als je John Deacon en hoe heet sjaak-de-drummer twee van de beste instrumentalisten ooit wilt noemen, ben je raar in je hoofd. Marco Borsato, ook maar een middelmatige over-pathetische middle-of-the-roadzanger. Hij doet het leuk hoor, maar ik kan altijd zo slecht begrijpen (nou ja, stiekem snap ik het wel) waarom mensen nu echt met volle overtuiging iemand van zijn kaliber als 'beste artiest' kunnen noemen, daarmee voorbijgaand aan zó velen die een stuk meer genialiteit toegeschreven kunnen worden dan MB. En dan begin ik nog niet eens over dat eendagsvliegje Evanescence, met gejatte riffs en middelbareschoolzangeresje. Serieus, zo'n lijst HET BESTE noemen wat de muziek heeft voortgebracht? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
"Marco brak als zanger door nadat hij op 7 april 1990 de Soundmixshow won met zijn vertolking van het nummer At This Moment van Billy Vera. Vanaf 1990 bracht Borsato drie Italiaanstalige albums uit. In 1994 stapte hij over op Nederlandstalige nummers (waarvan vele vertaald zijn uit het Italiaans)." -- Wikipedia "In 1993 word er gewerkt aan een nieuw Nederlands repertoire, het zijn vooral bewerkingen van Italiaanse nummers." -- Marco Borsato Fan Site "In 1995 komt er weer een nieuwe CD van Marco uit, de CD is opnieuw een bewerking uit het Italiaans maar het is nu meer een popachtige CD." -- Marco Borsato Fan Site Overigens, bij het bovenstaande zijn het niet alleen covers die er bedoeld worden met 'bewerkingen', hij schrijft de nummers die hij schrijft ook in het Italiaans, die daarna terug-vertaald worden naar het Nederlands(tjah... ![]() Ik heb ook bij een bedrijf gewerkt die muziek bewerkt, vooral Italiaans, en daar heb ik ze ook 1 voor 1 langs horen komen. Laatst gewijzigd op 22-08-2005 om 22:32. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
'In november 1996 komt ‘De Waarheid’ uit, de eerste single van Marco’s gelijknamige derde cd. Deze is bijna geheel geschreven door John Ewbank' www.musicfrom.nl |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik meen dat het uiteindelijke plan was dat hij zijn eigen nummers zou gaan schrijven en dat dit als tussenstap dient. Maar ik bedoelde meer te zeggen dat door zo'n 'tactiek' ik hem niet echt als een goede artiest beschouw. Een goede artiest schrijft in mijn ogen ook zijn eigen nummers. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
GEef maar snel jouw lijstje, dan pas ik mij meteen aan! Dan krijg je trouwens een erg interessant topic ![]() Vijf bestar tiesten ooit volgens Metallicat ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik ben er steeds meer van overtuigd, dat dat iets is wat je gewoon moet 'snappen', in je hebben zitten, die échte liefde en competentie tot waardering, die toch verder gaat dan een bepaald 'spruitjes-niveau'... Lekker arrogant he? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
PS. Borsato de gexte ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |