![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() en oja heb nog geen sigarreten gehaald vandaag... kunnen we niet een stoptopic maken waar iedereen zijn ervaring in zet die mee doet? aangezien ik er meer zie die ook druk bezig zijn met stoppen ![]() Groeten en bedankt tot dusver |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Mijn moeder is op 1 Januari gestopt. Op 31 December heeft ze tegen mijn vader gezegd dat ze ging stoppen en het toen ook gewoon gedaan. Ze heeft daarna geen sigaret meer aangeraakt en is dus al zeker 15 jaar hartstikke rookvrij. Mijn vader heeft nooit echt gerookt, af en toe een paar van mijn moeder, dus toen zij stopte moest hij ook wel. ![]()
||
Citaat:
En waarom geen nicotine kauwgum? Dan bouw je het langzaam af en krijg je in ieder geval geen teer binnen die met een sigaret wel binnenkrijgt. En bij mij is het met nicotinekauwgum wel gelukt en met het boek niet. Het is maar wat voor een mens het beste werkt he? ![]()
Laatst gewijzigd op 13-10-2005 om 17:20. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Nicotine kauwgum helpt je wel (tijdelijk) van het roken af, maar niet van de nicotineverslaving. En als je uiteindelijk stopt met die pleisters keert de trek naar een sigaret toch meteen weer terug.
||
Citaat:
Volgens mij weet jij niet zo goed hoe dat met die nicotinepleisters werkt ![]() Het zijn allemaal hulpmiddelen, maar het belangrijste is een hele goede motivatie en streng voor jezelf zijn.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Jezelf in een situatie plaatsen waarin je niet kán roken.
![]() ![]() Overigens heb ik een half jaar terug ook een paar weken niet meer gerookt, ik had een documentaire gezien waarin ze lieten zien hoe longen eruit zien na een leven gerookt te hebben. Heeft ook aardig geholpen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ben zelf één keer mbv pleisters gestopt, maar dat werkte voor mij gewoon niet. Ben nu gestopt (al een maand of drie denkik? tel het niet ![]() Volgens mij heeft het alles te maken met je instelling, ik heb vaak genoeg geprobeerd te stoppen, maar elke keer wilde ik het toch niet echt graag genoeg. Je moet het écht willen en - zoals iemand al gezegd heeft - het niet proberen, maar gewoon doen. @TS; succes ermee ![]()
||
Citaat:
Sommige mensen zijn lichamelijk meer afhankelijk van nicotine dan anderen omdat die mensen er gewoon beter op reageren. Alleen geestelijk zou ik dus ook niet willen stellen, maar ik denk dat als je geestelijk sterk genoeg bent je het lichamelijke aardig kan negeren. Verder is het zo dat er bepaalde mensen aanleg hebben voor verslaving en die er dus ook moeilijker af komen.
||
Citaat:
||
Citaat:
Tja als jij mijn stukje tekst dom vind lees dan ook maar even je eigen stukje na. Ik vind het echt goed dat je bent gestopt maar jij verwacht direct dat de hele wereld kan stoppen d.m.v dat boek. En nicotinekauwgum vermindert langzaam de honger naar nicotine. Dus je krijgt wel nicotine binnen, maar......je rookt geen sigaretten dus dat geestelijke aspect verdwijnt. Alleen de lichamelijke blijft dan over, en dan stelt eigenlijk weinig voor. Maar zoals ik en anderen zeggen, je moet er volledig achterstaan. En even een newsflash, ik ben nu 2 jaar en 10 maanden gestopt maar ik heb nog steeds zin een sigaret, niet elke dag of elke week maar wel zo af en toe. Je blijft altijd een zwak ervoor hebben.
||
![]() |
Citaat:
Nu begint mijn moeder serieuze problemen te krijgen met haar longen door te roken, en kben dus weer aan het overwegen van te stoppen.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
stoppen met roken something.. | 23 | 24-02-2011 10:52 | |
Lichaam & Gezondheid |
gestopt met roken- steun topic Verwijderd | 22 | 06-12-2005 17:22 | |
Lichaam & Gezondheid |
Stoppen met roken Nona | 28 | 07-02-2005 18:10 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Europeanen: liever geen seks dan stoppen met roken Gatara | 14 | 11-12-2002 11:57 | |
Lichaam & Gezondheid |
** Het Grote Stoppen-Met-Roken Topic ** Lindatje | 17 | 04-11-2002 18:11 | |
Lichaam & Gezondheid |
Stoppen met roken...kijk ff... stefanietje | 13 | 21-12-2001 23:08 |