Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-01-2002, 20:59
Snufje
Snufje is offline
'k heb ISDN en internet bij 2 providers (tref en een gratis dinkie van 12move..) Nu keek ik net eventjes rechts onder in beeld en d'r staat geen icoontje van dat je bent verbonden (ik zit via tref altijd..). Op zich kan dat best voorkomen, maar de comp is niet gecrasht ofzo.. Maar iig. ik ging dus eventjes naar netwerkverbindingen, naar tref toe.. Stat er al bij : "verbinding is verbroken". Erg vreemd, aangezien ik gewoon zit te msn'en e.d... Nouja, ik dus gewoon dubbel klikken op tref om m'n verbinding te verbreken. Krijg ik alleen de mogelijkheid om te verbinden..
Nouja, dan maar eens verbinden.. NOg geen icoontje oid, en kan vervolgens gewoon opnieuw verbinden (terwijl ik dus allang verbinding had..)

Toen maar eens even naar 12move gegaan. Verbonden. Ging gewoon, werd niet gemeld dat er al een verbinding actief was ofzo.. Dubbel klikken d'r weer op. krijg gewoon optie om verbinding te verbreken..

Waar ligt dit aan? Ik heb volgens de computer geen verbinding, kan een andere verbinding beginnen, maar toch heb ik verbinding..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-01-2002, 21:08
Spacey
Spacey is offline
ja had ik ok wel eens. beetje prutsen. win98 zeker?

Oud 04-01-2002, 21:17
Snufje
Snufje is offline
Citaat:
Spacey schreef:
ja had ik ok wel eens. beetje prutsen. win98 zeker?

Nope, XP...
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 21:32
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Snufje schreef:
Waar ligt dit aan? Ik heb volgens de computer geen verbinding, kan een andere verbinding beginnen, maar toch heb ik verbinding..
Heb je misschien 128k ISDN? Dan is zoiets mogelijk

En dat je het niet ziet, dat is inderdaad vreemd. Wat krijg je voor een output als je "ipconfig" in een prompt invoert?
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 22:12
S
S is offline
Had ik ook 's. Ik heb de computer opnieuw opgestart. Ik kon er niet tegen.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 22:20
DEChengst
DEChengst is offline
Je hebt wel degelijk verbinding. Via 12Move. 12Move is een smerige provider die het zaakje zo instelt, dat hij zonder te vragen met hun verbindt. Donder dat dus maar snel van je PC af.

-Desecrator
Oud 05-01-2002, 12:12
intelli-worst
intelli-worst is offline
eeehh, tja, neem gewoon kabel, scheelt weer in telefoonkosten en je bent altjid verbonden :-)
Oud 05-01-2002, 13:40
durex
durex is offline
Citaat:
intelli-worst schreef:
eeehh, tja, neem gewoon kabel, scheelt weer in telefoonkosten en je bent altjid verbonden :-)
domme n00bs
niet overal is kabel te krijgen
Met citaat reageren
Oud 05-01-2002, 16:06
Verwijderd
Cool
Met citaat reageren
Oud 05-01-2002, 20:57
Snufje
Snufje is offline
Citaat:
durex schreef:
domme n00bs
niet overal is kabel te krijgen
Juist, zie jij maar eens kabelinternet te krijgen op een schotel Das heel moeilijk.. maar rebooten heeft het probleem wel verholpen, maar ik vraag me af wat eht is. en ik zat NIET met 12 move verbonden.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2002, 14:51
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Snufje schreef:
maar rebooten heeft het probleem wel verholpen, maar ik vraag me af wat eht is. en ik zat NIET met 12 move verbonden.
Citaat:
Desecrator schreef:
Je hebt wel degelijk verbinding. Via 12Move. 12Move is een smerige provider die het zaakje zo instelt, dat hij zonder te vragen met hun verbindt. Donder dat dus maar snel van je PC af.
beter lezen Snufzel
Oud 08-01-2002, 21:13
Snufje
Snufje is offline
Citaat:
dystopia schreef:
beter lezen Snufzel

Nee, maar ik weet zeker dat ik niet met 12move verbonden was..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten