![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Je zou glijmiddel inderdaad kunnen proberen, en anders gewoon flink doorgaan, dan heb je inderdaad kans dat 'ie scheurt maar dan ben je er daarna als het goed is blijvend vanaf (weet het niet meer zeker ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
dat is dus njet altijd zo. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Als je mazzel heb kan het zijn dat je er daarna van af bent, maar alsie maar half gescheurd is of weet ik veel wat, kan het de hele tijd opnieuw gebeuren. Echt donders irritant, dus TS: als ik jou was zou ik m er gewoon ff opnieuw instoppen, zodatie wel goed zit en je 'm niet kapot trekt.
||
Citaat:
![]() Nee, naar de dokter gaan lijkt me een betere optie.
|
Check effe http://www.voorhuid.info om te kijken of je voorhuid er wel ver genoeg af kan.
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb niks tegen mannen, integendeel, maar die asymmetrie viel me op. Bij meisjes doet het vaker wel pijn dan niet, maar dat is blijkbaar normaal dus moet je dat maar voor lief nemen, en doet het bij een jongen een keer pijn, dan mag hij wel naar de dokter? Raar. |
![]() |
||
Citaat:
Daarnaast zou ik het er volstrekt mee eens zijn als iemand tegen een meisje zei dat ze gewoon niet moest zeuren en pijn lijden. Zowel zijzelf als haar partner behoren rekening te houden met de pijn en hun gedrag aan de hand daarvan ook aan te passen. Niets doorzetten, als het bij mij pijn doet probeer ik het later nog eens maar ga ik niet als een bezetene door.
||
![]() |
Citaat:
![]() maar deze lijkt mij ook ik ga mijne niet laten besnijden of zoiets ![]() en ze is wel nat genoeg ja, misschien dat ze haar spieren iets teveel aanspant waardoor ik wat meer pijn krijg het is de eerste keer namelijk beetje fout gegaan, daarom bang dat het nog een keer zou gebeuren maarja iemand zij ook dat hij langzaam wel zou uitrekken, dat kan ook (H) ogja bedankt in ieder geval
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
vroeger sex met broer gehad Nobodyknows | 12 | 16-09-2011 16:51 | |
Seksualiteit |
Afwijking penis, daardoor sex moeilijk. Alistar | 10 | 01-10-2009 00:59 | |
Seksualiteit |
Pijn als hij binnenkomt Abby | 5 | 03-06-2005 14:40 | |
Seksualiteit |
Pijn na de sex zeekoe | 10 | 13-11-2003 15:41 | |
Seksualiteit |
Zou het bij meisje altijd pijn doen? Wolfpac101 | 52 | 05-11-2002 12:14 | |
Liefde & Relatie |
ik heb geen zin meer in sex omdat ik nog steeds verdriet heb van me ex?? help.. **~yvie~** | 3 | 09-10-2002 19:25 |