![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
hmm dat lijkt me niet echt normaal nee... Heb je dat altijd al gehad?
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Opzich heeft dat waarschijnlijk niet echt veel met de blaasontsteking te maken mijn inziens. Net zoals je zuurgraad weinig met blaasonsteking te maken heeft. Blaasonsteking onstaat doordat er bacterien de blaas in komen. Je kan je voorstellen dat wanneer je seks hebt gehad, alle bacterien een beetje aan het rommelen zijn, ''verschoven'' zijn, weet ik veel. Met condoom doen heeft weinig zin, omdat het vaak ook je eigen bacterienen (die normaal bij je darmen/ anus leven) zijn die de blaasonsteking veroorzaken. Dus condoom beschermt niet tegen blaasonsteking. Ja goed plassen meteen na de seks, geen uren wachten ofzo. Goed uitplassen, anders veroorzaakt het beetje urine wat nog in de blaas zit alsog blaasontsteking. Verder de dag daarna VEEL drinken! Of eigenlijk altijd veel drinken. Wat je verder kan doen, wat ik vaak doe is preventief (ter voorkoming) cranberrie tabletten slikken, dat werkt voor een goede blaasfunctie. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Blaasontsteking.. Anoniem-mens | 15 | 29-07-2010 12:59 | |
Lichaam & Gezondheid |
Blaasontsteking ThunderShock | 7 | 12-07-2010 22:56 | |
Lichaam & Gezondheid |
Blaasontsteking Fosca | 4 | 28-02-2008 12:14 | |
Lichaam & Gezondheid |
blaasontsteking ~*kar*~ | 37 | 24-01-2007 17:53 | |
Lichaam & Gezondheid |
van blaasontsteking naar chronische blaasontsteking? Verwijderd | 15 | 05-12-2006 13:42 | |
Lichaam & Gezondheid |
Blaasontsteking? Konijn | 5 | 14-04-2004 18:23 |