Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Er bestaat nog altijd zoiets als "jaloezie" in een relatie. En waarom moet alles altijd kunnen in een relatie?! Er zijn toch nog steeds grenzen vind ik! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik snap wel dat je het niet speciaal prettig vindt als je vriend bij een ander slaapt (hoewel het er ook nog heel erg af hangt wie het is en hoe goed je die persoon zelf kent, vind ik.. Als m'n vriend bij een vriendin wil blijven slapen, vind ik dat niet zo'n probleem.. als-ie bij een ex zou willen blijven slapen, zou ik daar mogelijk anders over denken) maar ik zou ook niet de hele nacht wakker liggen van de zorgen.
||
Citaat:
Komop zeg, als je partner al niet eens een keertje bij een ander mag blijven slapen (van het andere geslacht) omdat hij in een andere stad gaat stappen! Dat je het jammer vind dat hij dan die nacht niet bij jou is, oke. Maar om de hele boel nu gelijk maar niet te vertrouwen... Dan maak je het wel heel moeilijk voor jezelf en ik zou ook niet in zo'n relatie kunnen leven. Ik zou me beledigd voelen als mijn vriend mij dat zou weigeren omdat hij mij opeens niet zou vertrouwen daarin! Je moet elkaar toch wel enigszinds vrij kunnen laten in een relatie?
||
Citaat:
OT: ik zou hier echt niet blij mee zijn. Ik ga het hem niet verbieden, maar ik vind het een rotidee.
||
Citaat:
![]() Dan nog; leuk is anders ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() on topic: Op zich zou ik er geen enkel probleem mee hebben dat mijn vriend bij gelijk wie blijft slapen. Maar het is dan ook MIJN vriend waar ik dan aan denk. Niet iemand die met dat bepaalde meisje al eens vreemd is gegaan en over dat slapen liegt tegen zijn ouders terwijl hij dat niet wil/kan als het over mij en hem zou gaan. Dan heeft het niet zozeer te maken met jaloezie maar met rechtvaardigheid trouwens. Nee, dat zou ik enorm hypocriet vinden. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nee, ik zou me er ook niet prettig bij voelen wanneer mijn vriendin bij een vriend zou blijven slapen. Vooral als ik die andere kerel niet of nauwelijks ken. |
![]() |
||
Citaat:
Maar om eerlijk te zijn zie ik het probleem niet. Als ik het goed begrijp zijn het gewoon vrienden van elkaar. Als ze echt iets met elkaar willen, hadden ze nu wel een relatie.
||
Citaat:
![]() maar het gaat meer om vertrouwen, lijkt mij. Kijk, persoonlijk word ik wel enigzins jaloers als ze met een andere jongen (die ik niet ken) in 1 bed gaat slapen.... dat gaat een grens over. (Dat is overigens niet gebeurd, ik heb gezegd dat ik er jaloers van werd). Maar als ik die jongen ken, en die jongen ook een goede vriend is van m'n vriendin, dan zit ik er niet zo mee - dat vertrouw ik wel ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() dus niet zozeer 'problemen opzoeken', maar eerder 'noodzaak'. Nogmaals, ik werd er een beetje jaloers van, dus ik zei dat k t liever niet had. Hee, ik zou iemand die (al dan niet naakt) slaapt in dezelfde kamer gewoon met rust laten, tenzij t m'n vriendin is, dan niet ![]() ik snap niet wat het hele probleem is. Zo erg zijn jongens nou ook niet.... toch? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Algemeen tripreport topic Verwijderd | 413 | 09-02-2017 23:04 | |
Liefde & Relatie |
vriendin ehab238 | 10 | 19-07-2013 22:49 | |
Liefde & Relatie |
vriend bij goede vriendin blijven slapen??? Marinka | 51 | 14-04-2004 11:43 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op ex van me beste vriendin?? [heel lang:$] Oktober | 9 | 21-03-2004 14:54 | |
Psychologie |
wat is joun haven? CoveredEyes | 63 | 25-04-2003 21:00 | |
Liefde & Relatie |
[beste vriend] Verwijderd | 3 | 23-01-2003 00:35 |