Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-12-2012, 20:57
veer2110
veer2110 is offline
Halloo allemaal !

ik en m'n vriendje zijn over 2 weken anderhalf jaar samenn en ik wou hem ergens mee verrassen. Heeft iemand leuke ideetjes?
Ik zat een beetje te denken aan massagegel en dat soort dingen.
Hebben jullie ideetjes om het lekker romantisch te maken ?

Alvast bedankt !

Groetjesss

Laatst gewijzigd op 22-12-2012 om 21:03.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2012, 21:00
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik neem aan dat je verrassen bedoelt, verassen lijkt me niet echt prettig

Trek een leuk setje aan, kook voor hem..Zorg dat hij zich speciaal voelt.
Oud 22-12-2012, 21:03
veer2110
veer2110 is offline
hahah jaa ik begon me net precies af te vragen of het goed gespeld was.

hmm jaa zoiets.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2012, 15:54
chaoscrisis
chaoscrisis is offline
Wakker maken met een pijpbeurt.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2012, 12:03
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Wakker maken met een pijpbeurt.
dat is een hele goede ja! Zal zeker worden gewaardeerd....
Maar wat eerder wordt aangegeven is ook prima hoor! gewoon een sexy setje aantrekken en de man is snel tevreden denk ik!
Oud 18-01-2013, 10:30
goedlachs
goedlachs is offline
Wel wat ik eens gedaan heb met mijn vriendje is het hem heel gemakkelijk maken, je weet wel naakt ontbijt serveren, met natuurlijk de slagroom bij de hand, eenmaal dat hij aan het eten is spuit je die slagroom op alle delen die je graag zou zien afgelikt worden. Dan zeg je tegen hem en dit is je toetje. Dan geniet je er alle twee van en dit leid dan weer naar stomende sex daarna. Succes gegarandeerd.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2013, 13:45
Guarnere
Guarnere is offline
Citaat:
Wel wat ik eens gedaan heb met mijn vriendje is het hem heel gemakkelijk maken, je weet wel naakt ontbijt serveren, met natuurlijk de slagroom bij de hand, eenmaal dat hij aan het eten is spuit je die slagroom op alle delen die je graag zou zien afgelikt worden. Dan zeg je tegen hem en dit is je toetje. Dan geniet je er alle twee van en dit leid dan weer naar stomende sex daarna. Succes gegarandeerd.
Waarom ben jij niet mijn vriendin?

Bovenstaande is wel een top idee, dat zou werkelijk iedere jongen leuk vinden.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2013, 13:46
Vowel
Vowel is offline
Behalve de jongens die niet van slagroom houden, of überhaupt mensen die niet houden van seks in combinatie met eten.

Ik ben dan wel geen jongen, maar ik zou zoiets echt niet willen. Bah.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2013, 13:48
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Sowieso slagroom + ontbijt is niet echt een succes.
Oud 18-01-2013, 13:49
Guarnere
Guarnere is offline
Misschien jongens met een allergie waardoor ze geen slagroom mogen, oké.. Maar verder iedere jongen. Zelfs als ie het niet zou lusten, dan doet ie het wel voor hetgeen dat onder de slagroom zit.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2013, 14:01
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Misschien jongens met een allergie waardoor ze geen slagroom mogen, oké.. Maar verder iedere jongen. Zelfs als ie het niet zou lusten, dan doet ie het wel voor hetgeen dat onder de slagroom zit.
Dus jij denkt serieus dat "allergie" de enige reden is waarom iemand dit niet zou willen? Sommige mensen vinden het nu eenmaal niets.

Als ik jouw beredenering volg, zou ze zich net zo goed kunnen insmeren met stront, want het maakt niet uit of hij het vies vindt, het enige wat telt is hetgeen eronder zit.

En er zijn natuurlijk mensen die dat zelfs prefereren.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2013, 15:25
Guarnere
Guarnere is offline
@ Vowel: trek het verhaal nog meer uit z'n verband.. Beter dat jij nooit met mummies gaat werken.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2013, 15:28
Vowel
Vowel is offline
Ik trek helemaal niets uit z'n verband. Jij zegt dat iedereen, behalve mensen met een allergie, het bovenstaande scenario zou appreciëren. Ik zeg dat dat niet zo is en geef mezelf (en mijn vriend trouwens) als voorbeeld, maar nog blijf je het volhouden, met het rare argument dat het niet uitmaakt dat ze het vies vinden en het gaat om wat er "onder de slagroom zit", terwijl dat voor veel mensen helemaal niet relevant is in deze situatie.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2013, 16:34
Verwijderd
Ik heb mijn slagroom het liefst gewoon op aardbeien en shit.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2013, 20:07
Verwijderd
Seks met slagroom is zonde van de seks en van de slagroom.

Maar goed, OP zal wel tussen de 15 en de 17 zijn, dus haar vriendje waarschijnlijk ook. Dan is zoiets misschien nog leuk en spannend. En sowieso wel het voorstellen waard natuurlijk, voor 't zelfde geld houdt 'ie juist specifiek van dergelijke kliederseks.

Beter algemeen advies: Jarretels en kousen Dat wordt wél bijna universeel gewaardeerd en als je geen waarde hecht aan kwaliteit heb je die bij de goedkopere winkels al voor 'n tientje.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2013, 20:12
Guarnere
Guarnere is offline
Citaat:
Ik trek helemaal niets uit z'n verband. Jij zegt dat iedereen, behalve mensen met een allergie, het bovenstaande scenario zou appreciëren. Ik zeg dat dat niet zo is en geef mezelf (en mijn vriend trouwens) als voorbeeld, maar nog blijf je het volhouden, met het rare argument dat het niet uitmaakt dat ze het vies vinden en het gaat om wat er "onder de slagroom zit", terwijl dat voor veel mensen helemaal niet relevant is in deze situatie.
Jij komt zelf met een scenario over stront, wat helemaal nergens op slaat, dus ga niet beginnen over rare argumenten als je er zelf blijkbaar ook geen hebt.

Maar laten we iets als voorbeeld nemen wat ikzelf niet lust, maar wel eetbaar is: spruitjes. Als ik een vriendin zou hebben zie haar edele delen in zou smeren met platgestampte spruitjes, dan lik ik het er wel vanaf. Ik mag voor je relatie hopen dat datgene wat eronder zit door jou als lekkerder wordt beschouwd dan wat erop zit gesmeerd en dat je sowieso blij bent dat die persoon eraan denkt zoiets voor je te doen. Zo niet, dan ben je gewoon een ondankbaar mens en verdiend je vriendin wel iemand beters.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2013, 20:14
Verwijderd
Ik mag voor jouw relatie hopen dat je eerlijk kan zijn dat platgestampte spruitjes op haar lichaam niet echt jouw ding zijn .
Met citaat reageren
Oud 18-01-2013, 20:20
Guarnere
Guarnere is offline
Citaat:
Ik mag voor jouw relatie hopen dat je eerlijk kan zijn dat platgestampte spruitjes op haar lichaam niet echt jouw ding zijn .
Dat zou ze weten, dus waarschijnlijk zou ze daar in beginsel al iets anders voor kiezen, maar mocht ze het wel doen zou ik er melding van maken dat ik het niet lekker vind en er vervolgens met alle liefde alsnog m'n tong overheen laten gaan..
Met citaat reageren
Oud 18-01-2013, 20:24
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Jij komt zelf met een scenario over stront, wat helemaal nergens op slaat, dus ga niet beginnen over rare argumenten als je er zelf blijkbaar ook geen hebt.

Maar laten we iets als voorbeeld nemen wat ikzelf niet lust, maar wel eetbaar is: spruitjes. Als ik een vriendin zou hebben zie haar edele delen in zou smeren met platgestampte spruitjes, dan lik ik het er wel vanaf. Ik mag voor je relatie hopen dat datgene wat eronder zit door jou als lekkerder wordt beschouwd dan wat erop zit gesmeerd en dat je sowieso blij bent dat die persoon eraan denkt zoiets voor je te doen. Zo niet, dan ben je gewoon een ondankbaar mens en verdiend je vriendin wel iemand beters.
Ten eerste, niet om het één of het ander, er zijn genoeg mensen die van poepseks houden en het hele strontgebeuren wel leuk zouden vinden. En jij zegt zelf dat het "niet uitmaakt wat je erop smeert, maar alleen wat eronder zit".

Ten tweede, mijn punt is dit: Er zijn mensen die het wél leuk vinden en mensen die het níet leuk vinden (dit geldt voor slagroom én voor stront). Als iemand het niet leuk vindt, wat heeft dat dan met dankbaarheid te maken? Gaat seks niet om geil worden? Plezier beleven? Dingen doen die je leuk en fijn vindt? Waarom zou mijn vriend in godsnaam ondankbaar zijn omdat hij iets niet leuk/lekker/fijn vindt? Het één heeft absoluut niets met elkaar te maken. Je hoeft niet alles maar leuk te vinden omdat een ander het voorstelt of (zoals jij het mooi zegt) "eraan denkt zoiets voor je te doen". Ik kan namelijk een heleboel dingen verzinnen op seksueel gebied waar mijn vriend niets aan zou vinden, hoe goed mijn intenties ook zijn.

En daarbij: ik zou nooit, maar dan ook nooit verwachten dat mijn vriend iets tegen zijn zin doet, ook niet als ik ergens moeite voor heb gedaan. Hij houdt bijvoorbeeld ook niet van spruitjes en als ik die op mijn lichaam zou smeren, zou hij zeggen: "Sorry lieverd, fijn dat je dingen voor me wilt doen, maar dit wil ik niet." Het zou toch mooi zijn als ik hem dan ondankbaar ga noemen, terwijl ik zélf van hem verwacht dingen tegen zijn zin te doen?
Met citaat reageren
Oud 18-01-2013, 20:26
Brigitjee
Brigitjee is offline
Citaat:
die is best goed xD
Met citaat reageren
Oud 18-01-2013, 20:48
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Seks met slagroom is zonde van de seks en van de slagroom.

Maar goed, OP zal wel tussen de 15 en de 17 zijn, dus haar vriendje waarschijnlijk ook. Dan is zoiets misschien nog leuk en spannend. En sowieso wel het voorstellen waard natuurlijk, voor 't zelfde geld houdt 'ie juist specifiek van dergelijke kliederseks.

Beter algemeen advies: Jarretels en kousen Dat wordt wél bijna universeel gewaardeerd en als je geen waarde hecht aan kwaliteit heb je die bij de goedkopere winkels al voor 'n tientje.
Dat vind ik dan weer niet zo boeiend..
Oud 18-01-2013, 20:56
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ehh, ook zonder die slagroom kun je bij datgene dat er onder zit.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2013, 21:53
Verwijderd
Citaat:
Dat vind ik dan weer niet zo boeiend..
Meer van de tomboys en/of de verlegen onschuld, ja?

Iets vinden wat echt iederéén leuk vindt is sowieso onmogelijk, maar als je 't algemeen moet houden en niet kunt inspelen op een specifiek persoon zijn kousen en jarretels wel een aardige gok. Ook omdat je er verschillende kanten mee op kunt, dus mensen kunnen dat makkelijk aanpassen aan wat hen 't leukste lijkt. Slagroom, daarentegen, blijft gewoon slagroom.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2013, 22:01
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Meer van de tomboys en/of de verlegen onschuld, ja?

Iets vinden wat echt iederéén leuk vindt is sowieso onmogelijk, maar als je 't algemeen moet houden en niet kunt inspelen op een specifiek persoon zijn kousen en jarretels wel een aardige gok. Ook omdat je er verschillende kanten mee op kunt, dus mensen kunnen dat makkelijk aanpassen aan wat hen 't leukste lijkt. Slagroom, daarentegen, blijft gewoon slagroom.

Klopt.
Oud 20-01-2013, 09:40
veer2110
veer2110 is offline
seriously. een discussie over slagroom ? -.-
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten