Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-10-2005, 21:19
Blackeyed
Blackeyed is offline
Ik heb een gelijkaardig topic 1.5 jaar geleden zoiets gepost maar tot op vandaag is er nog steeds niks veranderd aan de situatie, het is zelfs erger geworden en ben een beetje radeloos.

Ik ben al meer dan 2 jaar samen met mijn vriend die een 50tal km. van me vandaan woont. Aangezien hij werk heeft en lange dagen draait en ik momenteel begonnen ben aan een hogere opleiding ( ook lange dagen met neus in de boeken ) is het weekend de enige dagen dat we bij elkaar kunnen zijn en relaxen en doen waar we zin in hebben....doen waar hij zin in heeft.

Mijn vriend is lid van een voetbalploeg die elke zaterdagmiddag match heeft. Dat betekent concreet dat mijn vriend bij zijn thuis om kwart na 1 vertrekt en heel het gedoe ( met de après-match) gedaan is om 6u. Aangezien ik van vrijdagavond tot zaterdagavond bij hem ben, ga ik zo een beetje noodgedwongen mee. En dat begint me nu serieus te vervelen. Ik heb het gevoel dat hij mijn 'vrije tijd' die ik oh zo graag wil delen met hem, van mij afneemt om zijn zin te doen.

We kunnen dus nooit eens gaan winkelen samen,of een dagtripje maken omdat hij persé elke zaterdag wil gaan voetballen. Ik ben een beetje radeloos, ik heb geen zin meer om elke zaterdag ,de tijd dat ik met mijn vriend iets leuks wil gaan doen, op te offeren voor zijn plezier maar wil mijn vriend ook geen pijn doen door zijn hobby af te nemen....

Ik ben dus radeloos
Oud 04-10-2005, 21:21
Verwijderd
Hebben jullie geen zondag in België?
Met citaat reageren
Oud 04-10-2005, 21:24
Blackeyed
Blackeyed is offline
Euhm zondag's is wel alles gesloten enz. en zondag in de voormiddag gaat hij ook voetballen dus beetje zelfde probleem.
Oud 04-10-2005, 21:28
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Kan jij in die tijd niet anderen dingen doen? Huiswerk maken, boek lezen, hm...? Mijn vriend zit ook op voetbal en no way dat hij dat opgeeft. Dat gaat ook niet, hij kan niet zijn wedstrijden gewoon zomaar afzeggen.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2005, 21:28
evanescence
evanescence is offline
gewoon zeggen dat je meer tijd met hem door wil brengen, wilt hij dat niet voor je doen, moet je serieus gaan nadenken of je wel verder met m wil....is voetballen belangrijker dan jij dat bent? zo ja, echt voor jezelf kiezen meid!
Oud 04-10-2005, 21:31
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Hee ik heb hetzelfde. Heel ververvelend, he, die wedstrijden midden in de middag? Ik ga dus meestal niet mee, ben in 7 maanden nu 1x meegeweest, maar dat kon niet anders. Ik heb geen zin om er een uur van tevoren te zijn en me daar een beetje te vervelen. Maarja, consequentie is dus dat ik dan bij zijn ouders zit. Meestal ga ik dan wat aan m'n studie doen of zonnen (als het mooi weer is) maar leuk is anders.
Wij wonen trouwens 4 uur treinen uit elkaar, dus als ik bij hem ben, ben ik daar ook van vrijdag t/m zondag. Goed, wij hebben dan de zondag nog, maar die heb jij niet.
Wat vindt je vriend er zelf van? Ik neem aan dat hij het niet leuk vindt je zo kort te zien elk weekend? Ik zou het er wel met hem over hebben, dat je het niet leuk vindt zo en dat je ook wel snapt dat het zijn hobby is, maar zo hebben jullie nooit tijd samen. Uiteindelijk zou ik hem laten kiezen, voetbal of jou, maar ja dat is lastig. Maar ik zou het zo niet 2 jaar uithouden in elk geval.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2005, 21:34
Blackeyed
Blackeyed is offline
ik heb hem dat wel al vaker gezegd ( zelfs nu op dit ogenblik) maar meestal komt het er op neer dat ik niet moet zeuren,dat hij blijft voetballen en dat ik het maar moet accepteren dat we elkaar zo weinig zien totdat we het financieel aankunnen om te gaan samenwonen. Nogal een eenzijdige visie dus
Oud 04-10-2005, 21:36
evanescence
evanescence is offline
zeg dat je het overweegt om bij m weg te gaan dan heb je 2 kansen:

1. hij schrikt en zal meer rekening met je wensen houden
2. hij zegt okay is goed en dan is hij het dus niet waard

tis wel moeilijk om zoiets te doen, maja dan weet je wel waar je aan toe bent...
Oud 04-10-2005, 21:42
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
evanescence schreef op 04-10-2005 @ 22:36 :
zeg dat je het overweegt om bij m weg te gaan dan heb je 2 kansen:

1. hij schrikt en zal meer rekening met je wensen houden
2. hij zegt okay is goed en dan is hij het dus niet waard

tis wel moeilijk om zoiets te doen, maja dan weet je wel waar je aan toe bent...
Geloof me, maar bij de meeste jongens gaat voetbal voor het meisje
Met citaat reageren
Oud 04-10-2005, 21:45
Blackeyed
Blackeyed is offline
ik wil hem niet ongelukkig maken door zijn hobby af te nemen maar anderzijds maakt zijn hobby mij wel ongelukkig.
Oud 04-10-2005, 21:50
Verwijderd
Waarom geef je hem niet een koekje van eigen deeg. Hang niet heel je weekend aan die jongen op, maar ga er zelf (ook) op uit. Ga lekker met een vriendin winkelen en daarna met haar uit eten of naar de bioscoop.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2005, 21:51
Blackeyed
Blackeyed is offline
dat zou ik kunnen doen maar daardoor wordt onze tijd samen nog kleiner,wat betekent dat ik hem nog meer moet missen en dat is juist wat ik niet wil.
Oud 04-10-2005, 21:51
Verwijderd
Je hoeft z'n hobby niet af te nemen; het zou al heel wat schelen als hij begrijpt waarom je er mee zit. Ziet hij dat wel in of denkt hij dat je alleen wil zeuren o.i.d.?
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat mijn vriendje me maar zo weinig zou willen zienmet me zou willen doen. Hij zou, denk ik, niet z'n sport opgeven, maar wel proberen of hij me op een andere manier nog vaker kan zien. En misschien af en toe toch een dagje skippen, of op een koopzondag naar een stad gaan, of leuke dingen door de week 's avonds verzinnen.
Hoop ik dan, hè
Met citaat reageren
Oud 04-10-2005, 21:52
Verwijderd
Citaat:
Blackeyed schreef op 04-10-2005 @ 22:51 :
dat zou ik kunnen doen maar daardoor wordt onze tijd samen nog kleiner,wat betekent dat ik hem nog meer moet missen en dat is juist wat ik niet wil.
Doe het dan eens een paar keer? Niet voor altijd, maar gewoon een maand ofzo elke zaterdagavond uit, elke zondagmiddag gaan wandelen/joggen met een vriendin. Net op de tijden dat hij je wel kan zien. Eens zien hoe lang het duurt voor hij gaat klagen...
Met citaat reageren
Oud 04-10-2005, 22:18
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Morgan schreef op 04-10-2005 @ 22:52 :
Doe het dan eens een paar keer? Niet voor altijd, maar gewoon een maand ofzo elke zaterdagavond uit, elke zondagmiddag gaan wandelen/joggen met een vriendin. Net op de tijden dat hij je wel kan zien. Eens zien hoe lang het duurt voor hij gaat klagen...
Ja, en dan blijkt ook meteen wat hij belangrijker vindt, jou of z'n voetbal. Mijn vriend heeft wel eens een wat minder belangrijke wedstrijd afgezegd zodat we een lang weekend konden hebben en dat gaat hij nu weer doen, zei hij net Hij weet ook dat het niet ideaal is zo en past zich ook een beetje aan. Aan 'après-match' wat jij zei, doetie dus al niet meer, dan komtie meteen naar huis. Hij mag zich ook wel een beetje aanpassen hoor, al moet hij natuurlijk zoveel mogelijk spelen.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2005, 22:57
Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Ik snap je vriend ook wel, ik doe aan rugby en wil ook elke wedstrijd meespelen en ook de gezelligheid meepikken. Op dit moment heb ik geen vriend, maar ik zou het rugby er beslist niet voor op willen geven. En ook niet het biertje achteraf. Maar ik zou wel proberen een andere oplossing te zoeken, door bijvoorbeeld doordeweeks eens een avondje wat samen te gaan doen, of/en de zondagmiddag om de week te gaan voetballen (in zijn geval) bijvoorbeeld.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2005, 12:55
Bravo
Bravo is offline
Citaat:
evanescence schreef op 04-10-2005 @ 22:28 :
gewoon zeggen dat je meer tijd met hem door wil brengen, wilt hij dat niet voor je doen, moet je serieus gaan nadenken of je wel verder met m wil....is voetballen belangrijker dan jij dat bent? zo ja, echt voor jezelf kiezen meid!
Ik vind dit een nogal rigoureuze actie. Het zal heus niet een kwestie zijn dat hij haar niet wil zien vanwege het voetballen. Het is alleen gecompliceerd omdat het in de tijd valt dat zij elkaar kunnen zien.

Jongens gaan echt niet hun voetbalhobby opgeven voor een meisje, ook al zijn ze dol op haar. Het is hun uitlaatklap, hun hobby, je kan niet zomaar van ze verwachten dat ze dat opgeven voor jou (hoe graag je het zou willen.

Ik zou voor een compromis gaan. Bijv. dat hij de ene week een derde helft heeft (pilzen met team) en de andere week gelijk naar huis komt. Hier moet je samen over praten en dan komt er echt wel een goede oplossing. Is hij echt niet voor reden vatbaar, dán is er misschien meer aan de hand.
Oud 05-10-2005, 13:11
esprit-chick
esprit-chick is offline
Citaat:
evanescence schreef op 04-10-2005 @ 22:28 :
idd !!!

en daarbij, dit is dus al ruim 1,5 jaar bezig zo, wat hebben jullie dan samen opgebouwd???
is dit de gehele relatie, dus eigelijk...???

ikzelf ga voor niemand mn zaterdag opofferen aan iets als voetbal....
en jij klinkt er ook niet echt enhtausiast over

ik zou echt stark in twijfel trekken wat hij jou waard is
Met citaat reageren
Oud 05-10-2005, 14:48
groovy
groovy is offline
ik vind dat hij wel een keertje zijn voetbal mag opzeggen.

En jij moet dan dus ook altijd naar hem toe..ik zou gewoon zeggen dat hij volgende weekend eens naar jou toe komt, dat je ook eens lekker thuis wilt blijven ofzo..
Met citaat reageren
Oud 05-10-2005, 20:04
Blackeyed
Blackeyed is offline
Hij wilt niet wijken. Hij zegt dat voetbal een teamsport is en je niet als individu kunt beslissen om niet te komen. Je laat je team niet vallen.....maar je vriendin blijkbaar wel.
Oud 05-10-2005, 20:10
infamous
infamous is offline
Citaat:
zuster schreef op 04-10-2005 @ 22:50 :
Waarom geef je hem niet een koekje van eigen deeg. Hang niet heel je weekend aan die jongen op, maar ga er zelf (ook) op uit. Ga lekker met een vriendin winkelen en daarna met haar uit eten of naar de bioscoop.
ahah dat is echt de vrouwen manier om het op te lossen, niet rechtstreeks, maar lekker sneaky ook irritant gaan zijn

goed man
Oud 05-10-2005, 20:17
Blackeyed
Blackeyed is offline
Euhm ik heb het hem al duidelijk rechtuit gezegd maar hij onderneemt niets of doet geen enkele moeite om het 'probleem' op te lossen.
Oud 05-10-2005, 20:57
infamous
infamous is offline
Citaat:
Blackeyed schreef op 05-10-2005 @ 21:17 :
Euhm ik heb het hem al duidelijk rechtuit gezegd maar hij onderneemt niets of doet geen enkele moeite om het 'probleem' op te lossen.
ik reageerde ook niet op jou [=

voor jou is het gewoon een shit situatie, want je kan niet van hem eisen dat ie stopt met voetballen
maar zo is het ook niet leuk

heb er geen oplossing voor
Oud 05-10-2005, 21:00
Verwijderd
Citaat:
infamous schreef op 05-10-2005 @ 21:10 :
ahah dat is echt de vrouwen manier om het op te lossen, niet rechtstreeks, maar lekker sneaky ook irritant gaan zijn

goed man
Zo te lezen heeft de TS geen eigen leven in het weekend. Is het sneaky om zelf dingen te ondernemen in het weekend als je partner dat ook doet? Bovendien luistert die gozer niet naar haar als ze zegt dat ze zijn weekend-schema vervelend vindt, dus moet ze haar leven zèlf maar eens leuker gaan maken.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2005, 20:46
infamous
infamous is offline
Citaat:
zuster schreef op 05-10-2005 @ 22:00 :
Zo te lezen heeft de TS geen eigen leven in het weekend. Is het sneaky om zelf dingen te ondernemen in het weekend als je partner dat ook doet? Bovendien luistert die gozer niet naar haar als ze zegt dat ze zijn weekend-schema vervelend vindt, dus moet ze haar leven zèlf maar eens leuker gaan maken.
ik vind ook dat ze dat beter kan doen,
maar toch is het de sneaky kut manier, je kan het beter gewoon in z'n face zeggen dan een kutsituatie gaan 'uitlokken' op deze manier
Oud 06-10-2005, 20:58
Iduna
Iduna is offline
Als je elkaar én doordeweeks niet ziet én in het weekend nauwelijks kan zien, wat voor relatie heb je dan?

Jullie leiden ook een verschillend leven, hij werkt en jij studeert. Voetballen zal voor hem wel ontspanning zijn, vooral omdat hij zoveel werkt. Maar ik begrijp niet dat hij helemaal geen tijd meer voor jou kan opbrengen?

Voor hem is er niks veranderd, want jij past je al twee jaar aan hem aan, maar nu jij bent begonnen met studeren, hebben jullie nog minder tijd samen.

Plan je weekend niet alleen voor hem in!
Met citaat reageren
Oud 06-10-2005, 21:09
Timmy
Timmy is offline
Citaat:
zuster schreef op 04-10-2005 @ 22:50 :
Je kan zeggen wat je wil, maar die methode werkt anders wel heel goed...
Zo gaat ie (misschien) merken hoe jij je voeld. En na denken hoe hij het anders kan gaan doen.
Koekjes van eigen deeg werken echt altijd goed, gewoon terug pakken met wat hij zelf ook doet
Bij mij zal het in ieder geval werken
Oud 07-10-2005, 22:36
Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Je kan toch wel met vriendinnen de stad in. En ik vind eigenlijk dat je niet kunt eisen dat je vriendje zn voetbal opgeeft voor jou
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 23:20
Mark
Mark is offline
Momenteel zit ik in een gelijke situatie met m'n vriendin. We kunnen elkaar alleen in de weekends zien. Ze komt vaak op vrijdagavond naar me toe en dan blijft ze tot zondagavond. Ik werk op vrijdag en zaterdagavond en op zaterdagmiddag voetbal ik. Ze vind het niet erg, ze kan ook goed met m'n moeder opschieten (in het weekend zitten we bij m'n ouders). Als ik niet hoef te werken in het weekend maak ik echter altijd tijd vrij voor haar, dan gaan we naar de bios en/of uit eten enzo. Dan ga ik bijvoorbeeld niet stappen met m'n vrienden, al zal ik dat soms ook wel willen. Zondag is altijd ons dagje samen. Dan relaxen we enzo. Als we willen shoppen dan doen we dat soms wel op zaterdag, als ik vrij ben van voetbal, of ik neem gewoon een keer een wedstrijd vrij. Bij ons werkt het wel. De tijd die we samen kunnen zijn, zijn we erg gelukkig. Als je jong bent en je hebt studie en/of werk en je woont niet samen, dan heb je nu eenmaal weinig tijd met elkaar. Ik vind dat je nooit je eigen leven moet opgeven voor je relatie samen. Je kan wel aanpassingen doen, maar je kan niet vragen of je vriend wil stoppen met voetbal, vind ik. Dat is een deel van zijn leven, z'n ontspanning en daar ziet hij zijn vrienden die ook de hele week druk zijn geweest. Als jullie over een paar jaar samen wonen zie je elkaar elke avond bij het eten. Als je dan nog eens terugdenkt aan deze tijd, waarin het allemaal wat moeilijker was om elkaar te zien, dan waardeer je het destemeer!

Ik weet het, het is moeilijk. Succes!

Mark
Oud 08-10-2005, 13:06
Kaa
Kaa is offline
Citaat:
Ici-Paris_# schreef op 07-10-2005 @ 23:36 :
Je kan toch wel met vriendinnen de stad in. En ik vind eigenlijk dat je niet kunt eisen dat je vriendje zn voetbal opgeeft voor jou
Hij kan ook niet van haar eisen dat ze elke week op zo goed als verplichte basis mee gaat naar iets waar ze totaal geen zin in heeft.

Mijn advies; als je doorgaat met toegeven aan dit soort wensen, zul je een verwachtingspatroon scheppen wat zeker na n tijd, moeilijk te doorbreken zal zijn. Met als gevolg dat je eigen leven z'n structuur totaal verliest, alleen maar om je vriendje te pleasen.
Zoals al eerder gezegd; trek er zelf ook eens op uit. Verder heb je het al recht in z'n gezicht gezegd.
En naast dat alles zou ik nog maar even sterk in twijfel nemen of je al je energie en vrije tijd wil spenderen aan deze jongen. Hij neemt neit de moeite een compromis te sluiten, met andere woorden, hij heeft er bagger weinig voor over om het jou ook een beetje naar de zin te maken.

Succes
Oud 09-10-2005, 07:47
Verwijderd
Misschien op een andere dag afspreken? Of dat jij daar zaterdag blijft tot hij weg gaat en dan zelf ook naar huis gaat? En dat hij ook eens naar jou toe komt? Desnoods zaterdag na zijn wedstrijd? Dat zondag alles dicht is lijkt me geen reden om niet af te spreken: je hoeft toch niet per se weg als je bij elkaar bent...?

Ik vind het onzin om je vriend zijn voetbal te ontzeggen omdat jij net op die dag bij hem wilt zijn...hij is geen bezit, een ander kan niet zeggen wat hij moet doen, dat is aan hem zelf om dat te beslissen. Jij kunt zeggen dat je het vervelend vindt dat hij zo lang weg is om te voetballen, het is dan aan hem wat hij er mee doet. Natuurlijk is het niet leuk als hij dan beslist dat hij graag wil blijven voetballen, maar het is wel iets wat hij (en dus niet jij) moet beslissen. Als jij dat dan ziet als 'voetbal is belangrijker dan ik en dan zijn relatie', dan moet je misschien idd overwegen om het dan maar uit te maken. Ik denk alleen niet dat hij het zo bedoeld.

Ga vrijdagavond of zaterdagochtend samen iets leuks doen (of winkelen of zo - kan alleen niet als het bij jullie donderdagavond koopavond is). Zoek iets wat je zelf in die tijd kunt doen (huiswerk, dat heb je vast wel met die nieuwe studie?), zodat je niet per se mee hoeft of ga op dat tijdstip naar huis. En vraag hem bv. een paar dagen per jaar vrij te houden om wel iets leuks met je te doen (dat kan je wel vragen en ook wel van hem verwachten, vind ik, maar niet elke week).

Als hij niets wil doen om jou tegemoet te komen kan je hem natuurlijk ook voor het blok zetten (maar daar moet je dan zelf wel achter staan natuurlijk, er is altijd een kans dat hij kiest voor hetgeen jij eigenlijk niet wilt) en hem laten kiezen tussen voetbal en jou iig tegemoet komen. Nu heeft hij misschien zo iets van 'ze zegt het wel, maar ze blijft toch wel bij me, dus ik kan dit rustig zo blijven doen' oid...als hij moet kiezen en hij geeft werkelijk om je, dan zal hij toch iig meer moeite doen om jou ook een beetje tegemoet te komen zou je denken.

Laatst gewijzigd op 09-10-2005 om 07:50.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2005, 07:49
Verwijderd
Citaat:
Kaa schreef op 08-10-2005 @ 14:06 :
Hij kan ook niet van haar eisen dat ze elke week op zo goed als verplichte basis mee gaat naar iets waar ze totaal geen zin in heeft.
Wie zegt er dat hij dat eist dan? Misschien vindt hij het ook wel prima als ze gewoon thuis blijft en huiswerk maakt of met vriendinnen afspreekt ofzo? (Dat is iets wat ze zelf niet wil, dat ligt dus niet aan hem.)
Met citaat reageren
Oud 18-10-2005, 11:27
Anaïs
Anaïs is offline
Mja jongens en voetbal... 't Lijkt me onmogelijk om er tussenin te komen. Mijn vriend is er ook bezeten van:

dinsdag: training geven aan kleintjes + zelf trainen
vrijdag: training geven aan kleintjes + zelf trainen
zaterdagmorgen: wedstrijd met kleintjes
zaterdagavond: zelf wedstrijd spelen (of zondag)
zondagavond: zelf wedstrijden spelen (of zaterdagavond)

daarnaast gaat hij nog kijken naar 2 voetbalclubs...

En alsof dat nog niet genoeg is, wil hij voetbaljournalist worden en houdt hij zich 's avonds bezig met een database te maken van alle voetbalspelers in 2de klasse.

voetbal voetbal voetbal dus.

Ahja... 'k zou zeggen, laat hem die zaterdagmiddag voetballen (want 1 middag valt nog mee), en doe dan ondertussen wat jij wil. De zondag kan je ook wel leuke dingen doen. (Zelfs in België, en ja ik ben ook Belg)
Met citaat reageren
Oud 18-10-2005, 11:31
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Morgan schreef op 04-10-2005 @ 22:52 :
Of dan zegt ie gewoon: ''t Is uit."

Oud 18-10-2005, 11:34
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Blackeyed schreef op 05-10-2005 @ 21:04 :
Hij wilt niet wijken. Hij zegt dat voetbal een teamsport is en je niet als individu kunt beslissen om niet te komen. Je laat je team niet vallen.....maar je vriendin blijkbaar wel.
God mens, wat is er nou zo erg? Anders ga je door de week 's avonds eens naar hem en studeer je wanneer hij voetbalt?

Voetbal is inderdaad 'n ploegsport en je beslist niet zelf of je komt of niet. Je gáát gewoon, dat wordt van je verwacht als je je bij 't begin van 't seizoen inschrijft (jeugdploegen) of je contract tekent...

Learn to live with it, of zoek 'n ander.
Oud 18-10-2005, 11:35
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Anaïs schreef op 18-10-2005 @ 12:27 :
(Zelfs in België, en ja ik ben ook Belg)
Wist ik niet (meer ).
Oud 18-10-2005, 12:02
elledc
elledc is offline
Wees blij dat hij een hobby heeft en iets doet wat ie graag doet, liever zo iemand dan iemand die geen reet uitsteekt geloof me.
Winkelen doen mannen toch niet graag, dus ga shoppen met vriendinnen en doe 's avonds wat leuks met hem
Met citaat reageren
Oud 18-10-2005, 12:24
boer
boer is offline
geloof me. het is echt al heel wat dat hij de derde helft overslaat
Oud 18-10-2005, 12:30
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Anaïs schreef op 18-10-2005 @ 12:27 :
Mja jongens en voetbal... 't Lijkt me onmogelijk om er tussenin te komen. Mijn vriend is er ook bezeten van:

dinsdag: training geven aan kleintjes + zelf trainen
vrijdag: training geven aan kleintjes + zelf trainen
zaterdagmorgen: wedstrijd met kleintjes
zaterdagavond: zelf wedstrijd spelen (of zondag)
zondagavond: zelf wedstrijden spelen (of zaterdagavond)

daarnaast gaat hij nog kijken naar 2 voetbalclubs...

En alsof dat nog niet genoeg is, wil hij voetbaljournalist worden en houdt hij zich 's avonds bezig met een database te maken van alle voetbalspelers in 2de klasse.

voetbal voetbal voetbal dus.

Ahja... 'k zou zeggen, laat hem die zaterdagmiddag voetballen (want 1 middag valt nog mee), en doe dan ondertussen wat jij wil. De zondag kan je ook wel leuke dingen doen. (Zelfs in België, en ja ik ben ook Belg)
Hehehe, zo is mijn vriend ook, maar dan met computers..Ik had dan weer liever een voetbalvriend gehad, maarja.
Oud 18-10-2005, 12:51
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Uitmaken.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2005, 02:19
crook
crook is offline
Citaat:
Blackeyed schreef op 04-10-2005 @ 22:19 :

We kunnen dus nooit eens gaan winkelen samen,of een dagtripje maken omdat hij persé elke zaterdag wil gaan voetballen. Ik ben een beetje radeloos, ik heb geen zin meer om elke zaterdag ,de tijd dat ik met mijn vriend iets leuks wil gaan doen, op te offeren voor zijn plezier maar wil mijn vriend ook geen pijn doen door zijn hobby af te nemen....

Ik ben dus radeloos
je moet mannen hun voetbal niet ontnemen dat is een vrouw verbieden te winkelen of gtst te kijken
Met citaat reageren
Oud 21-10-2005, 09:39
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 18-10-2005 @ 12:31 :
Of dan zegt ie gewoon: ''t Is uit."

Als hij zo dom is dat hij zich niet realiseert dat hij precies hetzelfde doet, was hij toch al niet leuk genoeg om een relatie mee te hebben.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2005, 09:40
Verwijderd
Citaat:
crook schreef op 21-10-2005 @ 03:19 :
je moet mannen hun voetbal niet ontnemen dat is een vrouw verbieden te winkelen of gtst te kijken
Je bedoelt "Da's net zoiets als vrouwen verplichten gtst te kijken."
Met citaat reageren
Oud 21-10-2005, 10:50
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Morgan schreef op 21-10-2005 @ 10:39 :
Als hij zo dom is dat hij zich niet realiseert dat hij precies hetzelfde doet, was hij toch al niet leuk genoeg om een relatie mee te hebben.
Hé, jij snapt m'n punt.

Je bent de eerste hier.
Oud 21-10-2005, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 21-10-2005 @ 11:50 :
Hé, jij snapt m'n punt.

Je bent de eerste hier.
Ik begrijp een Belg. Is dat goed of slecht?
Met citaat reageren
Oud 21-10-2005, 12:16
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Morgan schreef op 21-10-2005 @ 13:05 :
Ik begrijp een Belg. Is dat goed of slecht?
Da's goed.
Oud 23-10-2005, 13:44
Anaïs
Anaïs is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 18-10-2005 @ 12:35 :
Wist ik niet (meer ).
Zo geschrokken van mijn ware aard?
Met citaat reageren
Oud 23-10-2005, 15:30
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Anaïs schreef op 23-10-2005 @ 14:44 :
Zo geschrokken van mijn ware aard?
Neuh, ben zelf ook Belg hé.
Oud 24-10-2005, 18:35
Henkje
Henkje is offline
Ik snap wat je bedoelt, ik ga (denk ik) ook wel 'last' krijgen van de hobby's van m'n vriend nu hij gaat studeren.
Hij gaat twee keer per week naar school (maandag en woensdag) en is dan rond 9u 's avonds terug. Hij wil vier keer per week sporten ergens redelijk ver weg (zaterdag de hele middag). Twee keer in de week met de band oefenen (de hele zondag en dinsdag avond) en heeft dan nog af en toe optredens en wil nu nog een baantje zoeken voor een aantal dagen in de week. Ben benieuwd hoeveel tijd ik nog met hem door kan gaan brengen
Ik probeer al mijn vrije tijd in hem te steken en spreek dingen met anderen af en doe huiswerk als hij bezig is... mja is wel echt irri
Reageren

Regels voor berichten