Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
momenteel door de crashing van mijn pc.. heb ik maar 1 fototje die nog op me sugababes stond..
vakantie foto's moet ik eerst nog laten afdrukken en van de andere pc afhalen.. mja.. hier DE sugababes foto: ![]() http://images.sugababes.nl/user_pics...9faa939b51.jpg zo wazig alleen.. was met me cam gemaakt toen ie het nog een klein beetje deed... voor de rest zal ik wel ff snel naar t kruidvat rennen om te laten ontwikkelen.. k weet dat dr een hele mooie foto op staat van mij nmlk (tenminste.. was de bedoeling... liggend over een boomstam over heel mooi groen/blauwig water, haha ![]() nja.. genoeg gelult.. kom maar met je mening over die weirdow foto ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maat heb ik pas op 2 sites gezien dat je echt bepaalde maat moet hebben, in elk geval pas ik daar ook niet meer in (ik heb 38).. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
en sommige modellen idd wel, anderen niet, wehkamp levert zelf natuurlijk de kleding voor de shoots en kan dat leveren vanaf de maat waarin het verkocht wordt. Soms is dat 34, soms 38, soms 44 |
![]() |
||
Citaat:
De TS is best een mooi meisje, maar model zijn gaat meer om uniek zijn enz. En of je fotogeniek bent etc dat kunnen wij niet beoordelen, maar je hebt een mooi hoofdje ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij Castingbureaus zoeken ze meer typen mensen. Daar maak je meer kans als je niet binnen de catwalk-eisen valt. (1.78 m tot 1.85m lang, maatje 34/36 en je loopje moet goed zijn). Castingbureaus doen vaak niet alleen figuranten, maar soms ook fotoshoots. Als je je al bij een modellenbureau inschrijft, zullen ze waarschijnlijk zeggen dat ze je, als ze je al aannemen, in de Specials zetten. Dat zijn de modellen die niet voldoen aan de catwalk-eisen, maar die in worden gezet bij shoots waarbij dat niet uitmaakt. Besef je dus wel dat je hierdoor dus echt niet gevraagd wordt voor je covershoot van de Elle, de Vogue of de Cosmo, eerder de Wehkamp, alhoewel ze zelfs misschien voor de Wehkamp eisen stellen aan je lengte. Waarvoor ze je misschien ook vragen, is foto's voor bladen over Zelfmaakmode. Hoe dan ook; laatste tip: Betaal in GEEN geval voor foto's, laat ook geen foto's van te voren maken, dat is echt geldverspilling. Als een bureau wat in je ziet, maken zij goede foto's van jou, gemaakt door hun fotograven. Ook als een bureau je afwijst, kun je vragen waarom je bent afgewezen. Als dat is omdat je in hun ogen niet geschikt bent omdat je te dik bent, dan kun je overwegen om een klein beetje af te vallen. Doe dat altijd met verantwoordig (en als dit echt je droomberoep is, overweeg dan een dietiste te raadplegen). Als ze zeggen dat je niet fotogeniek bent, dan is dat zo, en accepteer dat. Ga dan niet nog 100 bureau's af. Laatst gewijzigd op 13-09-2005 om 15:36. |
![]() |
|
Je zou je kunnen aanmelden op http://www.dutchheaven.nl/
Daar kun je afspreken een fotoshoot te maken op TPL-basis: je krijgt dan foto's van de fotograaf en hij heeft ook foto's van jou. Zo worden jullie er allebei 'beter' van en niemand betaalt wat. Zo kun je je portfolio misschien een beetje opbouwen.
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik ben ook echt niet knap of bijzonder ofzo. Maar toch gescout door een modellenbureau. Wat ik overigens niet gedaan heb omdat het niks voor mij is. edit ![]()
Laatst gewijzigd op 14-09-2005 om 19:19. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
ik wil modellenwerk gaan doen, tips enzo? PureForce92 | 28 | 12-09-2011 09:05 | |
Lichaam & Gezondheid |
onzekere lelijke meisje wil MODEL worden HELP!! Just_Wanna_Jump | 68 | 27-04-2009 10:26 | |
Werk, Geld & Recht |
IK WIL ACTRICE WORDEN!!1 hulp Hachina | 51 | 26-02-2009 13:30 | |
Films, TV & Radio |
America's Next Topmodel (deel 3) Halflight | 131 | 03-09-2005 15:54 | |
Lifestyle |
lolita-modelletjes ~Sjeherazade~ | 139 | 04-03-2004 22:25 | |
Lifestyle |
miss verkiezing! Miss_N | 37 | 13-09-2002 21:03 |