Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
1) een vertrouwenspersoon wordt niet voor niets een "vertrouwenspersoon" genoemd. 2) sommigen kunnen dit niet alleen.
|
Verwijderd
|
het hangt natuurlijk helemaal van de persoon af, maar de vertrouwenspersoon waar ik mee praat is echt voor 100% te vertrouwen. ze mogen nix doorvertellen, dus als je merkt dat ze het wel doet, dan kun je daar maatregelen tegen nemen, dus ik denk niet dat ze zo stom is.
je kunt gewoon eens naar haar toe gaan. je hoeft niet meteen alles te vertellen. heel veel succes en sterkte! |
![]() |
|
![]() |
bedankt he mensen !!!!!
hier had ik egt veel aan!! ik denk nu er egt serieus over om met haar te gaan praten EGT BEDANKT!!!!!!! MZZL XXX
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
is een vertrouwenspersoon te vertrouwen? loves.lieke | 8 | 23-06-2012 10:00 | |
Psychologie |
is een vertrouwenspersoon te vertrouwen? ik,,mij,,mezelf | 2 | 29-04-2012 20:21 | |
Psychologie |
Hoe is de vertrouwenspersoon bij jou op school? metallica | 48 | 30-05-2004 19:59 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op een leraar.. Suzy Q | 47 | 07-11-2003 15:24 | |
Algemene schoolzaken |
Schoolleiding die 1 dag per week thuiswerken. Moet kunnen of..? Miracle | 33 | 06-11-2003 17:57 | |
Psychologie |
positie van de leraren/docenten tacidvs | 8 | 28-08-2002 20:03 |