Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-06-2002, 18:51
linkin_park16
linkin_park16 is offline
Ik heb best een probleem
maar ik heb verkeerde ouders en kan er dus niet mee praten omdat ze mij altijd vergelijken met me zus (ook al zeggen ze van niet) maar ik kan er dus met hun niet over praten over nix niet..

maar toen was ik laatst op sportdag bijna betrapt door zo'n lerares die zei dat ik met haar kon praten als et nodig was maar zijn ze wel te vertrouwen????

ik zie er nl best wel tgenop om met iemand te praten die ik niet ken of niet vertrouw...

daarom wilde ik weten of ik met haar moet gaan praten maar dan wilde ik eerst weten of jullie ook met zo iemand heb gepraat en of het veilig is.......

let me know
Oud 14-06-2002, 19:03
CodeName Egg
CodeName Egg is offline
ik ben er zelf ook heen gegaan en mij heeft het geholpen. Zeg wel van te voren tegen die docent dat je niet wilt dat ze er met iemand over praat tenzij JIJ zegt dat ze dat mag. Ze mag dat namelijk alleen doen als jij een direct gevaar voor jezelf of de omgeving vormt.. Ik kan je trouwens ook wel zeggen dat het oplucht

X Jenneke

ps je mag best mailen als je dat wilt..
Oud 14-06-2002, 19:18
linkin_park16
linkin_park16 is offline
bedankt he

als ik je hulp nodig heb mail ik je wel ik zie er nu alleen nog steeds tegen op......................

xxx
mzzl
Oud 14-06-2002, 19:21
She_me
She_me is offline
Ik denk dat je het beste op je eigen intuitie af kan gaan. Praten helpt en als je er behoefte aan hebt en zo iemand bied dat aan, nou dan zou ik zeker eens naar haar toegaan.

Ik ben uiteindelijk gegaan. Helaas is de lerares in kwestie overspannen geworden (don't look at me) Weet je, doe het gewoon.

Jammer dat je niet naar je ouders kan. Sterkte,

ik

PS: Inderdaad even melden dat je echt niet wilt dat ze er met iemand over praat. Maar dat zei Jenneke ook al.
Oud 14-06-2002, 21:46
Verwijderd
Citaat:
linkin_park16 schreef:
maar toen was ik laatst op sportdag bijna betrapt door zo'n lerares die zei dat ik met haar kon praten als et nodig was maar zijn ze wel te vertrouwen????
Wie zijn 'ze'? Zijn dat leraren? Zijn die anders dan andere mensen? Lijkt me niet. Zeg idd dat je niet wilt dat verder iemand het weet, net zoals je tegen ieder ander zou doen wanneer je niet wilt dat iemand het door verteld.

Citaat:
ik zie er nl best wel tgenop om met iemand te praten die ik niet ken of niet vertrouw...
Ken je haar helemaal niet? En vertrouw je haar echt niet of is het alleen de angst?

Citaat:

daarom wilde ik weten of ik met haar moet gaan praten maar dan wilde ik eerst weten of jullie ook met zo iemand heb gepraat en of het veilig is.......
Je moet niks. Of het veilig is kan niemand hier zo zeggen, niemand kent die vrouw, jij wel, jij weet iig wie het is. Er valt niet over iedereen te zeggen 'dat is veilig', was het maar zo makkelijk. Probeer het, als je wilt dan, geef die vrouw een kans.

Feit is dat je hier post is, dat je er over nadenkt en het ergens dus wel zal willen. Denk ik.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 22:46
de abt van sion
de abt van sion is offline
Mijns inziens zouden mensen niet te zeer hun hele ziel en zaligheid moeten blootleggen bij anderen, ook niet bij leraren. Want wat gebeurt er met je informatie? Wordt dat misschien doorverteld?
Mensen moeten hun eigen problemen oplossen.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 23:50
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
Mijns inziens zouden mensen niet te zeer hun hele ziel en zaligheid moeten blootleggen bij

anderen, ook niet bij leraren.

1) Want wat gebeurt er met je informatie? Wordt dat misschien doorverteld?
2)Mensen moeten hun eigen problemen oplossen.

1) een vertrouwenspersoon wordt niet voor niets een "vertrouwenspersoon" genoemd.

2) sommigen kunnen dit niet alleen.
Oud 15-06-2002, 09:26
Verwijderd
het hangt natuurlijk helemaal van de persoon af, maar de vertrouwenspersoon waar ik mee praat is echt voor 100% te vertrouwen. ze mogen nix doorvertellen, dus als je merkt dat ze het wel doet, dan kun je daar maatregelen tegen nemen, dus ik denk niet dat ze zo stom is.
je kunt gewoon eens naar haar toe gaan. je hoeft niet meteen alles te vertellen.
heel veel succes en sterkte!
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 10:32
~LiEf MeisJuh~
~LiEf MeisJuh~ is offline
Heb je msn??ik wil der graag over mailen...want ik ben een tijdje terug ook naar verttrouwens persoon geweest~!!!
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 16:32
linkin_park16
linkin_park16 is offline
bedankt he mensen !!!!!

hier had ik egt veel aan!!

ik denk nu er egt serieus over om met haar te gaan praten

EGT BEDANKT!!!!!!!

MZZL

XXX
Reageren

Regels voor berichten