Hoi mensen,
Een aantal maanden geleden is mijn toompje gescheurd, na tijden een operatie gehad, maar het blijft pijn doen, dat terzijde, maar heb ook al een paar keer een ontsteking gehad, mee naar de dokter geweest en nou ja om het maar ff op te tellen heb ongeveer al 4 of 5 verschillende soorten zalfjes gehad tegen infecties.. Het wilt dus niet echt beteren.. Maar goed als ik plas voelt het ook branderig..
Mmm en nu heeft mijn vriendin er dus ook last van, ik denk dat het scheurtjes in dr vagina zijn/is.. Zij ook, maar goed het brandt ook als ze plast, en je weet het nooit..
Een soa heb ik hoogstwaarschijnlijk niet en zij zeker niet.. Mijn vriendin is de tweede waar ik het mee doe, veilig en onveilig.. Ik heb een soa test vorig jaar gedaan en toen had ik niks, maar toch nu ben ik best bang dat er toch iets aan de hand is..
Is het misschien ook niet mogelijk dat het gewoon van mijn infectie komt/ontsteking, dat mijn vriendin er last van heeft en kan het ook dat branderig gevoel veroorzaken en what to do?
Mm de dokter heeft niets gezegd of geen seks meer of veilig.. En ben er toch onder anderen nu al vaak genoeg geweest...!
Sorry voor het warrige verhaal, maar het is best moeiljk uit te leggen, maar misschien weten jullie een beetje wat het kan zijn?
Misschien is het gewoon toeval of moet ik me echt zorgen maken?