Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik krijg wel es het idee dat ik me aanstel, maar heb simpelweg het idee dat het niet 'hoort'. Ook het idee dat iedereen die bij je op bezoek komt door die walm moet staat me ongelovelijk tegen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Geur Vreters
Zn deur openzetten en regelmatig luchten is wel het minste lijkt me... Bij mij thuis is roken binnenshuis exclusief voorbehouden aan mijn moeder op momenten dat zich extreme stemmings- of weeromstandigheden voordoen. Tjah, hun huis. NP. Roken doe ik dus buiten, of dat nou tabaq, hennep of mosselen zijn. ![]() En dat scheelt aardig qua rookgedrag moet ik zeggen.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
wat een loser zeg ![]() dat hij zijn eigen leven verneukt, is zijn eigen zaak. Maar dat ie jullie erbij lastig weet te vallen is heel knap...
||
Citaat:
ik vind het vrij antisociaal. Normaal zou het met weinig uitmaken maar wanneer anderen er last van hebben is het zeker irritant. Ik zou mijn kinderen geen wiet laten roken binnenshuis, aangezien ik zelf ook geen wiet meer rook.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Verder vind ik het een beetje kinderachtig om je niet aan te passen aan anderen, maar alleen naar je vader te luisteren omdat het zijn huis is en hij toevallig jouw vader is. En dus neem je van een ander maar niks aan. Komop zeg, je bent toch geen klein kind meer? Over afzetten en dwarsliggen gesproken...
||
Citaat:
Zeker als dat de zoveelste nieuwe vrouw van mijn pa is. Verder, als hij niet wil luisteen doe je er gewoon weinig aan. Mijn broertje speelt gitaar en daar kan ik me af en toe echt kapot aan ergeren en als ik dan verzoek op te houden dan doet hij dat de ene keer wel en de andere keer niet, moet ik vrede mee hebben, of het huis uitgaan zoals mijn moeder zegt.
Laatst gewijzigd op 02-10-2005 om 18:59. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
niet dat ie onwijs veel blowt elke dag, dat zou ik niet leuk vinden ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
De problemen van die jongen gaan denk ik nogal wat verder dan mensen lastigvallen met de geur van wiet. Ik kan me voorstellen dat z'n vader radeloos is (en jullie allemaal, eigenlijk). Maarja.. het gaat gewoon niet goed met hem en het is moeilijk om daarmee om te gaan en nog moeilijker om daar wat aan te doen. Misschien moet hij eens met iemand gaan praten ofzo..
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat kan ook natuurlijk. Als ie al naar een dure particuliere opleiding van 2 avonden per week gaat en voor de rest niks doet issie misschien wat teveel verwend in z'n leven.
Maar hij komt iig niet als een gelukkig persoon op me over, hij moet eens wat gaan doen, gaan leven, iets moet het doorbreken. |
![]() |
|
Dat ie blowt moet ie natuurlijk zelf weten, maar in huis zodat iedereen er last van heeft vind ik asociaal, bovendien als het wordt verboden mág het niet! Dat ie lekker in de tuin gaat zitten of in een park ofzo..
Ik blow zelf ook maar alleen binnenshuis als mijn moeder voor langere tijd (bijvoorbeeld vakantie) weg is en ik alleen thuis ben. Tegen de tijd dat ze terugkomt is de geur allang weg dan.. Normaal blow ik alleen met mijn vriend in de auto, eigenlijk nergens anders. Misschien is het een optie om, als ie écht niet naar buiten wil, alle ramen open te zetten op zijn kamer, desnoods maken jullie er een paar bij als compromis. Of haal m van zijn dure avondopleiding af en zet m gewoon op een voltijdsopleiding, kan ie lekker heel de dag naar school en alleen 's avonds blowen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
de broer van mn vriend blowde ook regelmatig thuis wanneer zijn ouders er niet waren. meneer gaf weer feestje en toen was ik t zat. broer en vrienden gingen de tuin in en hadden de wiet op tafel laten liggen, ik beneden wat cola halen en wiet mee naar boven. netjes in de sokkenla van broer.
![]() denk dus dat t verstandig is gewoon rustig met hem te gaan praten. niet iedereen vindt wiet lekker ruiken, niet iedereen kan er tegen. heeft hij daar schijt aan: consequenties. (geen zakgeld meer etc)
|
|