![]() |
|
en dood metaal: probeer Trauma eens. En dan met name de cd Imperfect Like a God. Deze is tijdje terug gereleased en klinkt behoorlijk richting et Decapitated gebeuren. Hun vorige cd Suffocate in Slumber is verder ook aan te bevelen.
![]() En voor et nummer The Hidden Seed van Imperfect Like a God: http://www.empire-records.com.pl/mp3...hiddenseed.mp3
|
![]() |
||
Citaat:
Maar Niedzielan is natuurlijk wel een positief punt aan polen ![]()
||
Citaat:
![]() De naam dan, muziek heb ik nog nooit gehoord.
|
Best wel ja.
Men moet echt even Kat - 666 / Metal & Hell downloaden en/of kopen. Echt een geniale speed thrash plaat!! klassieker!! Poolstalig uiteraard! TSA is ook een gave aanrader voor de heavy metal fans onder ons, strakke HM met een geweldige poolse zang erdoorheen. Album: Heavy metal world Men kan ook nog even de poolse TURBO checken, de thrash fans zullen het album "dead end" wel waarderen. Zo heb je ook nog Acid drinkers, Sceptic, Vader, Quo Vadis etc. meer richting death metal. Decapitated enzo vind ik dan weer iets minder gaaf hehehe.
Laatst gewijzigd op 17-07-2004 om 16:15. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Er komt meer (goede) muziek uit Polen... ook in andere genres. Kayah (niet te verwarren met gelijknamige band in metalscene) mixt zigeunermuziek met populaire klanken., en diverse solo-artiesten wiens naam ik niet gemakkelijk kan spellen.
|
|