Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik zou ook van een jongen, waarmee het op het punt staat iets te worden, verwachten dat hij bepaalde dingen laat. Het lastige is alleen wel dat iedereen zijn eigen invulling heeft over wat je doet met en/of bij iemand die je leukt vind. Op deze manier knuffelen kan hij heel normaal vinden bij anderen, terwijl jij misschien vind dat je dat alleen doet bij mensen voor wie je iets meer voelt...
|
![]() |
||
Citaat:
En omdat je hem leuk vind een beetje jaloers bent. Maar omdat je net een relatie van 1,5 jaar achter de rug hebt en nog geen zin hebt in een nieuwe hebben jullie niks. Het gaat er alleen om wat JIJ wilt! ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Hij heeft net zoveel te zeggen en te willen lijkt me... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Je kan het niet eisen, maar ik zou het ook niet echt leuk vinden als een jongen dat bij mij op deze manier zo doen. TEnminste gevoelsmatig, met mijn verstand zou ik wel gewoon vinden dat het zou moeten kunnen.
Maar goed om deze situatie helder te krijgen, vraag hem om duidelijkheid, of geef zelf duidelijkheid aan de situatie. Is het nou wat of niet, wordt het nog wat, hoe gaan we nu met elkaar om, tsjaa mss wel handig... Verder moet hij natuurlijk doen en laten wat hij wil, ik bedoel voor het zelfde geld stelt dat knuffelen voor hem niks voor. Van de andere kant denk ik als je een meisje echt leuk vindt, dan doe je dat toch weer niet (of het moet dus echt niks voor je voorstellen!). Mwah beetje duidelijkheid, niet teveel over piekeren. Verder niet teveel bij hem hierover zueren, daar zal hij ook wel niet echt op zitten te wachten... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Seksualiteit |
verrassing ! veer2110 | 24 | 20-01-2013 09:40 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied #116 Verwijderd | 500 | 05-05-2011 08:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Verlichting door de voeten van Anja Moscow | 0 | 03-01-2008 19:26 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Liefde & Relatie |
k hoor nix meer van hem..... snowboardgirl | 8 | 11-02-2002 14:47 |