![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
en heb jij dan een relatie? ik vind het bijzonder erg voor men vriend, ik wil hem dit genot kunnen geven+ dit is zo iets intiems! maar zelf als ik daaraan denk, ik kan er maar niet aan beginnen ![]() soms heb ik zelf dagen dat ik hem super hard mis en hem bij me wil, maar wanneer ik dan weet dta hij gaat komen, dan heb ik schrik hoe ik me weer ga voelen als er weer gn seks is |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
dat is precies wat ik ook voel! het is gewoon eng hoeveel meisjes dit hebben, ook wel fijn op zich ik denk vaak dat ik de enige ben... ik heb nu dus heeel erg veel zin om bij m te zijn, altijd ik kan niet zonder mijn vriend (ja ik heb dus een relatie al bijna 2 jaar, we wonen ver van elkaar vandaan dus zien elkaar niet zo vaak). als ik niet bij m ben, denk ik altijd: als ik dit weekend weer bij m ben kunnen we lekker knuffelen en sexen enzo...maar als ik bij m ben, ben ik moe, koppijn, geen zin, lui ga zo maar door..het is veilig om te denken dat je zin in sex hebt als je niet bij je vriend bent, want dan hoef je het niet waar te maken. Bij mij ligt dat lage libido aan verschillende dingen denk ik: 1) de pil denk ik 2) mijn luie geaardheid ![]() 3) omdat ik dik ben maar ik depressieve hormonen aan, het is algemeen bekend dat dikke mensen een laag libido hebben 4) sex is iets plats, vrouwen houden van intimiteit, ik heb vaak na de sex dat ik dacht: jesus waarom heb ik dat gedaan of jesus het ging er wel erg plat aan toe etc...misc maakt het me bang (na 2 jaar, wel een beetje kut) 5) mijn vriend is vaak gefrustreerd geraakt toen ik afkapte dus is het als ik elk weekend bij m ben, dat het voor mij als een verplichting voelt en de drempel dus hoger wordt en moeilijker... zoveel dingen waar het aan kan liggen maar je weet niet precies waaraan....een oplossing hebben we ook nog niet echt gevonden ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Hoe komt het dat je seks zo plat vindt? Ik vind het juist iets heel intiems. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
kan niet goed uitleggen het is een gevoel...
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Seks dating op internet, ervaringen? DeZiekeGnoe | 15 | 22-02-2012 16:31 | |
Liefde & Relatie |
Het Gezelligst! Kev! | 28 | 26-05-2008 13:50 | |
Verhalen & Gedichten |
kort stukje voor schoolkrant, seks voor huwelijk *carmen* | 14 | 15-03-2007 09:18 | |
Seksualiteit |
Ze heeft (bijna) nooit meer zin in seks. CruzLawson | 48 | 11-07-2006 17:36 | |
Psychologie |
[POLL]Regelmatig seks of vinden dat je er goed uitziet? Verwijderd | 84 | 06-07-2006 22:50 | |
Seksualiteit |
seks in 't openbaar katje_vd | 26 | 05-10-2002 12:58 |