Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik weet het nog niet. Pfff. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Bij mij wordt het waarschijnlijk Social work.
||
Verwijderd
|
Citaat:
De hoeveelheid stageplekken zegt weinig tot niets over de hoeveelheid (toekomstige) banen voor leerkrachten basisonderwijs. Bij het aanbieden van een stageplek komen heel andere dingen kijken dan bij het aanbieden van een vacature. Ik weet niet hoe het in het zuiden is, ik weet wel dat er hier in de Randstad nog zat werk is en ook dat er in het onderwijs altijd mensen nodig zullen blijven...zeker idd ivm de vergrijzing de komende jaren (en ivm allerlei veranderingen in het onderwijs). Ontopic: Ik zit in het laatste jaar van hbo pedagogiek. Hierna wil ik graag onderwijskunde gaan doen. Of eventueel PABO (en nee, dus niet in Limburg of Brabant, maar in de Randstad). Ik wil onderwijskunde of PABO gaan doen omdat ik graag 'iets' met (of in het) onderwijs wil gaan doen...en voor de dingen die ik graag zou willen doen heb je vaak of onderwijskunde of een lesbevoegdheid nodig, dus vandaar. |
![]() |
||
Citaat:
Bedoelde je dit niet dan heb ik niets gevraagd ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Tuurlijk kun je nog lesgeven als je een RT-opleiding hebt gedaan, je hebt immers ook gewoon een lesbevoegdheid...het lijkt me afhangen van de functie waar je in werkt of je wel of geen les geeft, niet zo zeer van of je wel of niet een RT-opleiding hebt gedaan. Er zijn volgens mij ook aardig wat mensen die een combinatie maken van lesgeven en werken als RT'er of die de kennis die ze op hebben gedaan bij de RT-opleiding gewoon in de klas toepassen. |
![]() |
||
Citaat:
Nu word ik toch wel nieuwsgierig ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Presentatie vervolgopleiding Toerisme en Recreatie ForeverAwkward | 1 | 22-05-2012 20:57 | |
Algemene schoolzaken |
Vervolgopleiding Miekje* | 10 | 15-07-2010 18:17 | |
Studeren |
Vervolgopleiding HBO Verwijderd | 16 | 22-08-2007 17:18 | |
Algemene schoolzaken |
vervolgopleiding en waarom juist die? CoveredEyes | 19 | 22-06-2003 15:48 | |
Algemene schoolzaken |
welke vervolgopleiding ? I'm Kitty ! | 11 | 19-02-2002 17:45 |