Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-06-2002, 08:05
love is life
love is life is offline
Meisjes zou het jullie storen dat je groter ben dan je lief?
En jongens vormt dat voor jullie een probleem jullie kleiner zijn dan je lief?
Oud 16-06-2002, 08:38
Verwijderd
Ik zou het wel apart vinden als het meisje groter zou zijn dan mij :/

Maar ik ben zelf 1.89 lang .. het komt dus niet zo vaak voor
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 08:40
***DKNY'ke***
***DKNY'ke*** is offline
mijn vriendje is ruim 2 koppen groter dan mij!! nooit egt last van dus!!
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 09:45
Gothic
Gothic is offline
Hmz ik zou me er uiteindelijk wel aan gaan kunnen ergeren... meisjes zoeken bescherming... niet een jonger iel klein jochie, dat zou ik hem mee gaan acocieren (?) en dan zou het uiteindelijk wel fout kunnen gaan
Oud 16-06-2002, 09:58
de abt van sion
de abt van sion is offline
Alleen al omwille van de visuele symmetrie zou het maximum-lengteverschil niet meer dan 2 tot 3 cm, mogen bedragen. Bij grotere afwijkingen loop je een verhoogde kans op ridiculiteit en dat kan zo'n pijnlijke uitwerking hebben dat de hele relatie fout gaat lopen.
Dus: max. 2-3 cm.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 10:13
Johnnie-mannuh
Johnnie-mannuh is offline
Citaat:
******** schreef:
Ik zou het wel apart vinden als het meisje groter zou zijn dan mij :/

Maar ik ben zelf 1.89 lang .. het komt dus niet zo vaak voor
ik vind dat 1.85 ook al genoeg is
en ik ben mar 4 cm groter
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 11:33
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
Alleen al omwille van de visuele symmetrie zou het maximum-lengteverschil niet meer dan 2 tot 3 cm, mogen bedragen. Bij grotere afwijkingen loop je een verhoogde kans op ridiculiteit en dat kan zo'n pijnlijke uitwerking hebben dat de hele relatie fout gaat lopen.
... dus voor een goede relatie, max 2 jaar verschil en 2-3 cm... wordt nog lastig...
Oud 16-06-2002, 11:47
UFO
UFO is offline
Ik denk dat grotere meiden mij afschrikken. Als ik nu terugdenk heb ik alleen nog maar kleinere vriendinnen gehad en ik ben 1,76m. Ik heb dus liever een kleinere vriendin, maar lengte zal me niet storen denk ik een meisje leuk vindt, maar dit zal dus minder snel gebeuren.
Oud 16-06-2002, 12:00
love is life
love is life is offline
Ja maar wat ook kan is dat de jongen klein is voor zijn leeftijd en dat het meisje de 'normale' grootte heeft ...
je kan het eigenlijk van alle kanten gaan bekijken ma kom
Oud 16-06-2002, 12:25
luckyleo
luckyleo is offline
Mijn vorige vriendin was 1 cm langer dan mij. Best handig, hoef je niet zo te bukken voor het zoenen...
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 12:39
skatefamke
skatefamke is offline
ik ben een meisje van 1,78m en ik heb 2 vriendjes gehad die kleiner waren dan ik.. die waren 1,70m en 1,75m ofzo... tja ik had er geen problemen mee.. toch raar om je daar druk om te gaan maken?
Oud 16-06-2002, 13:07
Verwijderd
Ik denk toch dat ik, als ik er echt een oordeel over moest vellen, toch wel meisjes het mooist vind die niet meer dan 7-8 centimeter kleiner zijn dan mij. Groter maakt me niet veel uit, maar dan moet het niet meer dan 3-4 cm zijn
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 13:12
TefnachT
TefnachT is offline
hmmm. Ik ben 1.78 en ik zou geen vriendin willen die groter is of kleiner dan 1.70
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 13:14
Verwijderd
Citaat:
TefnachT schreef:
hmmm. Ik ben 1.78 en ik zou geen vriendin willen die groter is of kleiner dan 1.70
Loop je dan ook constant met een rolmaat rond?
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 13:16
TefnachT
TefnachT is offline
Citaat:
nare man schreef:

Loop je dan ook constant met een rolmaat rond?
nee ik bedoelde het zo: ik zou geen vriendin willen die groter dan mij is of kleiner dan 1.70
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 13:19
Verwijderd
Citaat:
de abt van sion schreef:
ohnee!! Mijn relatie is dus echt gedoemd te mislukken! We schelen 3,5 jaar en hij is zo'n 10 cm langer!!!!!

nouw, kan ik het net zo goed meteen uitmaken..

ontopic:
ik heb toch liever een jongen die langer is dan ik, voel ik me fijner bij.. Maar zou niet afknappen op lengte, het gaat om voorkeur..

Mn vriend valt op kleine meisjes iig, weet ik wel
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 13:59
The Bachelor
The Bachelor is offline
het is niet alleen onhandig maar ook geen gezicht, een jongen hoort nu eenmaal langer te zijn
Oud 16-06-2002, 14:29
Verwijderd
Mh, ik zou het wel irritant vinden, maar ik ben dan al klein, hij zou helemaal klein zijn

Ik ken eigenlijk geen jongens die kleiner zijn dan mij, behalve als ze ook jonger zijn? *is 1.65*

Mh, ik ken dat probleem niet zo
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 14:30
Verwijderd
Citaat:
TefnachT schreef:

nee ik bedoelde het zo: ik zou geen vriendin willen die groter dan mij is of kleiner dan 1.70
Waar slaaaat dat op? *heeft een ex van boven de 1.90*
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 14:31
Verwijderd
Citaat:
de abt van sion schreef:
Zozo, mogen nog wel, en wie bepaald dat?
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 14:32
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ik denk toch dat ik, als ik er echt een oordeel over moest vellen, toch wel meisjes het mooist vind die niet meer dan 7-8 centimeter kleiner zijn dan mij. Groter maakt me niet veel uit, maar dan moet het niet meer dan 3-4 cm zijn
kleiner dan IK
Oud 16-06-2002, 14:39
GeNeVa
GeNeVa is offline
Meisje langer als jongen ===> als het een groot verschil is! Vind ik er stom uitzien.

(Mijn vriend is zelf zo'n 20 cm langer ik klaag niet )
Oud 16-06-2002, 16:58
Mindfields
Mindfields is offline
Ik ben 1.67, hij 1.78 prima lengte verschil vind ik.
Oud 16-06-2002, 17:06
love is life
love is life is offline
Citaat:
The Bachelor schreef:
het is niet alleen onhandig maar ook geen gezicht, een jongen hoort nu eenmaal langer te zijn
Maar wat klein is is ook schattig he dat mag je vooral niet vergeten
Oud 16-06-2002, 17:25
N*A*Shezbaernon.temp
N*A*Shezbaernon.temp is offline
Ik weet het echt niet. Ik ben zelf heel klein, dus weinig kans dat mijn vriendje NOG kleiner zou zijn, maar ik denk dat ik het niet echt leuk zou vinden. Vind toch op een of andere manier dat een jongen langer hoort te zijn dan een meisje. Aan de andere kant, als ik hem echt leuk zou vinden, zou het ( hoop ik ) niet zo veel uitmaken
Oud 16-06-2002, 17:51
love is life
love is life is offline
Citaat:
N*A*Shezbaernon schreef:
Ik weet het echt niet. Ik ben zelf heel klein, dus weinig kans dat mijn vriendje NOG kleiner zou zijn, maar ik denk dat ik het niet echt leuk zou vinden. Vind toch op een of andere manier dat een jongen langer hoort te zijn dan een meisje. Aan de andere kant, als ik hem echt leuk zou vinden, zou het ( hoop ik ) niet zo veel uitmaken
Als je iemand echt heel graag ziet dan ga je er gewoon mee uit en kijk je niet naar hoe groot/klein hem wel niet is
Oud 16-06-2002, 18:09
*supahgirlie*
*supahgirlie* is offline
het maakt toch helemaal nix uit of de een groter isz als de ander...als je elkaar maar leuk vind enzo
ik bedoel ik ben zelf een meisjuh van 1,78 metertjuhs en ik heb wel es een vriend (nu dusz exen) van 1.70 maar ook eentjuh van in de 1.90 gehad...dusz
Oud 16-06-2002, 18:15
Nomen-nescio
Nomen-nescio is offline
Nou liever natuurlijk dat ie langer is, maar als je verliefd op em ben en hijs kleiner, waarom niet.. Vooral geen probleem van maken..
Oud 16-06-2002, 18:18
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Ik zou dat niet eens willen, dat mijn eventuele vriendin groter is dan ik.

Ben zelf 1.72 (ongeveer) niet groot dus, dus het is moeilijk een meisje te vinden die kleiner is als ik, ben nogal kieskeurig op dat vlak.
Oud 16-06-2002, 18:51
TefnachT
TefnachT is offline
Citaat:
Morgan schreef:

Waar slaaaat dat op? *heeft een ex van boven de 1.90*
mag ik geen eigen smaak hebben
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 19:04
Gargoyle
Gargoyle is offline
Ik vind het inderdaad mooier staan als de jongen groter is dan het meisje, maar het zou eignelijk niks uit moeten maken.. Als je iemand leuk vindt, moet dat (aldus mijzelf) zijn vanwege zijn/haar innerlijk en niet het uiterlijk.

Maar ik denk dat ik zelf een jongen die langer is eerder beter zou willen leren kennen dan een jongen die kleiner is..

Maar het is puur een kwestie van smaak en ik denk niet dat je echt voor lul staat als de jongen kleiner is dan het meisje...

Zo lang je maar van elkaar houdt, zullen we maar zeggen
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 19:17
love is life
love is life is offline
Citaat:
Gargoyle schreef:

Zo lang je maar van elkaar houdt, zullen we maar zeggen
ben er volledig mee eens
Oud 16-06-2002, 19:22
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Ik ben zelf 1.63, dus vriendjes zijn altijd wel groter dan mij

Ik zou 't ook niet echt leuk vinden als ik een vriend zou hebben die kleiner is dan mij.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 20:06
xx-lovegirl-xx
xx-lovegirl-xx is offline
mijn vriend is een heel klein beetje kleiner dan me maar het stoort me echt niet. het gaat erom wat je voor die jongen voelt en niet hoe groot/klein hij is
Oud 16-06-2002, 20:21
Verwijderd
Citaat:
de abt van sion schreef:
leuk hoor, zelf ben ik 1,63 m. Moet ik dus een jongen zoeken die max. 1,66 m is? Die zijn er bijna niet.
(maar ja, ik neem jou al lang niet meer serieus, dus ik zoek gewoon een langere jongen)

Laatst gewijzigd op 16-06-2002 om 20:27.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 20:34
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
ik vind het echt een heel apart gezicht... en zelf val ik ook zeker niet snel op jongens die duidelijk kleiner zijn.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 20:47
KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
ik, Krisje genaamd, ben ongeveer 3 cm kleiner of ietsie meer zelfs dan Sjantal, sie foto links.
ik vind dit niet erg, wel grappig, ik ben toch veel sterkerder dan zij is dus, en ik ben groter in de breedte wel, en sowiesow valt het nie zow op geloof ik
Oud 16-06-2002, 20:48
KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
<--- ik ben trouwens op me blote voedertjes 1meter68
Oud 16-06-2002, 21:06
Roozie
Roozie is offline
Ik heb 10 maanden iets gehad met een jongen die minstens een kop kleiner is dan ik, ik vind het mooier andersom maar het hinderde me echt niet! Hij heeft namelijk een ontzettende krachtige uitstraling waarbij een hoop lange jongens, en dan met name die slungels, zo in het niet vielen
Oud 16-06-2002, 21:21
Lydia16
Lydia16 is offline
ik en mijn vriend verschillen ongeveer 10 cm ofzo van elkaar dat is dus vrij weinig aangezien ik bijna altijd hoge schoenen draag
Oud 16-06-2002, 21:21
Verwijderd
tsja... liefde maakt blind
ik ben echt smoorverliefd geweest op een jongen die nu (achteraf) niet knap is, en die ook nog eens een stuk kleiner is dan ik... maar dat had ik toen nog niet echt door geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 22:05
Sincerely yours
Sincerely yours is offline
*Zucht*
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 22:28
de abt van sion
Citaat:
Gothic schreef:

... dus voor een goede relatie, max 2 jaar verschil en 2-3 cm... wordt nog lastig...
Ja, 't is even zoeken, maar dán... heb je ook wat...
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 22:49
Verwijderd
Citaat:
de abt van sion schreef:

Ja, 't is even zoeken, maar dán... heb je ook wat...
Ja, iemand die niet meer dan 3 cm groter of kleiner dan je is. Daar heb je echt wat aan.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 22:52
Ninnoc
Ninnoc is offline
ik ben 164 ongeveer dus heb eigenlijk maar 1 keer megemaakt dat een jongen kleiner was. 2 cm ofzo, ja het was een italiaantje vandaar. Nee geen probleem, hij vond het geen probleem en lengte is ook echt het laatste waar ik een probleem van maak. En bovendien was hij veel te mooi om van zoiets onbenulligs een probleem te maken.
Oud 17-06-2002, 07:40
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Gothic schreef:

leeftijd kan ik wel begrijpen, maar gelieve de 2 á 3 cm nog maar eens uit te leggen??
Oud 17-06-2002, 07:47
*fledermous*
*fledermous* is offline
Wanneer iemand kleiner is dan ik zelf ben, dan erger ik me dood, geen denken aan een kleinere jongen dus..het liefst een stuk groter eigenlijk..
Oud 17-06-2002, 08:14
de abt van sion
Citaat:
moenbase schreef:

leeftijd kan ik wel begrijpen, maar gelieve de 2 á 3 cm nog maar eens uit te leggen??
De centimeter is een lengtemaat (0,01 meter). Die 0,01 vermenigvuldig je vervolgens met 2 of 3. Lukt dat niet, neem er dan een meetlat bij. Dan kun je het je beter voorstellen.
Succes!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 09:03
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:

De centimeter is een lengtemaat (0,01 meter). Die 0,01 vermenigvuldig je vervolgens met 2 of 3. Lukt dat niet, neem er dan een meetlat bij. Dan kun je het je beter voorstellen.
Succes!
... dat bedoelde hij alleen niet
Oud 17-06-2002, 10:05
Verwijderd
Citaat:
*fledermous* schreef:
Wanneer iemand kleiner is dan ik zelf ben, dan erger ik me dood, geen denken aan een kleinere jongen dus..het liefst een stuk groter eigenlijk..
:-)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten