Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik denk dat grotere meiden mij afschrikken. Als ik nu terugdenk heb ik alleen nog maar kleinere vriendinnen gehad en ik ben 1,76m. Ik heb dus liever een kleinere vriendin, maar lengte zal me niet storen denk ik een meisje leuk vindt, maar dit zal dus minder snel gebeuren.
||
Verwijderd
|
Citaat:
nouw, kan ik het net zo goed meteen uitmaken.. ontopic: ik heb toch liever een jongen die langer is dan ik, voel ik me fijner bij.. Maar zou niet afknappen op lengte, het gaat om voorkeur.. Mn vriend valt op kleine meisjes iig, weet ik wel |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Ik weet het echt niet. Ik ben zelf heel klein, dus weinig kans dat mijn vriendje NOG kleiner zou zijn, maar ik denk dat ik het niet echt leuk zou vinden. Vind toch op een of andere manier dat een jongen langer hoort te zijn dan een meisje. Aan de andere kant, als ik hem echt leuk zou vinden, zou het ( hoop ik ) niet zo veel uitmaken
![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
het maakt toch helemaal nix uit of de een groter isz als de ander...als je elkaar maar leuk vind enzo
![]() ik bedoel ik ben zelf een meisjuh van 1,78 metertjuhs en ik heb wel es een vriend (nu dusz exen) van 1.70 maar ook eentjuh van in de 1.90 gehad...dusz ![]()
|
![]() |
Ik vind het inderdaad mooier staan als de jongen groter is dan het meisje, maar het zou eignelijk niks uit moeten maken.. Als je iemand leuk vindt, moet dat (aldus mijzelf) zijn vanwege zijn/haar innerlijk en niet het uiterlijk.
Maar ik denk dat ik zelf een jongen die langer is eerder beter zou willen leren kennen dan een jongen die kleiner is.. Maar het is puur een kwestie van smaak en ik denk niet dat je echt voor lul staat als de jongen kleiner is dan het meisje... Zo lang je maar van elkaar houdt, zullen we maar zeggen ![]() |
![]() |
|
mijn vriend is een heel klein beetje kleiner dan me maar het stoort me echt niet. het gaat erom wat je voor die jongen voelt en niet hoe groot/klein hij is
||
Verwijderd
|
Citaat:
(maar ja, ik neem jou al lang niet meer serieus, dus ik zoek gewoon een langere jongen) ![]() Laatst gewijzigd op 16-06-2002 om 20:27. |
![]() |
|
ik, Krisje genaamd, ben ongeveer 3 cm kleiner of ietsie meer zelfs
![]() ik vind dit niet erg, wel grappig, ik ben toch veel sterkerder dan zij is ![]() ![]() ![]()
|
Ik heb 10 maanden iets gehad met een jongen die minstens een kop kleiner is dan ik, ik vind het mooier andersom maar het hinderde me echt niet! Hij heeft namelijk een ontzettende krachtige uitstraling waarbij een hoop lange jongens, en dan met name die slungels, zo in het niet vielen
|
![]() |
ik ben 164 ongeveer dus heb eigenlijk maar 1 keer megemaakt dat een jongen kleiner was. 2 cm ofzo, ja het was een italiaantje vandaar. Nee geen probleem, hij vond het geen probleem en lengte is ook echt het laatste waar ik een probleem van maak. En bovendien was hij veel te mooi om van zoiets onbenulligs een probleem te maken.
||
Citaat:
leeftijd kan ik wel begrijpen, maar gelieve de 2 á 3 cm nog maar eens uit te leggen??
||
![]() |
Citaat:
Succes! |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Signaleren van problemen bij jonge kinderen. Verwijderd | 8 | 13-07-2011 14:30 | |
Liefde & Relatie |
hoe belangrijk is lengte?! Angmar | 109 | 11-11-2005 14:25 | |
Liefde & Relatie |
Lengte(verschil) jongen/meisje Cryptic Winterstorm | 120 | 21-03-2004 11:28 | |
Liefde & Relatie |
raar als meisje groter is dan jongen? Buffy | 38 | 14-11-2002 10:26 | |
Verhalen & Gedichten |
Meisjes uit Zwolle Ringmaster | 10 | 31-08-2001 17:06 | |
ARTistiek |
Meisjes uit Zwolle Ringmaster | 9 | 25-08-2001 18:55 |