Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zou zeggen...vertel dr gewoon wat je voelt. of kan dat niet?
||
Citaat:
Tuurlijk, een ex is een ex. En nee, meestal is het niet verstandig om weer een relatie met elkaar aan te gaan, want dat loopt vaak alleen maar op een hoop drama uit. Maar om per definitie maar elke vorm van contact te verbreken is wel weer het andere uiterste. Je kunt na een tijdje toch wel weer gewoon als kennissen met elkaar om gaan als de verstandshouding gewoon goed is en elke dus gedag zeggen als je elkaar tegenkomt en een praatje met elkaar maken?
||
Citaat:
Maar nu, op zo'n moment dat je niets liever wil dan je ex (op wat voor manier dan ook) weet ik uit eigen ervaring dat het heel verleidelijk is om om je ex heen te gaan draaien. Om toch steeds weer dat contact aan te gaan, elkaar op te zoeken, uit proberen welke reactie een bepaalde handeling bij de ander uitlokt. Nog één keer samen het verleidingsspel spelen, juist omdat je zo goed weet hoe je de ander kunt verleiden en wat je ervoor terug kunt krijgen. Weer even die momenten opzoeken dat het net lijkt alsof jullie nooit uit elkaar zijn geweest en terug naar die mooie momenten samen. Ja, die verleiding is heel groot als het net uit is ![]()
||||
Citaat:
(2) Dat is al een moeilijke. Maar ik zal er misschien eerst eens uit moeten komen wat ik wil bereiken. Want langs ene kant: liever een goede vriendin dan een brakke relatie. Zij is op dit moment trouwens ook nog helemaal niet duidelijk, maar wat gevoelens betreft is ze soms wel een warhoofd. Vaak, zelfs. Een van de redenen waarom het mis is gelopen tussen ons, is dat ze geen zin had om zich op langere termijn ergens op vast te pinnen. Ze wilde meer vrijheid, ook in haar relatie, maar ook de vrijheid om na haar studie (nu dus) eventueel naar het buitenland te trekken voor een tijd. Veel van wat daarrond hing is nu wel verdwenen. Voor de rest moet ik het me ook nog eens op een rijtje zetten. Oh, ja, een van de andere reden waarom het uitging, was omdat ik vond dat ze veel te veel blowde. Dat stoorde me vaak wel, en ze wilde dat niet echt veranderen. Geen idee hoe het daarmee zit op het moment. (3) Oei, Thee Muts, wat vraag je nu van me? Waarom ik verliefd op haar ben? Ik ben al blij dat ik überhaubt merk van mezelf dat ik verliefd op haar ben, voordat mijn hele omgeving me erop wijst. Ik vind haar ongelooflijk aantrekkelijk, heel lief, en vol van dat perfecte imperfecte. Sommige mensen kunnen je laten stralen. Ongelooflijk. De manier waarop ze in het leven staat, positief en met veel goesting, bevalt me. De manier waarop ze naar me kijkt. Om de dingen die we gemeen hebben, maar nog veel meer om de dingen waarin we verschillen. Ze luistert vaak naar kutmuziek, ze vindt vaak dat ik naar kutmuziek luistert, en dat hebben we altijd al heerlijk van elkaar gevonden. En we zijn allebei nogal (deftige) Bourgondiërs, maar ook dat zo net op een verschillende manier. Ik weet ook niet van mezelf of ik maandenlang stiekem verliefd op haar was, ook al was het maar een beetje, of dat ik gewoon verderfunctioneerde. Maar het is in elk geval niet dat ik al mijn interesse in andere kwijt was, of dat ik last had van liefdesverdriet. Ik dacht dat ik het best wel accepteerde dat het 'over' was tussen ons, en dat we maar een andere manier moesten zoeken om samen verder te gaan. Maar misschien zat ik daar fout in. (4) Mooi uitgedrukt. Wie weet, is het ook wel 'gewoon' een spel. Wie weet is het ook op luchtkastelen gebouwd. (5) Ik doe mijn best ![]() Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() (2)+(3) Dat is mooi, zo te zien heb je voor jezelf wel al duidelijk wat wel en niet leuk aan haar is en wat wel en niet goed liep in de relatie. Maarja, dan is natuurlijk nog het moeilijke wat je met die wijsheid doet en op welke manier je die dingen tegen elkaar af gaat wegen. Dan wordt het dus zo'n gevoel vs verstand situatie... Overigens vind ik het wel heel lief om te lezen hoe je over haar praat ![]() (5) Dat kan ik me voorstellen, en waarschijnlijk ben je ook heel benieuwd of het ook zo kan als je het wél graag had gewild. En daar komt misschien ook het verlangen vandaan om weer een relatie met haar te beginnen. Om te kunnen bewijzen dat het ook wél goed kan gaan. Maarja, die zekerheid heb je niet natuurlijk, en dat maakt het zo moeilijk. Ik kan je zo ook niet vertellen wat je wel of niet moet doen, het is ook helemaal niet aan mij om die keuze voor jou te maken en dat is ook niet wat jij van mij vraagt. Ik hoop gewoon voor je dat je uiteindelijk de juiste keuze maakt waar jullie allebei achterstaan en jullie je allebei goed bij voelen. En als ik helemaal eerlijk ben, wil ik het liefste horen dat jullie weer samen komen en heel lang en gelukkig leven. Maar dat komt gewoon doordat ik een hopeloze romanticus ben en graag gelukkige mensen samen zie ![]()
||
Citaat:
![]() Dus Ts....hupsa opschieten ![]()
|
Ik zou zeggen, stuur dr n mailtje met slechts deze link erin.
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1278388
||
Citaat:
![]() Verder kunnen er idd 2 dingen gebeuren, je kan dat fijne contact houden en als het weer van 2 kanten komt weer terug bij elkaar komen, of dit gebeurt niet. Ga iig niets forceren, want dan kan t mis gaan.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
je date's met je ex vergelijken -0-0- | 14 | 22-07-2009 18:27 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op vriend van je ex? Tuinkabouter9 | 15 | 28-08-2006 07:25 | |
Liefde & Relatie |
hebben jullie dat ook altijd dat alles wat je over je ex hoort gevoelig bij je ligt?? meisje833 | 75 | 30-12-2004 20:55 | |
Liefde & Relatie |
Gezeik met je ex.. KiMZz | 24 | 30-12-2004 16:33 | |
Liefde & Relatie |
Terugverlangen/terugdenken naar je ex luckyleo | 8 | 20-06-2002 08:42 | |
Liefde & Relatie |
hoe ga jij om met je ex(en)? nouk16 | 41 | 21-04-2002 19:00 |