Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-10-2005, 20:57
Anetj
Anetj is offline
Mijn moeder had ergens gelezen dat als je snags je bh aan laat, dat dat kanker kan veroorzaken door het ijzer in de beugel...

Ik liet eerst ook altijd m'n bh aan snags, maar nu niet meer.
Ik weet niet of ik nu meer kans heb op kanker...
Oud 03-10-2005, 21:14
Bloem
Bloem is offline
Dat is een fabeltje, hoewel je 's nachts wel beter je BH uit kunt doen omdat dat beter is voor de doorbloeding. Maar je hebt nu echt geen grotere kans op kanker omdat je hem wel eens aan hebt gehouden 's nachts.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2005, 21:40
Cait
Cait is offline
Je bh slijt ook veel sneller als je 'em tijdens het slapen aanhoudt. Kankerverwekkend lijkt het me niet, hoewel ik het echt niet lekker vond zitten, zo in bed. Voor je doorbloeding is het wel slecht, dat heb ik ook gehoord.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2005, 21:43
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
toen ik de topictitel zag vroeg ik me eerst af wat 'bh-snags' in godsnaam voor dingen zijn...
Oud 03-10-2005, 21:50
M@rco
M@rco is offline
Snags?

Maar ik zou me er maar niet te druk om maken, dit is toch wel de grootste onzin die ik vandaag heb gehoord. Dus je zou heel de dag je BH kunnen dragen, maar oh wee als je hem 's nachts (zo schrijf je dat dus!) aan laat, dan ben je ineens ten dode opgeschreven?
Oud 03-10-2005, 22:03
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 03-10-2005 @ 22:43 :
toen ik de topictitel zag vroeg ik me eerst af wat 'bh-snags' in godsnaam voor dingen zijn...
Ja ik ook
Met citaat reageren
Oud 03-10-2005, 23:15
FLuKee
FLuKee is offline
Citaat:
Anetj schreef op 03-10-2005 @ 21:57 :
Mijn moeder had ergens gelezen dat als je snags je bh aan laat, dat dat kanker kan veroorzaken door het ijzer in de beugel...

Ik liet eerst ook altijd m'n bh aan snags, maar nu niet meer.
Ik weet niet of ik nu meer kans heb op kanker...
wat een onzin... IJzer diffundeert niet zomaar door je huid hoor, en dan nog, het is niet eens kankerverwekkend
Met citaat reageren
Oud 04-10-2005, 06:49
Kali
Kali is offline
Volgens mij is het ook geen ijzer dat in een BH zit hoor... Meeste soorten zijn tegenwoordig een soort plastic dacht ik...
Met citaat reageren
Oud 04-10-2005, 07:44
Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:
Kali schreef op 04-10-2005 @ 07:49 :
Volgens mij is het ook geen ijzer dat in een BH zit hoor... Meeste soorten zijn tegenwoordig een soort plastic dacht ik...
bij mij toch echt wel volgensmij hoor..
Oud 04-10-2005, 08:02
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Kali schreef op 04-10-2005 @ 07:49 :
De beugels in mijn bh's zijn zover ik weet wel van ijzer... Ik vind met een bh slapen overigens verschrikkelijk irritant
Oud 04-10-2005, 08:10
Verwijderd
Citaat:
Ik ook Ik dacht dat 't een soort bandjes waren, zo klinkt 't...

Maar je krijgt er echt geen kanker van hoor, ik hou ze soms ook wel aan, maar liever niet, want 't zit gewoon niet zo lekker.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2005, 11:04
biep
biep is offline
Citaat:
hehe, hier nog een
Oud 04-10-2005, 11:23
*** Sido ***
*** Sido *** is offline
kan een forum baas dat niet ff aanpassen..

echt UBER VET irriant
Oud 04-10-2005, 11:39
Envy
Envy is offline
Hehe jaaaaaaa man.

Waar krijg je tegenwoordig geen kanker meer van?
Oud 04-10-2005, 12:14
Verwijderd
neeje das niet slecht..
Met citaat reageren
Oud 04-10-2005, 13:06
Dragon_Fly
Dragon_Fly is offline
Citaat:
Oud 04-10-2005, 13:12
Kali
Kali is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 04-10-2005 @ 09:02 :
De beugels in mijn bh's zijn zover ik weet wel van ijzer... Ik vind met een bh slapen overigens verschrikkelijk irritant

Ik zou er ook nooit mee slapen , maar bon.

Mijn bh's zijn dacht ik niet van ijzer, ff logisch redeneren, als je door zo'n ijzerdetector loopt op een vliegveld, dat al afgaat bij een minibeetje ijzer, dan zou je bh toch ook moeten piepen ? Idem bij zo een controle met een staaf dat ze over je lijf gaan ... Het enige wat bij mij dan piept is de knoop van mijn broek, mijn bh in elk geval niet...
Dus volgens mij is dit echt niet meer van ijzer gemaakt, allesinds mijn merk niet.
Ik ga nu geen bh gaan openpulken om te kijken, doch ik weet wel dat bij een oude het gewoon een stuk wit soort plastic was dat uit een gat buitenkwam.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2005, 13:21
Verwijderd
ik heb ooit een paar bh's ontbeugeld, sommigen hebben metalen beugels, anderen kunststof beugels, weer anderen metalen beugels met een laagje kunststof er omheen. Ze zijn in ieder geval niet van puur ijzer, want ze roesten niet (maar goed ook).
En een ding op het vliegveld gaat echt niet piepen door de knoop van je broek, tenzij je enorme knopen er aan hebt . Die zijn er wel op berekend dat mensen nu eenmaal een klein beetje metaal bij zich dragen in hun kleding en sieraden.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2005, 14:25
Kali
Kali is offline
Citaat:
Sarah schreef op 04-10-2005 @ 14:21 :
ik heb ooit een paar bh's ontbeugeld, sommigen hebben metalen beugels, anderen kunststof beugels, weer anderen metalen beugels met een laagje kunststof er omheen. Ze zijn in ieder geval niet van puur ijzer, want ze roesten niet (maar goed ook).
En een ding op het vliegveld gaat echt niet piepen door de knoop van je broek, tenzij je enorme knopen er aan hebt . Die zijn er wel op berekend dat mensen nu eenmaal een klein beetje metaal bij zich dragen in hun kleding en sieraden.

Ik had het niet over de grote ijzerdetector dat piept, maar soms gebruiken ze zo een kleine detector die ze over je hele lijf laten gaan, handmatig, deze piept wel bij een broeksknoop of het minste metaal , en dat gebeurt bij mij enkel op men rug bij de sluiting van de bh en niet aan de voorzijde, waaruit ik dus concludeer dat beugels niet persé van ijzer zijn.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2005, 14:37
x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Ik hou m'n bh altijd 's nachts aan, als enigste zo ongeveer dus lees ik.
Oud 04-10-2005, 14:45
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Kali schreef op 04-10-2005 @ 14:12 :
Ik zou er ook nooit mee slapen , maar bon.

Mijn bh's zijn dacht ik niet van ijzer, ff logisch redeneren, als je door zo'n ijzerdetector loopt op een vliegveld, dat al afgaat bij een minibeetje ijzer, dan zou je bh toch ook moeten piepen ? Idem bij zo een controle met een staaf dat ze over je lijf gaan ... Het enige wat bij mij dan piept is de knoop van mijn broek, mijn bh in elk geval niet...
Dus volgens mij is dit echt niet meer van ijzer gemaakt, allesinds mijn merk niet.
Ik ga nu geen bh gaan openpulken om te kijken, doch ik weet wel dat bij een oude het gewoon een stuk wit soort plastic was dat uit een gat buitenkwam.
Volgens mij prikt er nu toch echt een stuk ijzerin mn huid hoor moet ff wisselen straks. Ik ben trouwens wel gewoon door de douane gekomen.
Oud 04-10-2005, 15:01
Mara
Mara is offline
Citaat:
x-ViXeN-x schreef op 04-10-2005 @ 15:37 :
Waarom laat je 'm in vredesnaam 's nachts aan dan?
Met citaat reageren
Oud 04-10-2005, 17:43
Anetj
Anetj is offline
oke, ik weet genoeg!
Oud 04-10-2005, 19:53
Phlox
Phlox is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 04-10-2005 @ 16:01 :
Dat zit toch helemaal niet lekker?
Oud 04-10-2005, 19:56
Zwoek
Zwoek is offline
Citaat:
Ja he, ik las het op z'n engels
Maar kan geen kwaad hoor denk ik
Oud 04-10-2005, 20:06
Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:
dat doe ik ook altijd, wist niet dat dat vreemd was?
En als je bh gewoon goed past zit hij toch niet onprettig? Ik vind het lekkerder zitten met bh dan zonder, dus daarom houd ik hem 's nachts gewoon aan.

@ TS mijn god, snags?
Oud 04-10-2005, 20:58
Meadow
Meadow is offline
Een bh 's nachts is echt vreselijk. 't Zit naar.... Probeer de volgende keer eens voor jezelf te verklaren hoe dat zou kunnen. Zo kun je vaak van dit soort fabeltjes ontdekken dat het onzin is. En als je niet genoeg oevr eht onderwerp weet, denk dan toch na, en stel vragen over je theorieen, dan leer je er wellciht ook nog wat van .
Oud 04-10-2005, 21:41
x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Citaat:
Tja, het zit gewoon prettiger net als Martine zegt, ben dus niet de enige die er zo over denkt
Oud 06-10-2005, 19:42
Skilly
Skilly is offline
Citaat:
me too
Ik dacht de snags merk Dacht al welke merk is dat nou weer.

Kanker? Denk het niet. Ik slaap er zonder. Wat voor nut heeft het om ze 's avonds te dragen
Oud 06-10-2005, 20:28
Iduna
Iduna is offline
Tijdens het slapen vind ik zonder bh veel fijner, meestal heb ik zo'n topje/hempje aan en dan heb je toch nog wat steun.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2005, 20:51
knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
Skilly schreef op 06-10-2005 @ 20:42 :
me too
Ik dacht de snags merk Dacht al welke merk is dat nou weer.

Kanker? Denk het niet. Ik slaap er zonder. Wat voor nut heeft het om ze 's avonds te dragen
Wat voor nut heeft het om 's avonds onderbroek/boxer /string te dragen?
Oud 06-10-2005, 21:04
Meadow
Meadow is offline
Goede vraag! Ik ben dan ook altijd opgevoed met het idee dat naakt slapen fijn is. En dat si ook zo, maar niet als je bijv. ongesteld bent. En toen ben ik eraan gewend geraakt, en nu kna ik niet meer slapen zonder string .
Oud 06-10-2005, 22:47
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Citaat:
Nee, ik ook! Ik vind het gewoon lekkerder.
Oud 06-10-2005, 23:23
knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
Meadow schreef op 06-10-2005 @ 22:04 :
Goede vraag! Ik ben dan ook altijd opgevoed met het idee dat naakt slapen fijn is. En dat si ook zo, maar niet als je bijv. ongesteld bent. En toen ben ik eraan gewend geraakt, en nu kna ik niet meer slapen zonder string .
Ik vind het onnyttig om zonder boxer te slapen... Kan niet zeggen dat ik het lekkerder vind slapen ofzo

En het zorgt er alleen voor dat ik een etra kledingstuk smorgens aan moet trekken en ik heb smorgens altijd haast
Oud 07-10-2005, 09:36
Verwijderd
Als ik naakt slaap, dan voel ik me een beetje... uh, naakt dus.. Als het warm is heb ik dan ook ondergoed en een hemdje aan, en als het koud is echt een pyjama ofzo. Maar mn BH doe ik niet meer aan 's nachts, mocht niet van mn moeder, ze moesten ook 'los kunnen hangen' ofzo.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 12:10
Mara
Mara is offline
Een boxer oid doe je aan om niet naakt te liggen. Geen bh aan 's nachts betekent niet niks aan 's nachts.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 12:29
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 07-10-2005 @ 10:36 :
(...) ze moesten ook 'los kunnen hangen' ofzo.
ja
24/7 inbinden is ook niet goed. Vooral je tepels hebben dan even vrijheid & lucht...

En, kanker van metaal/plastic? Met geen mogelijkheid. Ik weer er nog wel een: Ga op je kop staan gedurende 3 en halve minuut en je hebt ook kanker. Niet waar dus, fabeltje
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 13:05
evanescence
evanescence is offline
ten eerste is het 's nachts (mijn NL is geen wonder, maar dit is wel het toppunt)

en ten tweede, als je gaat slapen met een bh aan das toch nie lekker???
Oud 07-10-2005, 13:06
evanescence
evanescence is offline
Citaat:
als enige
Oud 07-10-2005, 13:12
Bloem
Bloem is offline
Omg, verbeter je iemand maar schrijf je zelf zonder hoofdletters, met overdreven veel vraagtekens en 'niet' als 'nie'
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 13:35
evanescence
evanescence is offline
Citaat:
Bloem schreef op 07-10-2005 @ 14:12 :
Omg, verbeter je iemand maar schrijf je zelf zonder hoofdletters, met overdreven veel vraagtekens en 'niet' als 'nie'
dat is MSN-taal (hedendaags zeer normaal, vooral op forums zoals dit)....snagts en enigste zijn gewoon stomme spelfouten, dat hoor je correct te schrijven...

P.s. je vergeet je punt (.) achter je zin

Laatst gewijzigd op 07-10-2005 om 13:38.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 13:56
poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
Citaat:
BrunetJuh schreef op 06-10-2005 @ 23:47 :
Nee, ik ook! Ik vind het gewoon lekkerder.
ik laat m ook aan 's nachts.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 14:07
Mara
Mara is offline
Citaat:
evanescence schreef op 07-10-2005 @ 14:35 :
dat is MSN-taal (hedendaags zeer normaal, vooral op forums zoals dit)....snagts en enigste zijn gewoon stomme spelfouten, dat hoor je correct te schrijven...

Wat een onzin. Je gaat gewoon niet iemand anders verbeteren als je zelf te beroerd voor woorden typt.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 14:12
evanescence
evanescence is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 07-10-2005 @ 15:07 :
Wat een onzin. Je gaat gewoon niet iemand anders verbeteren als je zelf te beroerd voor woorden typt.
Dus jij vind snagts wel normaal als iemand dat schrijft....dat valt meteen op...en heb ik gezegd dat ik goed ben in de Nederlandse taal....heb je mij niet horen zeggen hoor....
Oud 07-10-2005, 14:19
Mara
Mara is offline
Citaat:
evanescence schreef op 07-10-2005 @ 15:12 :
Dus jij vind snagts wel normaal als iemand dat schrijft....dat valt meteen op...en heb ik gezegd dat ik goed ben in de Nederlandse taal....heb je mij niet horen zeggen hoor....
Je hoeft er ook niet goed in te zijn maar je verbetert iemand terwijl je met opzet 'msn-taal' typt. Als je zelf nou in ieder geval probeert om ABN te typen, dan is alles ok.

Maar goed, dit is offtopic
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 14:26
kellytje
kellytje is offline
Ik hou mijn bh ook altijd aan. Ik voel me gewoon niets makkelijk anders
Oud 07-10-2005, 15:25
Kaa
Kaa is offline
volgens mij kan het slecht zijn voor je lymfeklieren toch? als je het te vaak snachts aandoet, omdat het dan afknelt etc>ontstekingen enz enz

dacht ik gelezen te hebben
Oud 07-10-2005, 15:31
Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 07-10-2005 @ 13:29 :
ja
24/7 inbinden is ook niet goed. Vooral je tepels hebben dan even vrijheid & lucht...

hehe Ik wist niet dat tepels vrijheid en lucht nodig hebben
Oud 07-10-2005, 16:51
Verwijderd
Citaat:
evanescence schreef op 07-10-2005 @ 14:35 :

Het meervoud van 'forum' schrijven als 'forums' is ook een stomme spelfout. Het is namelijk 'fora'.

Ik vind mensen die geen ABN schrijven, en dan toch lui gaan verbeteren op hun spelling, zó verschrikkelijk amusant altijd, hé.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 17:42
Halflight
Halflight is offline
Citaat:
evanescence schreef op 07-10-2005 @ 15:12 :
Ik vind het persoonlijk ook niet normaal dat je na elke 5 woorden een zooi puntjes gebruikt. Het is echt zo stom om iemand te verbeteren terwijl je zelf niet eens meer normaal kunt schrijven. En trouwens, dat jij een verneukt vocabulaire 'hedendaags' en 'normaal' vind, betekent niet dat het ook zo is.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten