Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-04-2005, 13:26
yapo
yapo is offline
Zie je elkaar nog, spreek je elkaar nog? Is er vriendschap overgebleven of is 't dikke ruzie geworden (of nog iets anders)?
Kortom, hoe gaat het met je ex en jou na de breuk?

(ikzelf ben er nog niet helemaal uit )
Oud 23-04-2005, 13:29
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Het gaat nog steeds met ups en downs. Soms hebben we het heel gezellig samen en wordt er een hoop besproken en gelachen. Maar soms vat ze ook alles wat ik zeg verkeerd (als in: negatief) op, begint ze door te zeuren, daar raak ik dan weer geïrriteerd door, ga daardoor lullig doen, en daardoor doet zij weer lullig. Dan negeren we mekaar weer een tijdje en dan opeens is alles weer goed en gezellig.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2005, 13:29
Wawl
Wawl is offline
Ik zie haar zelden, maar als we elkaar zien gaat 't wel gewoon goed.
Oud 23-04-2005, 13:33
Verwijderd
Citaat:
Wawl schreef op 23-04-2005 @ 14:29 :
Ik zie haar zelden, maar als we elkaar zien gaat 't wel gewoon goed.
dat, plus het verhaal van mark almighty, gecombineerd. Zij het enigzinds anders
Met citaat reageren
Oud 23-04-2005, 13:37
Mindfields
Mindfields is offline
2 exen.

- Eentje van bijna 2 jaar. We hebben van mijn 13e tot mijn 15e iets gehad. Zien elkaar soms nog tijdens het uitgaan. Mijn beste vriendin heeft wat met zijn beste vriend, dus het is sowieso onvermijdelijk. Maar we kunnen het goed met elkaar vinden.

- Eentje van 6 maanden, vorig jaar herfst uitgegaan op een niet al te nette manier. Spreken elkaar soms nog op msn.
Oud 23-04-2005, 13:44
poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
een zie ik nooit meer, ruzie mee.

de ander: toen t net uit was, hadden we 2 maanden ruzie. toen wilden we een vriendschap opbouwen. maandje later kreeg hij een nieuwe vriendin, dus kon ik oprotten met mn vriendschap. nu is die vriendin weer uit beeld, en nu kan ik weer aan komen huppelen. ja daag ik ben dus kwaad op m en negeer m eigenlijk altijd als k m zie.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2005, 13:49
Konijn
Konijn is offline
Mijn eerste ex, ondertussen drie jaar geleden, ik zie hem niet zo vaak meer (hij zit nu dan ook in Groningen), maar via msn enzo gaat t gewoon heel goed, ik heb nog steeds het gevoel dat hij me begrijpt en kan alles wat ik kwijtwil aan hem vertellen.
Mijn tweede ex, mja dat is nu 5 weken uit en we spreken elkaar niet meer. Heel soms op msn, maar dat is zo raar (in mijn ogen doet hij nogal kinderachtig) dat ik daar ook eigenlijk geen zin meer in heb.
Oud 23-04-2005, 13:54
Charly Brown
Charly Brown is offline
Niet.
Heeeeel soms praat ik met hem. Maar ik zie hem niet meer ofzo.

En mijn ex daarvoor. Daar praat ik niet meer mee, die wil ik niet meer zien en ik wil echt niks meer van hem weten.

Ach ja.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2005, 13:58
Shortiej
Shortiej is offline
1 ex zie ik nog weleens met uitgaan (ben maar 3 maandjes met em gegaan), dan praten we even... Best gezellig op zn tijd haha
Andere ex...bijna 6 maanden samen geweest... over en uit... Bye bye, zwaai zwaai.. Hoef ik echt niks meer van te weten. Op z'n tijd best jammer maar ik ben nu gelukkig met mijn nieuwe vriendje sinds bijna 2 maandjes
Met citaat reageren
Oud 23-04-2005, 14:05
Verwijderd
Niet. Ik geloof dat hij van plan is om naar Afrika te gaan, zieltjes te winnen voor de baptisten.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2005, 14:10
Verwijderd
niet, eigenlijk. Héél soms laten we op msn even merken dat we nog leven.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2005, 14:22
LOLA3000
LOLA3000 is offline
Mijn ex en ik doen heel beleefd&aardig tegen elkaar, en praten soms nog wel, maar ik denk niet dat we ooit vrienden zullen worden jammer genoeg, daarvoor zijn we te veel uit elkaar gegroeid.
Oud 23-04-2005, 14:25
jet
jet is offline
ik zie hem nog elke dag op school... we gaan gewoon als vrienden met elkaar om, gewoon gezellig zijn nieuwe vriendinnetje is ook een goede vriendin van mij, dus het is wel fijn dat we geen ruzie hebben ofzo
Oud 23-04-2005, 14:26
little nemo
little nemo is offline
niet
Oud 23-04-2005, 14:36
Iekie007
Iekie007 is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 23-04-2005 @ 14:29 :
Het gaat nog steeds met ups en downs. Soms hebben we het heel gezellig samen en wordt er een hoop besproken en gelachen. Maar soms vat ze ook alles wat ik zeg verkeerd (als in: negatief) op, begint ze door te zeuren, daar raak ik dan weer geïrriteerd door, ga daardoor lullig doen, en daardoor doet zij weer lullig. Dan negeren we mekaar weer een tijdje en dan opeens is alles weer goed en gezellig.
Dit. En ik ben nog steeds verliefd op hem, terwijl het al 8maand uit is.
Oud 23-04-2005, 14:38
sgaapje
sgaapje is offline
Citaat:
yapo schreef op 23-04-2005 @ 14:26 :
(ikzelf ben er nog niet helemaal uit )
Ik ben er ook nog niet helemaal uit.
Maar het is ook nog niet zo lang uit. We hebben iig geen ruzie ofzo, maar we weten allebei nog niet zo goed hoe we nu met elkaar om moeten gaan.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2005, 14:40
MC Bobie
MC Bobie is offline
Sommige zijn gewoon vrienden en de meeste spreek ik nooit meer.
Het waren allemaal niet echt serieus relaties, achteraf gezien dan.
Oud 23-04-2005, 15:05
Verwijderd
Nee, die zie ik allebei gelukkig nooit meer.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2005, 15:28
Dragon_Fly
Dragon_Fly is offline
Uhz.. Met mijn ene ex (heb ik 5 mnd mee gehad, was ik 13) heb k eigenlijk geen contact.. Die zie ik wel eens, praten btje, soms op stap, dat soort dingen, maar niet echt vrienden.. en mijn andere ex (was ik wat ouder ) heb ik nog wel contact en kom ik ook nog wel eens langs wel gezellie meestal.. en nu ben ik al uhh.. drie weken? gelukkig met mijn vriendje
Oud 23-04-2005, 15:36
Drez
Drez is offline
Met mijn ex is het nu 5 maanden uit en ik spreek em nog wel redelijk veel op msn en soms spreken we af om te sjoppen of te eten ofzo omdat we gewoon dezelfde interesses hebben voor een groot deel en ik mag hem natuurlijk nog wel gewoon. Het gaat helemaal niet moeizaam meer en ik zie hem meestal ook gewoon als vriend, hoewel ik het toch wel een beetje grappig vond toen zijn nieuwe vriendinnetje het uitmaakte . Hehe maarja, gaat prima hoor!
Oud 23-04-2005, 15:54
Ragnar
Ragnar is offline
Eerste kom ik gewoon nooit tegen.

Tweede is een gave meid die ik nog regelmatig spreek.

Derde is nogal veranderd en heeft weinig toevoegende waarde aan mijn bestaan dus die spreek ik ook zelden tot nooit.
Oud 23-04-2005, 16:02
Dith
Dith is offline
Eén is nog een hele goede vriend van me, woont helaas in Amsterdam op kamers maar hij komt best vaak 'even' langs. Een ander woont ook in Amsterdam en spreek ik zelden, als we elkaar spreken is het altijd erg gezellig. De laatste spreek ik eigenlijk nooit meer, af en toe op msn en als we elkaar tegenkomen is het alleen maar 'hoi' en verder niks, eigenlijk ook totaal geen behoefte aan aangezien we met een hoop heisa uit elkaar zijn gegaan.
Oud 23-04-2005, 16:13
Verwijderd
Oeh.. Eindelijk kan ik eens lekker een verhaal lullen

Met een vriendje van vroeger heb ik na zo'n 2 a 2,5 jaar weer contact mee. Dat verloopt echt heel leuk en binnenkort gaan we een keer afspreken.

Mijn meest recente ex. Ik weet niet wat we van elkaar zijn, naast exen dan
In de periode nadat het uit ging hadden we nog veel contact. Vooral toen het net uit was. Toen zijn we ook nog regelmatig bij elkaar langs geweest. Nadat we een feest hadden gehad van een vriend van ons, ergens in juli, heb ik hem een paar maanden niet gesproken.
En opeens sprak hij me dus weer aan na die maanden. Het was wel weer redelijk gezellig en hij zei dat hij van me hield etc.
We spraken wat af en de tweede keer dat we weer na die tijd afspraken belandden, zoals altijd eigenlijk wel, in bed.
Het contact nam alleen maar toe en ik wilde hem nog steeds terug. We spraken af en ik had voor mezelf besloten dat ik toen met hem wilde praten over waar wij nu stonden.

Alsof hij het aanvoelde ofzo is hij toen niet op komen dagen. Hij heeft toen niets laten merken.
Nu zeggen we niets meer tegen elkaar en ik vind het wel best zo. Ik kwam een leuke jongen tegen en na een jaar heb ik eindelijk dat hoofdstuk af kunnen sluiten.

Dus of we vrienden zijn? Zoals het nu gaat kan ik t niet echt een vriendschap noemen. Maar om nou te zeggen dat ik er heel erg veel behoefte aan heb.. Nee. Dat ik hem mis? Natuurlijk soms wel. Maar niet echt heel erg.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2005, 16:21
Verwijderd
Ik had ooit 19 maanden verkering, die jongen zie ik nooit meer, zij het sporadisch omdat ik hem dan tegenkom. Maar leuk is het dan niet.
En daarna had ik 5 maanden verkering, die jongen zie ik nog minstens drie maal per week. Het is echt mijn beste vriend, kan alles aan hem kwijt, en hij aan mij. Samen staan we echt sterk, en dat is fijn...

Dus ja, het wisselt
Met citaat reageren
Oud 23-04-2005, 16:50
Verwijderd
De eerste maanden nadat het uit was elkaar helemaal niet gesproken. Nu zijn we vrienden, zie hem maar heel af en toe maar als ik hem zie is het altijd lachen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-04-2005, 16:55
Stefanie
Stefanie is offline
Zoals jij het noemt dikke ruzie gehad We zien elkaar nooit meer, ook omdat ik nu aan de andere kant van het land woon, en omdat het echt niet meer ging (teveel gebeurd).

Terwijl ik een andere ex nog wel regelmatig spreek op msn, hij toont dan nog veel interesse Dat is wel lief van hem.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2005, 16:57
rare kwast
rare kwast is offline
mn ex verliefd (tot over zn oren) en doet alles om me terug te krijgen en ik probeer hem in de realiteit te zetten dat het niets meer wordt.
Oud 23-04-2005, 17:21
gurl19
gurl19 is offline
De ex waar ik anderhalf jaar mee verkering heb gehad, zie ik nooit. Maar als ik hem zie gaan we goed met elkaar om

De laatste ex negeert mij, dus dat doe ik helaas dan ook maar bij hem.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2005, 17:25
Hagel
Hagel is offline
Mijn laatste ex spreek ik eens in de week ongeveer en dan per telefoon of msn, we gaan gewoon vriendschappelijk met elkaar om (we hebben ook 2 jaar samengewoond, kennen elkaar dus goed) met mijn andere exen heb ik vrijwel geen contact.
Oud 23-04-2005, 17:52
mara18
mara18 is offline
Citaat:
Sarah schreef op 23-04-2005 @ 15:10 :
niet, eigenlijk. Héél soms laten we op msn even merken dat we nog leven.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2005, 18:28
WolterB
WolterB is offline
Nadat het uit is hebben we elkaar niet meer gezien, ook omdat er veel afstand is en we er allebei niet zoveel behofte meer aan hadden. Op msn nog wel een aantal maanden doorgepraat, maar sinds een paar weken even afgesproken voorlopig niets meer tegen elkaar te zeggen omdat dat even beer is.

Gaat wel okee zo, heb er niet veel moeite mee, al vind ik het ergens toch wel jammer, maarja
Oud 23-04-2005, 18:29
Isiyanka
Isiyanka is offline
Niet Hij heeft me zelfs geblokkeerd op msn, wat ik persoonlijk nogal triest vind omdat we totaal niet met ruzie oid uit elkaar zijn gegaan Maar goed, als hij het zo liever heeft... ik zie m ook nooit meer, omdat hij een eind weg woont, dat vind ik eigenlijk wel zo prettig
Oud 23-04-2005, 18:31
Sitroentje
Sitroentje is offline
Citaat:
yapo schreef op 23-04-2005 @ 14:26 :
Zie je elkaar nog, spreek je elkaar nog? Is er vriendschap overgebleven of is 't dikke ruzie geworden (of nog iets anders)?
Kortom, hoe gaat het met je ex en jou na de breuk?
Ik zie hem nog, maar daar blijft het ook bij. We praten niet meer, hoogstens een glimlach kan er van af. We hebben nochtans geen ruzie, maar vriendschap is het dus ook niet. Ik vind dit best jammer, had graag vrienden gebleven, en af en toe mis ik het wel om nog eens met hem te praten, maar ik durf nooit op hem afstappen of met hem een gesprek te beginnen op msn omdat ik bang ben dat hij dat helemaal niet wil...

Edit: Oeps, eerste ex helemaal vergeten Nouja, dat zegt wel genoeg, ik kom hem nooit tegen en praat er ook nooit meer mee. Zijn in ruzie uit elkaar gegaan, hij kon het niet verdragen dat ik niet meer verliefd op hem was, en begon me dus uit te schelden
Oud 23-04-2005, 18:42
.Pure
.Pure is offline
Vorig jaar een aantal maanden wat gehad, maar kende hem pas net en ging allemaal te snel. Toen wel goed uit elkaar gegaan, maar wel verwarrende situatie. later 2x echte ruzie gehad (van zijn kant, drank in het spel). Toen hele zomer zo'n beetje geen contact meer gehad, na de zomer wel weer een beetje stroefjes enzo en toen werd het steeds beter zeg maar en nu zijn we eerder een koppel dan exen
Met citaat reageren
Oud 23-04-2005, 18:44
Mema
Mema is offline
Mijn meest recente; we doen beleefd tegen elkaar irl, op msn is hij een klootzak, ik hoef hem niet meer te zien op zich... maar hij gaat vaker in zelfde plaatsen uit enzo, maar ik zeg gewoon beleefd hoi tegen hem en verder nx meer.

Die daarvoor; dat is nu mijn beste vriend... We zeggen echt bijna alles tegen elkaar, doen veel dingen samen en tis echt duidelijk dat wij beter bij elkar passen als goeie vrienden dan als 'stelletje'
Oud 23-04-2005, 18:52
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Mijn enige ex zie ik heel af en toe soms. Meestal wat praten, verder nix. Gewoon vaag contact. Op MSN zeggen we eigenlijk nix meer tegen elkaar.
Oud 23-04-2005, 19:32
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 23-04-2005 @ 14:29 :
Het gaat nog steeds met ups en downs. Soms hebben we het heel gezellig samen en wordt er een hoop besproken en gelachen. Maar soms vat ze ik ook alles wat ik hij zegt verkeerd (als in: negatief) op, begint ze ik door te zeuren, daar raakt ik hij dan weer geïrriteerd door, gaat daardoor lullig doen, en daardoor doet zij ik weer lullig. Dan negeren we mekaar weer een tijdje en dan opeens is alles weer goed en gezellig.
Oud 23-04-2005, 19:59
Li
Li is offline
We zien elkaar nog regelmatig en hij is gewoon nog steeds de allerleukste en grappigste jongen die ik ken
We hebben dezelfde humor, delen nog steeds dezelfde interesses, mja en ikke nog steeds beetje verliefd
Met citaat reageren
Oud 23-04-2005, 20:08
Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
een van mijn exen probeert altijd als ik hem zie lief te doen maar ik krijg het nooit voor elkaar om zelfs maar vriendelijk terug te doen, ik word er opstandig van en heel gemeen

een andere doet verlegen tegen me terwijl ik aardig tegen hem probeer te doen (schuldgevoel enzo )

en de laatste woont geloof ik in de VS dus die zie ik niet zo vaak meer
Oud 23-04-2005, 20:11
shibby almighty
shibby almighty is offline
Een ex van mij ( maar 4 maanden mee gegaan ofzo) (daarna nog 2 andere vriendinnen gehad) kan ik het heel goed nog steeds mee vinden. Ik zie haar nog steeds wel zeker 1 keer in de week, maar het is tegenwoordig gewoon vriendschappelijk.

Mijn laatste ex, is het soms heel goed en soms ineens weer kei harde ruzie. Verschilt per keer dat wel elkaar zien.

Op heb ik maar een week lang met een meisje "iets gehad", ook met haar kan ik het nog wel goed vinden. Al zie ik haar niet meer zo vaak, das opzich wel jammer
Oud 23-04-2005, 20:16
bassgirl
bassgirl is offline
mn 1e ex is nu alweer een half jaar mn vriend dus ja..

en die daarna heb ik daarna nooit meer gezien, geen behoefte aan ook op msn niks anders dan ruzie ook (mja was nog nieteens 3 mnd)
Oud 23-04-2005, 21:00
BrennY
BrennY is offline
Ach ik weet niet of je mij geval wel ex kan noemen..
We hebben 4 maanden wat gehad, en het is op een hele domme manier uitgegaan.. Hij zei dat ik een player was of zo.. en toen later vertelde die me dat ie niet meer verliefd op me was..
maar volgens mij ging het er gewoon om dat ik nog niet met iemand naar bed wou..
ach.. ik zit bij hem in de klas.. dus ik kan hem niet ontlopen..
soms gaan we normaal met elkaar om.. en soms kan ik hem de kop wel in slaan
Met citaat reageren
Oud 23-04-2005, 21:04
Gothic
Gothic is offline
Verschillend. Eentje zie ik nooit meer, absoluut geen behoefte aan. Andere zie ik niet, maar als ik ze zie, kunnen we ff gezellig praten, waren en zijn leuke jongens. En verder andere negeren geloof ik.
Oud 23-04-2005, 21:07
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Alles tussen 'beste vriendin' en 'geen contact' zo ongeveer...
Met citaat reageren
Oud 23-04-2005, 22:00
Optima
Optima is offline
het is nu ongeveer een jaar uit, na gezamenlijk besloten te hebben dat we niet gelukkig waren in onze relatie.

We zijn elkaar gedurende het afgelopen jaar wel blijven zien, met ups en downs. Soms had ik het gevoel dat hij het als een verplichting zag, en ik toch nog teveel gevoelens voor hem had.

Sinds 2/3 maanden is dat veranderd. Ik werd verliefd op een andere man waar ik ook kort iets mee gehad heb. In die periode liet mijn ex voor het eerst zijn gevoelens zien. Hij was nog verliefd op me, de rollen waren dus omgekeerd. Hij heeft het er erg moeilijk mee, en we hebben besloten elkaar niet meer te zien, voorlopig.

Ik zou graag nog een goede relatie met hem willen, als vrienden, maar ik ben bang dat ik hem alsnog kwijtraak.
Oud 23-04-2005, 22:02
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
OFF-TOPIC

Citaat:
Ik werd verliefd op een andere man waar ik ook kort iets mee gehad heb.
Man?
Met citaat reageren
Oud 23-04-2005, 22:22
Mariekje*
Mariekje* is offline
Mijn laatste exvriend spreek ik nog een heel enkele keer via msn, maar verder heb ik er elk contact mee verbroken, ik mis toch écht niets aan hem, dus de behoefte om hem te zien/spreken is er ook totaal niet. Zijn 10 maanden samen geweest.

Eén van mijn 1e vriendjes woont inmiddels in de omgeving van Zwolle, en zie/spreek ik dus nog zeer zelden. Toevallig was hij vorige week even in de buurt, en kwam dus even langs dan hebben we het altijd wel gezellig. 4 maandjes 'iets' gehad ongeveer.

Een jongen met wie ik ongeveer maar 2 maanden wat gehad heb, zie ik nog steeds vrijwel dagelijks en we gaan altijd erg goed met elkaar om, het is zelfs na verloop van tijd een behoorlijk goede vriend van me geworden.

Overige ex-en zijn imo niet noemenswaardig...
Oud 23-04-2005, 22:23
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Overige ex-en zijn imo niet noemenswaardig...
Overigens vind ik op je 16de al 10 + 4 + 2 maanden 'serieus' zeker weer wel noemenswaardig
Met citaat reageren
Oud 23-04-2005, 22:26
Verwijderd
De een ga ik nog wel redelijk mee om, als hij niet de klootzak uithangt. Dan negeer ik 'm gewoon, simpel. Ik ben eens in de zoveel tijd in die buurt en dan gaan we weleens wat nutteloos doen. Hangen, lullen etc. Ondanks het feit dat het een raar mannetje is waarvan je van tijd tot tijd zn keetje dicht zou willen draaien, blijft het toch iemand waar ik op bepaalde vlakken heel goed mee klik. Tot nu toe de enige.

De ander, mjah, raar. Soms lijkt het net alsof we terug in de tijd zijn, de tijd dat we net een beetje zinloos tegen elkaar begonnen te lullen. Hij schijnt totaal vervreemd en spreek 'm nog maar weinig. Ik ga de moeite iig niet doen, meestal.

'Redelijk' dus.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2005, 22:26
mystery86
mystery86 is offline
Tja... m'n eerste ex heb ik zo'n 9 maanden mee gehad en die zie ik soms op school of in de stad en dan doen we normaal, even vragen hoe het gaat enz. en dat is het. Verder niets.

M'n laatste ex waar het sinds december mee uit is na bijna 2 jaar die zie ik wel soms lopen maar die negeer ik aangezien hij het leuk vond om over mij te lullen tegen veel mensen die ik ken en nee dat was niet positief... kortom dat is een kleuter waar ik mij sterk in vergist heb en niet meer wil spreken
Reageren

Regels voor berichten