![]() |
|
Gisteren eindelijk klaar gekregen
![]() http://www.ewe-squad.com/power/album.../final1280.jpg En een grotere versie: www.ewe-squad.com/final2400.jpg Nu 2 dagen rust, en dan verder met een Star Trek spaceship. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Bijna elke hoek is afgerond (filleted), daarom was het voor mij beter om het met Nurbs te maken. (Ik ergerde me de laatste tijd toch al aan het maken van perfect scherpe hoeken.) Ook kunnen er nog onderdelen 3D geprint worden mocht dat nodig zijn. (De mesh adaptie is goed instelbaar.)
Een ander voordeel is dat je tijdens het modelleren, een paar stappen terug kunt, zonder overnieuw te beginnen. de hele historie van sketch tot eind model wordt bijgehouden. http://www.clawhammer.nl/mehu/homekeeper6.jpg < afrondingen zijn op dit shot (70% af.) wat beter te zien dan op de textured versie. Hier nog een paar voorbeelden van afronding zoals het er voor de mesh conversie uitziet: ![]() ![]() ![]() Na het converten naar mesh hou ik dit over, een wire is ook maar een wire. ![]() ![]() ![]() Ik heb voor de final een aantal onzichtbare objecten verwijderd, om de render wat te versnellen. (de achterkant b.v.) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(ontopic: mooie graphics ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik heb als hobby games schrijven .. maar hum ik ben een coder ( C++) geen tekenaar ![]() kijk es naar Mijn startrek game deze is nog met "plain" allegro gemaakt maar ik gebruik nu Open Layer dus ik kan de volledige graphics hardware gebruiken |
Advertentie |
|
![]() |
|
|