|
|
||
|
Uit een privébericht.
Citaat:
), dat ik door mijn onmenselijk grote ogen wel een levend manga-figuur lijk die maar al te graag een lijntje snuift, dat ik flutenkeltjes heb waar je een tikje tegenaan geeft en ik val om, en dat mijn verhoudingen niet kloppen (Ik ben 15 jaar, 1.80, weeg 65 kg, heb schoenmaat 44, een cup D maar geen kont in m'n broek, rond m'n schouders steken m'n botten uit maar mijn heupen zijn weer flink aan de maat)...en ga zo maar door. Mag ik dan een beetje trots zijn op de dingen die ik wel mooi vind? Als ik mooie gespierde benen had dan zou ik die graag laten fotograferen. Maar ik heb iele flutbeentjes met flutenkeltjes waar ik nauwelijks op kan staan. Zo, nou heb je al mijn slechte kanten gehoord. En weet je wat, ik post dit ook wel even op het forum. Dan hoop ik dat al het gezeik de wereld uit is, want ik wil hier gewoon gezellig meedraaien en ik merk dat door mijn moeilijke, opvliegende karakter dit slecht gaat. x, Evelyn.
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Maar toch, alle soort reclame is goed zeker? |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Nee, laat maar.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Alleen als je er niet tegen kan.. mja, doe het dan ook niet.
|
|
||
|
Citaat:
|
||
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Liefde & Relatie |
Even een mededeling aan alle mensen die hier topics openen. Crocodi1e | 1 | 09-10-2011 21:14 | |
| De Kantine |
Weerwolfspel #24 Spelleider | 500 | 31-10-2006 13:47 | |
| Lichaam & Gezondheid |
Tarwegrassap Zeratul99 | 6 | 14-03-2006 17:57 | |
| Films, TV & Radio |
0104-incident spaarvarken | 6 | 08-03-2004 22:52 | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De ongefundeerde afkeer naar George W. Bush en de Amerikanen. the atmosfere | 154 | 17-08-2003 16:43 | |