![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar je krijgt er echt geen kanker van hoor, ik hou ze soms ook wel aan, maar liever niet, want 't zit gewoon niet zo lekker. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik zou er ook nooit mee slapen , maar bon. Mijn bh's zijn dacht ik niet van ijzer, ff logisch redeneren, als je door zo'n ijzerdetector loopt op een vliegveld, dat al afgaat bij een minibeetje ijzer, dan zou je bh toch ook moeten piepen ? Idem bij zo een controle met een staaf dat ze over je lijf gaan ... Het enige wat bij mij dan piept is de knoop van mijn broek, mijn bh in elk geval niet... Dus volgens mij is dit echt niet meer van ijzer gemaakt, allesinds mijn merk niet. Ik ga nu geen bh gaan openpulken om te kijken, doch ik weet wel dat bij een oude het gewoon een stuk wit soort plastic was dat uit een gat buitenkwam. |
![]() |
||
Citaat:
Ik had het niet over de grote ijzerdetector dat piept, maar soms gebruiken ze zo een kleine detector die ze over je hele lijf laten gaan, handmatig, deze piept wel bij een broeksknoop of het minste metaal , en dat gebeurt bij mij enkel op men rug bij de sluiting van de bh en niet aan de voorzijde, waaruit ik dus concludeer dat beugels niet persé van ijzer zijn. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar kan geen kwaad hoor denk ik ![]()
||
Citaat:
![]() En als je bh gewoon goed past zit hij toch niet onprettig? Ik vind het lekkerder zitten met bh dan zonder, dus daarom houd ik hem 's nachts gewoon aan. @ TS mijn god, snags?
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik dacht de snags merk ![]() Kanker? Denk het niet. Ik slaap er zonder. Wat voor nut heeft het om ze 's avonds te dragen ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() En het zorgt er alleen voor dat ik een etra kledingstuk smorgens aan moet trekken en ik heb smorgens altijd haast ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 24/7 inbinden is ook niet goed. Vooral je tepels hebben dan even vrijheid & lucht... En, kanker van metaal/plastic? Met geen mogelijkheid. Ik weer er nog wel een: Ga op je kop staan gedurende 3 en halve minuut en je hebt ook kanker. Niet waar dus, fabeltje ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
P.s. je vergeet je punt (.) achter je zin ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 07-10-2005 om 13:38. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Maar goed, dit is offtopic ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind mensen die geen ABN schrijven, en dan toch lui gaan verbeteren op hun spelling, zó verschrikkelijk amusant altijd, hé. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|