Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Shockerend is denk ik een begrip dat voor een deel op alle mensen toepasbaar is en voor een deel erg persoonlijk ligt. Zo zijn beelden van dode mensen, rotting van lichamen etc. voor vrijwel iedereen wel shockerend, daar heeft de mens in de evolutie immers afkeer van ontwikkeld, net zoals van enge beesten en nare geurtjes, al zijn die minder snel schokkend maar eerder een klein beetje beangstigend of vervelend. Daarnaast is er denk ik nog een deel dat persoonlijk ligt; zo zal de één onbewogen naar een beeld van de crash in het WTC kijken en krijgt weer een ander dat niet meer uit zijn hoofd.
||
Citaat:
![]() Ach, ik ben het wel met Kruimel eens. Met ons verstand kunnen we veel aan, maar het zien is toch net even wat anders. Geen onderscheid tussen personen en gebeurtenissen dus (hoe bedoel je dat eigenlijk) maar eerder tussen wat gebeurt en wat je ziet gebeuren.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 28-09-2005 om 21:05. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
oudere man cyntha | 82 | 06-04-2004 14:05 | |
Psychologie |
Psychmeeting Verwijderd | 472 | 25-07-2003 12:57 | |
Films, TV & Radio |
meest ranzige film ooit: Salo Optima | 30 | 08-05-2003 09:09 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Stelling:Overheidsreclame tegen bv. roken of vet eten moet beroep doen op emoties. Isa | 45 | 01-04-2003 07:12 |