Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Daarbij zie ik het echt zo: veel op te voeden valt er niet meer. Ik heb zo sterk nu mijn eigen mening ontwikkeld dat ik echt wel dingen voor mezelf kan uitmaken. En als mijn ouders het daar niet mee eens zijn, moeten ze wel met hele goede argumenten komen wil ik mijn mening veranderen. Mijn moeder probeert me ook nog wel eens "op te voeden". Gister bijvoorbeeld nog. Mijn nichtje was jarig en ik wilde gister niet langs gaan maar van het weekend. Zei mijn moeder: "Sms of bel je haar dan nog wel even om te feliciteren?" Ik: "Jaaa, mam, ik ben 19 hoor. Zulke dingen kan ik zelf ook wel bedenken!" Dat is dus echt een typisch voorbeeld waarbij mn moeder nog denkt dat ik niet voor mezelf kan denken. Ze bedoelt het wel goed, maar toch. Maar mooi dat TS het heeft opgelost ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Heb dezelfde mening als Mushu, maar ik ben niet aansprakelijk voor de eventuele gevolgen ![]() Misschien moet je het je ouders niet kwalijk nemen, het eens van de andere kant bekijken en niet als het ware je eigen zin doordrukken. Dat scheelt wel in de sfeer thuis ![]() Sterkte ermee!
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wel of niet stoppen _anoniem_ | 24 | 22-08-2008 15:03 | |