Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-09-2005, 15:57
MyrnaCatharina
m

Laatst gewijzigd op 16-08-2009 om 20:57.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-09-2005, 15:59
Balance
Balance is offline
Heb je altijd al ruzies gehad met je moeder of is dat iets van de laatste jaren? En waar gaan de ruzies over?
Oud 24-09-2005, 16:03
MyrnaCatharina
k

Laatst gewijzigd op 16-08-2009 om 21:00.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2005, 23:52
Verwijderd
Hee meis,
Ik herken best veel dingen uit je verhaal, al ligt het bij mij wel iets anders.
Mijn moeder is psychisch niet in orde en daardoor is het ook niet bepaald gezellig. Ik leef met de angst dat zij zichzelf iets aandoet en ze is gewoon totaal verschrikkelijk onaardig tegen mij.
Ook ik heb een hele goede band met mijn oma, die gelukkig nog wel leeft, want ik zou echt niet zonder haar kunnen. Ik vlucht ook heel vaak naar mijn oma toe. Wat naar voor jou dat jouw oma er niet meer is... .
Ik heb ook heel vaak dat ik, als ik bij iemand logeer of zoiets, totaal niet naar huis wil. Dat is namelijk omdat ik dan al weet dat ik dan weer in een diep dal val. Als ik weg ben is het allemaal leuk en gezellig en dan kom ik thuis in dat muffe, gore, ongezellige huis en dan is het net of ik in een diepe put val. En als je dat eenmaal hebt meegemaakt, ga je er tegenop zien om naar huis te gaan.
Ik zit nu sinds kort ook bij een psychologe. Dat is wel fijn. Gewoon een beetje praten over hoe het gaat en hoe ik dingen kan aanpakken enzo. Ze helpt me gewoon een beetje en draagt wat opties aan. Vriendinnen zijn altijd erg lief, maar mensen die erover gestudeerd hebben weten er gewoon meer vanaf.
Als je met me wilt mailen of iets dergelijks, mag je me pmen en dan geef ik je wel mn emailadres okeej?

heel veel sterkte en liefs
Met citaat reageren
Oud 25-09-2005, 09:59
MyrnaCatharina
,

Laatst gewijzigd op 16-08-2009 om 21:01.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2005, 18:16
Go active!
Go active! is offline
Ik kan me ook helemaal met jullie meeleven ik heb het ook niet erg best thuis en het lijkt niet echt beter te worden. Alleen ik heb nie zo'n hele goede band met mijn oma meer een normalen. Ik praat vaak met iemand op school en heb ook een psygologe gehad maar die was niet zo aardig. Maar ik begrijp jullie gevoel helemaal. ~xxx~
Met citaat reageren
Oud 28-09-2005, 15:27
paarden_girly
paarden_girly is offline
hey lief meisje!

ik heb dat gevoel ook een hele tijd gehad omdat ik en m'n zusje 8 jaar schelen dus dat is best wel veel..en ik kan het ook totaal niet met haar vinden dus was het op een moment heel erg met de ruzies en voelde ik me dus ook niet echt goed in m'n vel thuis, dus wou ik eerst weggaan (naar m'n beste vriendin) een weekje ofzow even om bij te komen. nou uiteindelijk heb ik dat niet gedaan maar ik ben wel met m'n ouders gaan praten over m'n zusje omdat die natuurlijk altijd voorgetrokken werdt dat vond ik het rotte van alles! en ik kreeg altijd overal de schuld van. uiteindelijk is het wel beter geworden al kan ik nog niet goed met m'n zusje opschieten maar dat komt door het leeftijdverschil...
maar ik snap je gevoel en het is klote..

Veel succes!!! ik hoop dat je je snel weer een beetje thuis gaat voelen in je eigen huis...

HEEL VEEL STERKTE!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten