![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vndaag heb ik t 1 keer moeilijk gehad.. ik verveelde me en wilde zo graag roken.En toen ik zag dat er nogsigaretten in mn tas zaten.. nounou.. maar k heb ze heel snel gemold en en maar snel gaan lezen in bad.. Hulde mn eerste 27 uur zit erop! xxx |
![]() |
||
Citaat:
De eerste 2 weken zijn het "moeilijkst", daarna wordt het alleen maar makkelijker! ![]() Maar denk niet dat je nooit meer in de verleiding komt! ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
ja ik ben dr ook al achter gekomen dat het boek niet helemaal zn werk bij mij gedaan heeft. (of andersom natuurlijk
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
ik ben nu ongeveer 3weken gestopt, en het ging in het begin niet makkelijk, maar als je kijkt naar alle voordelen, en die dan vergelijkt met de nadelen merk je dat er meer voordelen zijn
![]() denk dat ik toch wel pakje per dag oprookten, en dat kosten me toch iets teveel geld, nu kan ik met het geld waar ik eerst sigaretten mee kocht leuke dingen gaan doen met vrienden, en lekker winkelen enzo, had ik eerst geen geld voor alles ging op aan het roken, dus ik ben zeker blij dat ik besloten heb te stoppen ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Hoe krijg ik mijn vriend van de drugs af? someone17 | 68 | 17-06-2011 23:14 |